2021-05-08, 10:47
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Ska Adrian dra fram hårsprayen snart eller?
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Egentligen borde hon inte ens titta åt honom! Hon är väldigt stor i det här, och han förtjänar det inte! Vissa saker ska man inte komma undan med, bara för det kommer en ursäkt dagen efter. Löjligt att han ber om ursäkt dessutom, detta är ju vad han tycker och känner, det är ett återkommande ämne Hos honom, som kommer upp till ytan titt som tätt, så en ursäkt känns knappast ärlig

Ja ursäkter är ju inte mer än tomma ord om handlingen upprepas om och om igen. Jag tror absolut han är ledsen för hur han själv betett sig. Han är ju en trots allt en “people pleaser”. Jag får dock en känsla av att han inte tycker att anledningen var fel. Han tycker fortfarande att det är orättvist men ser inte hur orättvist han beter sig mot henne. Visst har han rätt han känna att det är orättvist men att låta den känslan ursäkta handlingar. Nej tack
Medlem
Seriöst, wtf håller de på med?
2021-05-08, 10:49
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Ja ursäkter är ju inte mer än tomma ord om handlingen upprepas om och om igen. Jag tror absolut han är ledsen för hur han själv betett sig. Han är ju en trots allt en “people pleaser”. Jag får dock en känsla av att han inte tycker att anledningen var fel. Han tycker fortfarande att det är orättvist men ser inte hur orättvist han beter sig mot henne. Visst har han rätt han känna att det är orättvist men att låta den känslan ursäkta handlingar. Nej tack
100%
Håller helt med. Det finns en gräns med när det räcker. Det sade även Tanja till honom igår. Att hon hört detta sju gånger nu och det räcker. Det är hans behov av att säga det hela tiden som styr och det beteendet ligger helt hos honom. Alla vet vad han tänker/känner kring detta. Att upprepa sig som en trasig skiva blir bara destruktivt och... ja. Elakt.
2021-05-08, 10:50
Medlem
Contragulationss avatar
Tänk att komma in i liven nu utan att ha hört brevet.
2021-05-08, 10:52
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Staplaren
9

Varför är Adrian ett svin? För att han inte blir kär i utseende utan i personen och han känner inte Madde.
Du är nog den sjukaste jäveln jag sett skriva här inne. Sluta klanka på Adrian för att en psyk tjej är kåt på hans kropp hon vet inget om han.
Hon sitter och säger att han är underbar han kanske är ett svin på utsidan. Hon behöver hjälp.
Hade en kille jagat en tjej på detta viset hade det aldrig vart hat mot tjejen.

Varför visar hon inte kärlek till Simon?

Det där var den finaste komplimangen en Flashbackare kan få! <3 Tack! <3

Jag får stress på den här tävlingen som pågår just nu, men kul är det.
2021-05-08, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Det där var den finaste komplimangen en Flashbackare kan få! <3 Tack! <3

Jag får stress på den här tävlingen som pågår just nu, men kul är det.
Slog på liven, fattar ingenting. Vad går det ut på?
2021-05-08, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations

Som jag precis. Fattar ingenting. Fick dom svamp till frukost?
2021-05-08, 10:55
Medlem
Citat:

JA DÄR ÄR JAG NU! Kan någon SNÄLLA förklara?
2021-05-08, 10:56
Medlem
Citat:

Precis vad jag gjorde! Vad fan gör dem???
2021-05-08, 10:57
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Slog på liven, fattar ingenting. Vad går det ut på?

Dom ska utföra sina dagssysslor på 30 minuter. Starta bråk, bete´ sig som Patsy, låtsas byta batterier, gå på toa, sova, äta, mm. Vinsten är en fördel i en tävling senare idag.
2021-05-08, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Dom ska utföra sina dagssysslor på 30 minuter. Starta bråk, bete´ sig som Patsy, låtsas byta batterier, gå på toa, sova, äta, mm. Vinsten är en fördel i en tävling senare idag.

TACK!

Lätt för Nardos, bara gå och lägga sig då.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in