2021-05-07, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Är det här prank på Simon? Fattar inget vad dom gör och varför är det här ett prank på Simon

Verkligen inget prank, de vill bara ta lite spotlights från honom och göra honom irriterad, suck..
2021-05-07, 17:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Varför kunde inte Simon vara med på det här? Fattar inte pranket

För det var hans idé att göra detta, fast bättre version som han övade in igår.
Men idag fick dom ju byta krafter så då gick det inte, och då snodde dom andra hans idé 🧙🧙🧙
2021-05-07, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Just nu känner jag såååå med Emelies suckar😂
Hur ska hon hinna bli snygg innan kl 7 😂😂😂
2021-05-07, 17:39
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hahaha Nardos vill inte bli av med sin roll
haha, general Alberto var på väg fram där..
Medlem
Adrian är en människa han också, med sina egenskaper och styrkor, och han har säkert känslor också. Hatstormar viner och det är inte svårt att sätta sig in i hur hans familj känner det.

Adrian har sina goda sidor, utan tvekan, men hans beteende i huset är verkligen inte snyggt. Han tar för sig av det goda (mat och dryck), ibland på andras bekostnad, och han står verkligen inte först i kön för att bidra till den allmänna trivseln. Han slingrar alltid sig från gemensamma sysslor, ägnar mer tid åt att hitta kryphål än vad det hade tagit att bara göra det han skulle. Han vill gärna bli uppassad men är sällan eller aldrig generös mot andra i det avseendet.

Hans syrras ”försvarstal” i studion gick väl ut på att Adrian prioriterar annat än t ex att bidra i hushållet, som att hänga med kompisar och vara på gymmet... det är riktigt pinsamt att någon försvarar ett sånt beteende hos en vuxen man i Sverige idag. Riktigt pinsamt.

Och då har jag inte ens kommenterat hans beteende mot Madde (som iofs bidrar till eländet genom att hon beter sig som hon gör).

Riktar mig främst till de i tråden som försvarar honom för att förklara objektivt och utan ”hat” varför jag ogillar hans beteende. Ogillar väldigt mycket och vill ha ut honom, han bidrar inte med något och han är inte ens rolig/charmig.
Medlem
hahaha nardos besvikelse över det avslutade uppdraget
2021-05-07, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Hur ska hon hinna bli snygg innan kl 7 😂😂😂

Magi! It ain’t over ’til it’s over!!
2021-05-07, 17:41
Bannlyst
Eftersom hälften redan är fulla och hälften är nominerade, så tror jag det kommer spåra rejält ikväll 🧙👮🏽‍♀️✌️👏✌️
2021-05-07, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
För det var hans idé att göra detta, fast bättre version som han övade in igår.
Men idag fick dom ju byta krafter så då gick det inte, och då snodde dom andra hans idé 🧙🧙🧙

Håller med Simon, blev en billig Benny Hill kopia 😂 haha
2021-05-07, 17:42
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag har också haft dom tankarna och tror nästan jag antydde det i någon kommentar tidigare? Kanske därför han skyller på papegojan då han inte vill säga som det är. Mycket sannolikt faktiskt och det fanns en i Robinson fast tvärtom. Han är alltså inte bög utan hetero eftersom han är en Adriana?

Haha ja det skulle ju förklara en hel del... De där tabletterna han smusslar och äter på kvällarna för att sedan omsorgsfullt gömma är antagligen hormoner. Inte konstigt att han inte vågar visa sig i kaillingar om hans pitt är obefintlig.
2021-05-07, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
haha, general Alberto var på väg fram där..

Hon sa verkligen "Är det förstått?!" till Pedram
2021-05-07, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Eftersom hälften redan är fulla och hälften är nominerade, så tror jag det kommer spåra rejält ikväll 🧙👮🏽‍♀️✌️👏✌️

Hoppas du har rätt, Sting!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in