Angående Simon. Resultatet av snorungar som sitter hemma och gamear istället för att satsa ordentligt på plugg eller jobb. Skiter i sin framtid och plötsligt är de över 20-25 och säger "jag har aldrig varit stolt över mig själv". Gissa varför.
Att Simon är så populär här är faktiskt riktigt skämmigt, inte riktigt i nivå med mammisarna men ändå. Ja han har rätt i sak att Tanja har en fördel, men hon hade förmodligen vunnit även utan den för att hon har en personlighet som många dras till. Så jävla trött på att höra på hans bölande varje gång han hänger löst och att han är elak emot personer som verkligen inte har något ont i sig överhuvudtaget.
TÖNT!
Det finns en enda sak som gör att jag tvekar att rösta på Tanja och det är för att hon är känd sen innan. Hade hon inte varit det hade jag röstat på henne direkt!
Folk är hycklar till max i den här tråden. Simon är ett fån, falsk och ful. Han har attackerat Tanja vid flera tillfällen och folk fortsätter med "jag gillar simon". Blä
Tänk om det var Narcos eller Pedram som hade attackerat henne, då jävlar hade plebsen här fått eld i röven.
Jaa dessa äckliga rassar hade säkert mordhotat dom.
Om produktionen favoriserar några så är det väl ändå Emelie och Nardos? Dessutom vinner de alla fördelar när tittarna röstar och han tror fortfarande Tanja har störst stöd just nu?
Angående Simon. Resultatet av snorungar som sitter hemma och gamear istället för att satsa ordentligt på plugg eller jobb. Skiter i sin framtid och plötsligt är de över 20-25 och säger "jag har aldrig varit stolt över mig själv". Gissa varför.
Rätt i sak? Han har kallat henne för "smuts", spottat på henne och nu försöker vända alla mot henne och får henne att må skit antagligen.
Han ska ut med huvudet före.
Riktigt fult att Simon tar detta med Tanja när det är hon som alltid tröstar honom på fyllan. Även om det kanske är sant att hon gick in med en fördel i huset. Men som sagt TV4 är inte skyldiga att ge Simon en miljon eller göra det rättvist i en dokusåpa.
Ja, och tyvärr påverkar han negativitet andra. Men märkligt att han inte ger sig på Narnia som också är en kändis med Simons retorik. Sen tyckte han att det var ok med Anty förra säsongen för att hon skapade bråk, då var det ok att vara "kändis".