2021-05-07, 12:09
Medlem
spoilers avatar
"Kammaråklagare Hampus Sabel menar att övergreppen varit särskilt hänsynslösa.
"Det är flera gärningsmän som förgriper sig på en målsägande vid samma tillfälle", förklarar han."

https://sverigesradio.se/artikel/tre-man-atalas-for-grov-valdtakt
Citera
2021-05-07, 13:02
Medlem
oceandrives avatar
Om dom är åtalade nu så borde ju FUPen finnas att hämta ut?
Citera
2021-05-07, 14:52
Medlem
GaltJohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oceandrive
Om dom är åtalade nu så borde ju FUPen finnas att hämta ut?
Yes den ska gå att plocka nu.
Citera
2021-05-07, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuevablue
Bonazimannen , haha tror du på riktigt man går hem till en person för att hämta ersättning ? Det fungerar inte riktigt så Hahah hur dum får man vara seriöst , jasså han slog halvt ihjäl en människa för ett år sen vilket skitsnack, kanske 5 år men Horungen förtjäna väl det antar jag , sen skulle hans tjej få kuk i sig o anmäla 3 grabbar för det , hemsk plan . Hon va där för att dra ladd o knulla , sen ångra hon sig efter hon fått 3 kukar i sig ???

Var du på plats eftersom du vet vad som hänt och inte hänt?
Citera
2021-05-07, 18:37
Medlem
Vem av männen hade en relation med kvinnan?
Citera
2021-05-07, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TallaTaylor
Vem av männen hade en relation med kvinnan?

Em!l , utöver sin sambo vill säga 🙃
Citera
2021-05-07, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaltJohn
Yes den ska gå att plocka nu.
Det är stämningsansökan som går att få ut.FUP är inte tillgänglig, belagd med sekretess.
Citera
2021-05-07, 21:57
Medlem
GaltJohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cigarren1966
Det är stämningsansökan som går att få ut.FUP är inte tillgänglig, belagd med sekretess.
Måste ju gå att sekretesspröva den. Allt kan inte vara under sekretess
Citera
2021-05-08, 03:02
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaltJohn
Måste ju gå att sekretesspröva den. Allt kan inte vara under sekretess

exakt amatörer som tror FUP ej går få ut för vissa delar av den är sekretess..förmodligen är det inte mycket mer än BOs namn som är under sekretess fö...eller vad mer skulle kunna vara under sekretess kanske bilder om dom tagit kort under akten möjligtvis..men som jag förstått det är inte åtal väkt än så då får man vänta tills dom bestämt göra det innan FUP blir tillgänglig
Citera
2021-05-08, 15:47
Medlem
Kriitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
exakt amatörer som tror FUP ej går få ut för vissa delar av den är sekretess..förmodligen är det inte mycket mer än BOs namn som är under sekretess fö...eller vad mer skulle kunna vara under sekretess kanske bilder om dom tagit kort under akten möjligtvis..men som jag förstått det är inte åtal väkt än så då får man vänta tills dom bestämt göra det innan FUP blir tillgänglig

Jo åtalet är väckt, jag ringde dom Igår, dom sa att hela FUP:en var under sekretess. Jättekonstigt, då det i normalt sett bara brukar vara sekretess på vissa delar. Men så sa registratorn på tingsrätten i Skövde iaf😕
Citera
2021-05-08, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kriitan
Jo åtalet är väckt, jag ringde dom Igår, dom sa att hela FUP:en var under sekretess. Jättekonstigt, då det i normalt sett bara brukar vara sekretess på vissa delar. Men så sa registratorn på tingsrätten i Skövde iaf😕

Åh typiskt...
Citera
2021-05-08, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kriitan

Åh typiskt. Men tack för att du försökte iallafall 👍🏼
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in