2021-05-07, 16:38
Medlem
FishGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Judith var väl fan allt annat än dryg. Nardos där emot fy faaaan

Håller med till 100%

Nardos kan inte bete sig överhuvudtaget
2021-05-07, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Nej för sjutton. Här har det inte bunkrats någonting. Inte ens toapapper
Då går du skylla dig själv att du inte kan putta burk. Eller så är det en ynnest att slippa. 🤣🤣🤣
2021-05-07, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Staplaren
Haha du är ju en nolla han är i bb
Han vinner alla tävlingar vad har du vunnit
MEN! WTF??? kan inte höra mer på reapet. Förlåt övriga fb.🙄🤔
2021-05-07, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Han är ju van vid att vara den som luras och manipulerar och nu kom det en trollkarl som slår honom med hästlängder. Han känner sig hotad

Vad? Han jublade ju hela tiden har du fel på ljudet?
2021-05-07, 16:41
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Flashback är 12åringar här
16 tusen gillar han din dumme fan
Är ju länge sedan han hade mössan kom på något nytt. Datan så outbildad du verkar vara

Produktionen har väl sagt åt fanskapet att han måste dissa mössan för att tittarna inte pallar att se den mer. Precis som de har varit tvungna att sagt till honom att ta bort alla burkar han envisas att putta med på köksön. Eller alla snusdosor och kastbara saker. Det är liksom det man kommer komma ihåg av honom:
Ett curlat matvrak i mössa som var så tråkig att hans största nöje var att putta burk, samt att låta kvinnorna i huset städa, diska och laga mat åt honom. AdrianBot2021, ladies and gentlemen!
2021-05-07, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Då går du skylla dig själv att du inte kan putta burk. Eller så är det en ynnest att slippa. 🤣🤣🤣
Eeeeyyy! Skål? Fredag...🤔...
2021-05-07, 16:43
Medlem
Ridnes avatar
Blev Nardos röstad av tittarna eller övriga deltagare till att bli magikeröverhuvud???!

Orka att hon ska glida på räkmacka IGEN!
2021-05-07, 16:46
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Haha du är ju en nolla han är i bb
Han vinner alla tävlingar vad har du vunnit

Blev jag en nolla för att jag frågade vad du menade med kunnande? Du menade alltså att han vinner alla tävlingar? Lite orättvist att döma mig som en nolla när jag inte ens mött Adrian i dessa tävlingar.
Men du kanske bara är avundsjuk på mig? 😉

Har vunnit tävlingar inom olika grenar i gymnastik. Även deltagit i tävlingar inom fitness men tyvärr blev det inte guld då. Sedan givetvis vunnit tävlingar när det varit mer "lektävlingar" men det räknar jag inte. Sedan vet jag inte vad det har med detta att göra, vad jag har vunnit? Jag är inte avundsjuk på att AD vunnit tävlingar inne i BB, jag är ju själv inte med i BB. Han har verkligen gjort det bra, han är ju grym på tävlingar där inne, så förstår inte riktigt vart du vill komma?
2021-05-07, 16:47
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Blev Nardos röstad av tittarna eller övriga deltagare till att bli magikeröverhuvud???!

Orka att hon ska glida på räkmacka IGEN!

"Tittaren Adriana har bestämt de nya rollerna.."

Något sådant stod det i brevet. Börjar bli löjlig nivå nu.
2021-05-07, 16:47
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Jupp. Visserligen har jag kikat in på Insta några ggr och följer klipp osv, men ingen Live, och jag har ändå reagerat på Nardos-favoriserandet.

I stort tycker jag att det är rätt tröttsamt med alla "det är riggat" osv här inne. Men just vad gäller påståendet om Nardos så håller jag med. DET är tröttsamt.

Reagerade ni på, närEmelie fick möta soegeln, att 3 (!) av spegelns påståenden handlade om Nardos. Helt sjukt!
Det var att Nardos slingar sig undan beslut, Nardos och Judith har glidit ifrån varandra och att Tanja inte har försökt lära känna Nardos. Ett av påståendena kom dessutom 2 ggr. Även om det inte är positiva saker om Nardos så blir det ändå en ojämn fördelning, tycker jag. Allt ljus på Nardos.

Fast hon är lat, bortskämd, högljudd, egoistisk osv osv osv. I dont't get it.

Precis.. Till och med deltagarna därinne fattar ju att hon är curlad och favoriserad av produktionen. Alla SKA dansa efter hennes pipa annars kommer Dikmen med domarhammaren. Även Tanja sade ju om frågorna igår att "Dä ä möcke öm Nardos!" Måste kännas pissigt för de andra att veta att prinsessan sätts på piedestal och att de inte får stöta sig med henne.
2021-05-07, 16:48
Medlem
Citat:
Är du full eller ?
Thank god its friday! Och vad faaan ska du skylla på? Dum i huvudet, som vanligt? Eller? Gå och stapla, sluta prata strunt.🤣🤣🤣🤣
2021-05-07, 16:48
Medlem
Tuttelisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
🤮🤮🤮
Emelie ÄGER

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem