2021-05-08, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Fast av de 80 tusen så är ju inte 100k från tanjas konto hahaha helt orimligt ju.

Jag erkänner att jag gjorde en tankevurpa där men det gjorde du också

Lek med tanken att ingen av Tanjas följare tittar på bb men alla röstar kvar henne.
Samtidigt är det ingen av de 80k tittarna som följer Tanja och ingen röstar på henne.

Då vinner hon ändå.

Var så jag tänkte. Men som sagt, det kommer aldrig hända för verkligheten ser inte ut så.
2021-05-08, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Så trött på hans evinnerliga ältande. Dumheter.

Om han nu anser att han är en så pass mycket mindre älskvärd person än Tanja så får han väl börja att aktivt arbeta på sin person och sluta gnälla som om problemet ligger hos just någon annan. Alternativt acceptera att alla är olika och jobba upp självkänslan. Givetvis är det inte lätt eller någonting som förändras över en natt men om han nu upplever en sådan stor oro att inte kunna "tävla med Tanja" just i det här sammanhanget så måste ju till och med han förstå att han knappast vinner på att fortsätta dra upp det här gång på gång.
Det här är ju MÅNGA människors problem, även de i huset (främst Simon och Emelie då).

Jag FATTAR att det är PISSjobbigt att rannsaka sig själva, att reflektera och inse saker om sig själv. Men man KAN fan inte sätta på sig skygglappar för att slippa se sitt eget beteende, och BARA skylla på alla andra. Egot och ens person får sig en rejäl törn när man inser att hur andra uppfattar en inte bara ligger i andras händer, utan att man har ett eget ansvar för hur man vill framstå och hur det kommer tas emot, men det är så JÄVLA viktigt att kunna göra det om man öht vill utvecklas som människa.

Det går inte att gå genom livet och skylla allting på alla andra. Du kommer må piss för att relationer går i kras och du inte kommer folk nära (läs: Emelie) och den enda som kan ändra på det är DU.
2021-05-08, 15:36
Medlem
Paladins avatar
Aj lajk Juddan.
2021-05-08, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Pedram har haft riktigt flyt som kommit såhär långt. Har bara hängt löst två gånger? Första gången var det väl ett helt gäng så att rösterna spreds ut och det var väl dessutom Jesper som åkte då (om det nu var för att folk antog att han satt säkert eller om han ville lämna). Andra gången stod han mot Mergim, som många ville ha ut så fort han kom in.

Nästa gång han hänger löst, vilket lär bli nästa måndag, tror jag lätt han åker.

På måndag hänger han inte löst. Och nästa måndag är final
2021-05-08, 15:37
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Då känner man ju bara med honom och påminns att Simon är snäll. Egentligen.
Karma, Pedram! Vet han vad det är för något?

Jag gillar att han erkänner att han är med pga miljonen också.

För det är ju ingen annan

Jag tror att Simon är en av dem som använder sig minst av spel och taktik. Han är betydligt mer ärlig och rakryggad än vad Pedram är som aldrig kan medge att han har fel eller betett sig illa. Bad han om ursäkt för hur han behandlade Nardos under Storebror/Lillebror veckan? Nej antagligen inte för han bara sitter och rättfärdigar sig själv och han har ensamrätt att vara den viktigaste och kritiserar någon honom får han sån stress att han nästan spricker.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Aj lajk Juddan.

Hon får mina röster denna vecka!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo

Snart är det slut! Äntligen!
Medlem
Citat:
Nä ingen final nästa måndag . Den 24 är det final
2021-05-08, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Aj lajk Juddan.
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hon får mina röster denna vecka!
Er kan man lita på!
Medlem
Ja Nardos dom går från dig för att du är negativ precis som på utsidan.
Medlem
Nardosshowen är i full gång
2021-05-08, 15:39
Medlem
embargos avatar
Citat:

Inte nu på måndag nej, men måndagen efter. Finalen är veckan därefter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in