2021-05-07, 16:56
Medlem
Tremendouslys avatar
Varför säger Håkan "min mast" om masten? Är masten hans och båten hans revisors?

Varför säger han "båten är köpt på det viset" när han förklarar att det är hans revisors aktiebolag som äger båten? Låter typ som det är hans men den bara är skriven på aktiebolaget?

Håkan säger att det är han som satt på och tagit av masten flera år i rad. Bara hjälpt sin revisor eller är det hans båt? Låter ju bara dumt att sitta och babbla så. Knappast till hans fördel om de vill försöka överklaga besittningen av båten.

Sen, varför i helvetet sitter han och orerar över att han inte blev av med allt, att han har lite mer tillgångar? (vad nu det innebär) Det är ju lika dumt :O
Citera
2021-05-07, 17:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tremendously
Varför säger Håkan "min mast" om masten? Är masten hans och båten hans revisors?

Varför säger han "båten är köpt på det viset" när han förklarar att det är hans revisors aktiebolag som äger båten? Låter typ som det är hans men den bara är skriven på aktiebolaget?

Håkan säger att det är han som satt på och tagit av masten flera år i rad. Bara hjälpt sin revisor eller är det hans båt? Låter ju bara dumt att sitta och babbla så. Knappast till hans fördel om de vill försöka överklaga besittningen av båten.

Sen, varför i helvetet sitter han och orerar över att han inte blev av med allt, att han har lite mer tillgångar? (vad nu det innebär) Det är ju lika dumt :O

Allt han säger är dumt. Det är mytomanin och alkoholismen samt en otrolig hybris och behov av bekräftelse som gör att han ljuger och hittar på samt pratar som han gör.
Citera
2021-05-07, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Det är i motsatta delen av din kropp det är fel.
Om så vore! Jag är åretruntjoggare sedan 30 år tillbaka och lite demens kan jag ta men inte ....hälsporre:-))))
Citera
2021-05-07, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
Om så vore! Jag är åretruntjoggare sedan 30 år tillbaka och lite demens kan jag ta men inte ....hälsporre:-))))

Skämtare där. Men du kan på riktigt inte mena allvar med "Han är ju aldrig virrig och svamlar utan vet vad han talar om".

Håkan gör inget annat än fabulerar och anpassar sina historier utifrån kommentarer som han allt som oftast även raderar. Samt läser innantill. Han varken kan eller vet något. Bekräftelsejunkie och alkoholist är allt han är. Varken mer eller mindre.
Citera
2021-05-07, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why
Skämtare där. Men du kan på riktigt inte mena allvar med "Han är ju aldrig virrig och svamlar utan vet vad han talar om".

Håkan gör inget annat än fabulerar och anpassar sina historier utifrån kommentarer som han allt som oftast även raderar. Samt läser innantill. Han varken kan eller vet något. Bekräftelsejunkie och alkoholist är allt han är. Varken mer eller mindre.
Okej! Ja det har jag inte upplevt. Kan en Youtuber radera inlägg hur som hen behagar? Jag är fullt medveten om att Håkan inte är sitt bästa jag just nu och han är ju 60+! Jag hoppas han kommer finnas kvar länge än.........
Citera
2021-05-07, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
Okej! Ja det har jag inte upplevt. Kan en Youtuber radera inlägg hur som hen behagar? Jag är fullt medveten om att Håkan inte är sitt bästa jag just nu och han är ju 60+! Jag hoppas han kommer finnas kvar länge än.........

Självklart kan han radera vad helst han vill på sin kanal. Fast han påstår såklart att det är "googles algoritmer" som raderar eftersom han är "övervakad av staten". Märkligt bara att det är kommentarer som är kritiska till HB som försvinner medans hyllningskörens trams blir kvar.

Om det nu vore googles algoritmer som ligger bakom. Varför tror du att hyllningskörens kommentarer om att staten är ond och covid är en plandemi ligger kvar samtidigt som de som påtalar HB's lögner försvinner?
Citera
2021-05-07, 18:43
Medlem
Citat:
Självklart kan han radera vad helst han vill på sin kanal. Fast han påstår såklart att det är "googles algoritmer" som raderar eftersom han är "övervakad av staten". Märkligt bara att det är kommentarer som är kritiska till HB som försvinner medans hyllningskörens trams blir kvar.

Om det nu vore googles algoritmer som ligger bakom. Varför tror du att hyllningskörens kommentarer om att staten är ond och covid är en plandemi ligger kvar samtidigt som de som påtalar HB's lögner försvinner?
Tänker du att Håkan ställer sig bakom att covid är en allvarlig "pandemi"? Jag tror han skrattar åt eländet precis som många andra av oss. Jag har vaccinerat mig för att mina vuxna döttrar vill det och de kommer ta vaccinet när det blir deras åldersgrupp.................eller kanske inte.......Jag tar spruta nummer två i början av juni och efter det så kommer jag inte att bry mig ett SKIT om coronan (fast det har jag aldrig gjort)
Citera
2021-05-07, 19:50
Avslutad
Citat:

Ja det måste vara en skämtare 😁
Citera
2021-05-07, 19:56
Avslutad
Citat:

Raderingarna har jag missat 😁 Men självklart är det då när de efterblivna hyllningar står kvar.
Citera
2021-05-07, 19:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Håkan Bergmark verkar vid sina sinnens fulla bruk. Han kör ofta monolog men inte alltid. Han har ibland gäster eller är gäst. En smart kille! Han är dykare och det känns friskt. Vad tycker du?

"Intervju med en insiktsfull Stockholmare".

https://www.youtube.com/watch?v=OJzG7Wmi_nw

TS Ola måste vara en skämtare också 😂
Citera
2021-05-07, 21:57
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
TS Ola måste vara en skämtare också 😂

Till olasvensson försvar så skrev han säkert det där långt innan HB spårade ur totalt.
Citera
2021-05-07, 22:25
Medlem
Varför har han solglasögon på senaste videon när man ändå redan sett hans blåtira i tidigare videos? Och varför han inget fredagsmys längre? Har kronofogdebesöket tagit musten ur honom? Skulle gärna vilja se när han tar fram gitarren
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in