Är det DET som är Adrians problem?
Att han är sjukt mycket kristnare än vi förstått?
Att han är frikyrkligt hjärntvättad och därför inte vågar närma sig Madde alls i TV? Och kommer så bra överens med Nardos där han vet att det aldrig kommer vara något annat än platonskt?
Han kan inte dela säng med en tjej han är intresserad av.
Han kan inte "hålla på" med en tjej han är intresserad av.
Hela hans sätt att uttrycka sig är också rätt "hjärntvättat" stelt, ungefär som väldigt religiösa brukar låta.
Så han kanske faktiskt VILL dejta Madde på utsidan.
Om dejta betyder gifta sig och föda och uppfostra hans kristna familj, och ta hand om den (diska, städa, laga mat som en helyllefru)
Madde sa att det var blickar mellan henne och Adrian som pågått sen efter skolveckan när de hånglade. Har inte sett en enda jävla blick från han men ett evigt jävla stirrande från henne.
Han ljuger när han säger att han skiter i om andra vinner, det här handlar bara om att han tycker att han förtjänar det mest för att han tror att han har sämst liv på utsidan
Intressant med medias hetsjakt på dokusåpor just nu. Man nämner gärna Big Brother i artiklarna utan att ta upp händelser som har skett i programmet, utan man tar bara med saker som hänt i Ph.
Det finns en enda sak som gör att jag tvekar att rösta på Tanja och det är för att hon är känd sen innan. Hade hon inte varit det hade jag röstat på henne direkt!
Jag röstar på den jag tycker om. Känd eller inte . Kändis är hon inte på det sätt som framgås. Jag hade ingen aning om vem hon var . Nu läxar nardos upp honom 👍