2021-05-07, 15:26
Medlem
Vilken rolig fest....

Simon bjuder på underhållning och så hör man Adrian skrika "Du måste svälja annars gills det inte". Va där hans problem? Att ingen annan reagerar på hur han är på Simon STÄNDIGT. Riktigt vidrigt och se!
2021-05-07, 15:27
Medlem
Tuttelisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Bild på detta https://imgur.com/KYulneA Om du tycker att Adrian beter sig illa så är det DIG det är fel på, du som är störd och avundsjuk.
Man förstår varför Adrian är som han är.
Beter sig inte illa, är bara trist, ut med han...
Egotrippad, lat, allmänt tråkig...
Dax att lämna🥳
2021-05-07, 15:28
Medlem
Citat:
Bild på detta https://imgur.com/KYulneA Om du tycker att Adrian beter sig illa så är det DIG det är fel på, du som är störd och avundsjuk.
Man förstår varför Adrian är som han är.
ja och där har vi ju facit svart på vitt hur padde har kunnat bli så odräglig. tack familjen podde
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Men eller hur! Vilket jävla skämt att de ens skriver så. Blir ju bara mer och mer skämmigt

Man undrar ju vilken egenskap som AD har som dom tror att man kan vara avundsjuk på? Sen förstår jag inte riktigt hur dom tänker? Att han är bra i tävlingar är ju uppenbart men ingen skriver väl "fy fan vilken dålig person AD är som är bra på tävlingar"?
Man skriver ju negativt om de negativa sidorna AD har. För han har ju verkligen negativa egenskaper den grabben, det kan väl inte ens dom blunda för?
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Simon började prata om att han ville klippa sig, Adrian tycker då att han ska testa något nytt och sen kommer förslaget att han ska färga håret också. Gillar inte att folk försöker utnyttja Simon som en clown bara för att han bjuder på sig själv.

Jag har sällan sett någon med sån otrolig självironi som Simon har och bjuder på sig själv så mycket, ger av sin energi. Han impulsivitet och spontantitet är just det som räddat denna säsong av BB. När jag tänker på de få gånger han har blivit arg så kan jag ändå köpa det , för så mycket som han ändå har gett oss med skratt och underhållning så är det en baggis. Det är bara hans ordval som flyger ut som inte är bra men jag hopppas att han kan tänka sig för tiden som är kvar när alla känslor rusar fram. Även på utsidan för han själv skulle må bättre av det.

Håller med dig om att vissa utnyttjar Simons Självironi och faktumet att han inte ser så allvarligt på sig själv gör att t.ex AD som inte har "några" av SImons egenskaper "GÖR" sig rolig på hans bekostnad!

Det är så jävla fult och han kan ju prova det med sin brusha så ska vi se hur länge Pedram pallar? Att Simon bröstar sånt är ju för att han är så obrydd och frigjord men att ta för givet att han inte kan bli sårad eller ledsen, att ta honom för givet är att förbise och ignorera faktumet att han också har känslor.
2021-05-07, 15:29
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Han från farmen

AH, just det, hade helt glömt bort! Tack!
2021-05-07, 15:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Klart han var testad.

Jag testades på SÖS akuten, första testet var snabbtest, visade positivt, andra gjorde dom blodprov via labb, fick vänta 2 timmar på svar och då var jag negativ.
Så bra funkar dessa snabbtester.
2021-05-07, 15:31
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Man är som mest smittsam dagen innan det bryter ut, och 2 dagar till.
Ni har verkligen ingen koll, jag känner folk som jobbar på covid-avdelning på SÖS, inte ens dom är 100 på hur sjukdomen smittar.
8000 nya fall i Sverige varje dag, och då har det ändå gått över ett år och många har varit sjuka och har antikroppar, ändå stor smittspridning i samhället.

Jo men dom dagarna innan det bryter ut och du är smittsam så har du covid-19. Man har bara inte fått symptom än.
Nåja, jag tror att han är vaccinerad, testad och suttit några dagar i karantän.
2021-05-07, 15:31
Medlem
Tuttelisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Från tidigare idag:

Adrians kontoansvarige, IS THAT YOU?
Avundsjuk på vad,han är eller inget som lockar, en vanlig trist kille...
Ut med han, tillför inget i gruppen , har aldrig gjort😏
2021-05-07, 15:32
Medlem
Att Podde är curlad som få bevisar hans anhöriga gång på gång, de fattar inte ens hur skevt det är att de påstår att han är 100% sig själv i huset när han i huset ser ut som en lat och bortskämd liten skitunge
2021-05-07, 15:32
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Jag testades på SÖS akuten, första testet var snabbtest, visade positivt, andra gjorde dom blodprov via labb, fick vänta 2 timmar på svar och då var jag negativ.
Så bra funkar dessa snabbtester.

Jag har inte skrivit något om snabbtester?
2021-05-07, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Vet inte om det tagits upp här nu men Adrians kontoansvarig (förmodligen syrran) har skrivit att de misstänker att varför man skriver illa om en person (Adrian) är för att man känner agg eller ilska för att den personen (Adrian) har en egenskap man känner avundsjuka för och själv skulle vilja ha.

FÖR-LÅT? Jag skulle inte vilja ha ett piss av vad Adrian har. Alltså noll, nada, zero.
Medberoende-familj. HUR ska de orka, inse och ens erkänna VAD de bidragit med för att forma och framför allt bibehålla hans beteenden? De har redan gått ut offentligt och krävt(!) att vi ska bedömma och älska honom som efter deras måttstock. NEJ PÅ DEN! De får älska sin "adrian" bäst de vill, men jag tar avstånd från en person som "adrian" . Om jag inte får lön. Då kan jag ta itu med hans inte ok normala beteenden. Tror han visat i natt en grej jag inte tänkte på då det hände. Kom upp i dag..." Jag har lärt mig att fråga, jag har lärt mig lyssna, jag säger inte/visar inte då jag reagerar." NATTENS SAMTAL MED NARCOS!!!!Både jag och narcos orkade inte då, hon bla bla bla... MEN nu fattar jag. Han repeterar sin teurapeut ord!!!!! Ordagrant. WTF HÄNDE FÖR 6-8 MÅNADER SEDAN?? HAN har nämnt ofta!🤔🤔🤔

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in