2021-05-07, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Han visste att han annars själv var i riskszonen att hänga löst, så ändå smart spelat..
Det kan bli hans fall
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Snefylla de lux
*igen och igen och igen.

När man snefyllat tillräckligt många ggr bör snefyllan betraktas som reguljär fylla. Så detta är en helt vanlig Simpa fylla som följer hans övriga fyllor bra tycker jag.
Medlem
börjar nästan tro Adrian är lite intresserad av madde?? han kanske är det ändå?

Tycker de börjar va lite mer nu med varann..som han är med andra

Kanske inte är för spelet? Vad tror ni.. Ikväll är ju Madde väldigt snygg o het. så svårt att motstå.. Men kan han bara inte slappna av lite o va chill, typ sova ihop o håmgla lite mer, passa på!! Fattar inte varför han ska vänta till sen, sen är det ju lite mer krångel. Han o Lund o hon i Sthlm..
2021-05-07, 23:09
Medlem
Får man sticka ut hakan och säga, jag tror Madde och Adrian kommer dela säng inatt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
*igen och igen och igen.

När man snefyllat tillräckligt många ggr bör snefyllan betraktas som reguljär fylla. Så detta är en helt vanlig Simpa fylla som följer hans övriga fyllor bra tycker jag.
😅😅😅
Medlem
Citat:
Det var när hon kom in... nu är det några veckor senare ...just saying

Det var väl snarare när Mergim kom in och började sprida massa lögner om att Tanja varit helt annorlunda i PH mm. Han gick u runt och spred lögner om utsidan till många av dom för att försöka bryta ner deras vänskapsband så han kunde nässla sig in i gruppen.
2021-05-07, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Judith fick dra ur Adrian att han röstat på henne Han kunde verkligen inte bara säga det själv?

Frågade hon han rakt ut eller? Och vad svarade han?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlumCat
Får man sticka ut hakan och säga, jag tror Madde och Adrian kommer dela säng inatt

De kommer dom inte. Madde kommer förslå det (på sitt sätt) och sen bli sur när Adrian lägger sig med nardos.
Avstängd
Okej vilka tror ni är top 3 som har mest stöd? jag tror 1.tanja 2.nardos 3 simon
2021-05-07, 23:11
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Denna elefanten har då inte glömt!

Bra där Paladin.. Här ska icke glömmas några oförrätter!

Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj

Citat:
Det var när hon kom in... nu är det några veckor senare ...just saying

Det var verkligen INTE när Tanja kom in.. Detta utspelade sig när Mergim var därinne. Ca två-tre veckor sedan skulle jag säga det var. De satt och snackade skit om Tanja som fasen i rosa sovrummet sen gick Nardos och tjafsade med Tanja efter det.
Medlem
blev lite förvånad att tanja röstad spå adrian idag, la ponäng på honom...
Kändes lite skumt. de gillar väl varann. men tror inte han ä r hennes typ längre, han är för stel. hon är lite mer vild o tro hon tycker han är lite torr

Han är den enda som inte badat i pollen va?
Konstigt han visar ju gärna upp sin överkropp innan utan problem.. men vågar ej bada
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Hur kan negern och fågelknullaren tåla så mycket alkohol, fått intrycket av att dom inte krökar jättemycket utanför huset 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️🦜
Så länge du använder rasistiska åsikter kommer inte jag ta dig seriös . Gå hem och sug din mammas röv ditt vidriga as

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in