2021-05-08, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av artigas
Vilka är SEMC? De loggar aldrig och det hade varit skönt att jobba på ett ställe där man slipper göra onödiga loggar.

Men låt blir då, plockar du upp andras hundskit på gatan också? Stackare
2021-05-08, 13:14
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Haha det är homosapiens. Han är riktigt sjuk.
Han lär ju ha någon diagnos asså. Palla sitta och hålla på sådär. Det är fan illa nog att han slösar tusentals kronor på krediter, men att sedan snickra ihop sina bilder måste ju vara riktigt drygt asså. Får han någonsin någon bekräftelse på bilderna?
2021-05-08, 13:16
Medlem
artigass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Men låt blir då, plockar du upp andras hundskit på gatan också? Stackare
Haha du har alltså inte fått påminnelser från dina coacher om att man alltid ska logga även om föregående har glömt att göra det. Oh boy du har ingen aning vad som väntar.
2021-05-08, 13:16
Medlem
Citat:
Haha du har alltså inte fått påminnelser från dina coacher om att man alltid ska logga även om föregående har glömt att göra det. Oh boy du har ingen aning vad som väntar.

Att ni orkar jobba kvar på det där jävla stället..
2021-05-08, 13:20
Medlem
artigass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Att ni orkar jobba kvar på det där jävla stället..
Vart jobbar du?
2021-05-08, 13:27
Medlem
Citat:

Det har jag klarat mig undan, menar dom alltså att dom förväntar sig att man skall kontrollera att andra operatörer har gjort rätt? LMAO

Självklart loggar man enbart något som nämns i det senaste mottagna meddelandet, inte fan är det ens ansvar att läsa tillbaka massa, då tjänar man ju typ 20 SEK i timmen 😂😂😂
2021-05-08, 13:30
Medlem
artigass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Det har jag klarat mig undan, menar dom alltså att dom förväntar sig att man skall kontrollera att andra operatörer har gjort rätt? LMAO

Självklart loggar man enbart något som nämns i det senaste mottagna meddelandet, inte fan är det ens ansvar att läsa tillbaka massa, då tjänar man ju typ 20 SEK i timmen 😂😂😂
Verkar vara en del nytt folk som coachar just nu och motivationen till att syna varenda meddelande är ju krystat. Riktiga paragrafryttare de har hämtat in. Fan vi är väl människor. Logga om det går men ibland gör man fel eller hur?
2021-05-08, 13:42
Medlem
ThetingGoezWilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429

Håller fullständigt med dig. Logga viktiga nyckelord ex familjemedlemmar och skit i oviktiga detaljer.
Jag hatar när man får ett meddelande där en operatör har skjutit sig själv i foten, troligtvis för någon annan inte har loggat att man tidigare har skrivit om playaplaya barn.
Senast redigerad av ThetingGoezWild 2021-05-08 kl. 13:50.
2021-05-08, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThetingGoezWild
Håller fullständigt med dig. Logga viktiga nyckelord ex familjemedlemmar.
Jag hatar när man får ett meddelande där en operatör har skjutit sig själv i foten, troligtvis för någon annan inte har loggat att man tidigare har skrivit om playaplaya barn.

Japp, det skall ju vara rimligt för våran del också. Finns inte en chans i hela världen att jag tänker kontrollera att NÅGON ANNAN inte har gjort en fuck up. Får jag betalt för det? - Nej. Då gör jag fan inte det extra jobbet heller, jag läser senaste meddelandet, skriver något som gör att dom svarar och that's it, företaget tjänar pengar, jag tjänar pengar.

Happy days.
2021-05-08, 14:01
Medlem
se8035s avatar
Brukar rapportera alla som inte loggar till Elin hon och jag pratar varje dag.
2021-05-08, 14:20
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Brukar rapportera alla som inte loggar till Elin hon och jag pratar varje dag.
Fråga efter lite pics på henne. Hon verkar vara en riktig fisty liten slyna
2021-05-08, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Fråga efter lite pics på henne. Hon verkar vara en riktig fisty liten slyna

Är hon värst eller? Har aldrig hört från henne så vet inte vad jag missat riktigt 😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in