Citat:
Hon tycks vara en parodi på en SR journalist.
Snart medelålders o bosat i Sofo.
Tycks vara mycket intresserad o engagerad av mellanöstern.
Jag är övertygad om att det här kommer ge en återklang när SR ekonomiska framtid diskuteras.
Speciellt som materialet fått ligga kvar. Ekots varumärke har åter fått en bredsida. Man har helt klart misslyckats med sitt uppdrag.
SD, KD o M lär i framtiden ifrågasätta om skattemiljarder ska användas till islamistisk propaganda.
Att hon frivilligt valt att säga upp sig när det uppdagades tyder på att både hon eller SR har haft viljan att sopa detta under mattan.
Gissningsvis så har hon eller hennes chef gjort någon så förbannad att denne tipsat Docu i vetskapen om att detta kommer kablas ut av det allt mer växande altmedia.
Snart medelålders o bosat i Sofo.
Tycks vara mycket intresserad o engagerad av mellanöstern.
Jag är övertygad om att det här kommer ge en återklang när SR ekonomiska framtid diskuteras.
Speciellt som materialet fått ligga kvar. Ekots varumärke har åter fått en bredsida. Man har helt klart misslyckats med sitt uppdrag.
SD, KD o M lär i framtiden ifrågasätta om skattemiljarder ska användas till islamistisk propaganda.
Att hon frivilligt valt att säga upp sig när det uppdagades tyder på att både hon eller SR har haft viljan att sopa detta under mattan.
Gissningsvis så har hon eller hennes chef gjort någon så förbannad att denne tipsat Docu i vetskapen om att detta kommer kablas ut av det allt mer växande altmedia.
Lyssnade nyss på Cilla Benkö i Studio ett. Hon hade givetvis div försvar för detta.
Citerar dig, Boyd, för att du tangerar grundproblemet som enligt mig är:
Visst kan en enskild medarbetare spåra ur, därmed behöver inte hela företaget (SR ) vara misstänkliggjort. Även om de har hanterat detta ärende illa.
MEN, den stora frågan är hur SR rekryterar reportrar. Denna, till synes naiva (i bästa fall) unga tjej fick alltså en central roll i rapporterande av en brännande fråga (hantering av "svenska" islamistkramare.
Detta gör att jag tappar förtroende för SR!
Är deras enda kriterier vid anställning att man är ung, tjej, lovande och har "rätt" inställning?