Citat:
Ursprungligen postat av
Hss777777
Jag e från Västerort känner Yasin de har inget emot varandra för de har släppt låtar innan med varandra men på grund av kriget flg och hh så tog de avstånd från varandra bara
Du tillhör alltså Einars fiender! Ja där fick jag förklaring på att du skrivit som du gjorde. Är du avundsjuk på Einars miljoner som bokstavligen rinner in utan att han behöver göra någonting medan du som kommer från Västerort är en fattiglapp och får tigga och gråta hos socialtjänsten som en lite fucking tönt!
Citat:
Ursprungligen postat av
SR77
Pinsam du är. Gå tillbaks och kolla vad fan du har skrivit din ärthjärna.
Dina ord.
Jävla idiot.
Sluta knarka
Du förstår fortfarande inte! Skriv vad som är oklart för jag har kommenterat två olika fall som jag inte tror du fattat. Du är lågutbildad (vilket det inte är fel att vara) så förstår att det är svårt för dig. Men då ska man nog hålla en låg profil....
Vaddå "Mina ord"-jag gav en förklaring på vad jag menade det efter att du undrade. Men du kunde frågat vad jag menade istället för att skriva saker som du trodde att jag menade. Du blev helt galen och la ord i munnen på mig! Det är du som är pinsam och mer därtill.
Och nej jag ska inte sluta använda substanser idag om det ger mig energi-tycker du ska börja själv. Därför jag är vaken nu hela natten ha ha ha.