2021-05-08, 02:38
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Simon växte upp i villa med pool. Har även sagt att han hade en hoppborg? Jag förstår att han vill ge sina föräldrar tillbaka för de har försörjt honom nu när han varit arbetslös. Men snälla, gå ut och skaffa dig ett jobb nu istället för att supa upp pengarna på utsidan som han säger att han alltid gör.

Jag personligen, känner mig inte trygg med att ge han 1 miljon. Finns inte ens chans att han ger de till sina föräldrar som för det första redan har det bra ställt. Det är en snyfthistoria han drar då han tror han vinner tittarröster.

Vem fan har inte haft föräldrar som hjälp till när livet ibland går nedåt? Tror de flesta har de, och många i huset. Vem fan är han att jämföra sig med andra om det. Isåfall har nog Nardos haft det tuffare som INTE haft föräldrar som betalat för henne och hon börja försörja sig själv som 16 åring samt har läst någon annanstans att hon varit placerad i fosterhem innan det. Hon har isåfall föräldrar som INTE har råd att hjälpa henne, så han ska vara jävligt lyckligt lottad isåfall.

Så trött på den jävla lipsillen. Han var en favorit hos mig de första veckorna, sen dippade han med allt fejkgråt, tog sig upp igen men nu har han grävt ner sig så mycket så jag ALDRIG kommer att lägga min röst på honom igen. Synd, då han hade en chans att slå Tanja om han inte startade med sina bölfester och fiska efter sympatier så grovt som han gör.

Nej nu är Tanja och Emelie som enbart får mina röster till final!

Håller HELT med dig! Inte nog att han (som det ser ut) fejkgråter men också har fejkspytt några gånger. Och kallar folk för grova saker (och blir otrevlig när han inte vinner). Inte ok. Han drar ner ALLA när han är sur, och det är inte en vinnare av BB i mina ögon heller.
2021-05-08, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popcorn76
"Skäggbarn"??? Alltså... Hade jag kunnat ge emojin "handen i pannan" hade jag gjort det. Vad har det med saken med BB att göra??!

Ja vad har det med saken att göra? Herregud läs texten och innehållet för att få kontexten. Punkt
2021-05-08, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Adrian är kille som inte går i gång på
söta Madde. Det förvirrar vissa tydligen.🤣🤣🤣 Ännu värre han verkar vara mer sugen på orten bruden Nardos oj så förfärligt.😂😂

Jag förstår honom, hade inte heller velat ha någon som kastar sig över mig hela tiden? Och visst, Madde ser bra ut men betyder inte att alla tycker hon är supersnygg. Jag tycker själv att rent utseendemässigt ser Emelie bäst ut i huset, man har olika smak och tycke! Det gör en inte bög för det.
2021-05-08, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Jag förstår honom, hade inte heller velat ha någon som kastar sig över mig hela tiden? Och visst, Madde ser bra ut men betyder inte att alla tycker hon är supersnygg. Jag tycker själv att rent utseendemässigt ser Emelie bäst ut i huset, man har olika smak och tycke! Det gör en inte bög för det.

Precis ,man har olika smak och kemin måste finnas men detta undgår vissa . Personligen ser jag Madde som a girl next door typ. Men vissa har fått för sig att hon är den snygga som ingen kan motstå .🤣🤣🤣
2021-05-08, 03:12
Medlem
Helt hundra på att Emelie plockar hem millen. Tanja tycker jag är jättetråkig faktiskt, snäll absolut. Kul när hon super, ja.
Nardos har nog färre anhängare än både Emelie o Tanja.
Simon har tappat hälften av sina efter kvällens snack med Tanja.
Adrian o Madde får åka hem tillsammans på Måndag.
2021-05-08, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parksnecka
Helt hundra på att Emelie plockar hem millen. Tanja tycker jag är jättetråkig faktiskt, snäll absolut. Kul när hon super, ja.
Nardos har nog färre anhängare än både Emelie o Tanja.
Simon har tappat hälften av sina efter kvällens snack med Tanja.
Adrian o Madde får åka hem tillsammans på Måndag.

Det kommer vara Emelie , Nardos och Tanja i final det blir antingen Tanja eller Bardos som tar hem
Millen.😘👍
2021-05-08, 03:17
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Jag tycker också att Emelie är enormt vacker. Dessutom är hennes personlighet speciell och till hennes fördel. Att hon ser arg ut beror ju på att hon har såna ögonbryn. Det fattar inte folk och dom tror att hon ständigt är bitter. Madde ser söt ut ibland men så otroligt tråkig och saknar karisma. Till och med när hon pratar så lyssnar man inte. Helt urvattnat och likadant är det med mössan. Där har dom en gemensam nämnare. Urtråkiga och konstiga.
Senast redigerad av ziggarillen 2021-05-08 kl. 03:25.
2021-05-08, 04:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Första gången DC följer Tanja.
👍😮
2021-05-08, 06:47
Medlem
Carnills avatar
Citat:
Simon växte upp i villa med pool. Har även sagt att han hade en hoppborg? Jag förstår att han vill ge sina föräldrar tillbaka för de har försörjt honom nu när han varit arbetslös. Men snälla, gå ut och skaffa dig ett jobb nu istället för att supa upp pengarna på utsidan som han säger att han alltid gör.

Jag personligen, känner mig inte trygg med att ge han 1 miljon. Finns inte ens chans att han ger de till sina föräldrar som för det första redan har det bra ställt. Det är en snyfthistoria han drar då han tror han vinner tittarröster.

Vem fan har inte haft föräldrar som hjälp till när livet ibland går nedåt? Tror de flesta har de, och många i huset. Vem fan är han att jämföra sig med andra om det. Isåfall har nog Nardos haft det tuffare som INTE haft föräldrar som betalat för henne och hon börja försörja sig själv som 16 åring samt har läst någon annanstans att hon varit placerad i fosterhem innan det. Hon har isåfall föräldrar som INTE har råd att hjälpa henne, så han ska vara jävligt lyckligt lottad isåfall.

Så trött på den jävla lipsillen. Han var en favorit hos mig de första veckorna, sen dippade han med allt fejkgråt, tog sig upp igen men nu har han grävt ner sig så mycket så jag ALDRIG kommer att lägga min röst på honom igen. Synd, då han hade en chans att slå Tanja om han inte startade med sina bölfester och fiska efter sympatier så grovt som han gör.

Håller med i varje ord du skriver! Han var en favorit hos mig med i början men inte en chans att jag tycker han är värd en miljon. Hela han är fejk, hans gråt och hans tittande i kameran. visst hna är kul ibland när han är på bra humör men så jäkla elak emellanåt. Skulle han vinna millen så blir det nog inget bra för hans del..
2021-05-08, 07:50
Medlem
Aha så peddi gick in i sovrummet och sov, sen har dom filmat i väggen i sovrum 2, fy vad lata dom är!
2021-05-08, 07:51
Medlem
Jag gillar Simon, men jag hoppas han får åka hem på måndag faktiskt..han behöver hem och jobba på sig själv, kanske träffa Steffi som verkar ge honom bra energi, hitta vilket jobb som helst så han slipper få hjälp av sina föräldrar

Han kommer bli mer förstörd att åka ut som 2:a/3:a än på måndag..
2021-05-08, 08:00
Medlem
Citat:

Känner som du, förutom Emelie då hon kommer aldrig få min röst.

Varför tycker han att tittarna ske rösta på honom så han kan få betala tillbaka till sina föräldrar, som om vi tittare är skyldig honom det.
Han har lallat runt som arbetslös, hur många arbeten har han sökt? Finns arbete inom hemtjänst, assistent, städjobb osv men det passar väl inte gossen.
Han har haft råd att både snorta kokain, dricka alkohol, röka kunde använt de pengarna och betalat tillbaka.
Han ger käftsmäll på käftsmäll till Tanja ber sedan om ursäkt som inte känns ärlig, fulgråter letandes efter kameror var gång han hänger löst.
Skriker efter alkohol i parti och minut blir förbannad och otrevlig när han inte får som han vill.

Det är inte Tanjas fel att han inte får en miljon den har han förlorat helt på egen hand.

Simon var min favorit före Tanja fram till han gång på gång visat sig vara en riktig gris.
Senast redigerad av FinasteTanja 2021-05-08 kl. 08:04.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in