2021-05-07, 14:08
Medlem
Förstår att barnen här har svårt
Titta och mäta vad folk äter det blir alltid mat slängt.sitt i ett hus 82 dagar sen springer ni runt hela dagarna utan vila.
Stolpskott..
Medlem
wowverkligens avatar
Adrian är så lik en kille jag dejtade ett tag (tråkigaste personen jag träffat). Först tror man han är blyg, sedan inser man att han bara är riktigt TORR. Precis samma minspel och mun, fåfänga, tråkighet, retiga sätt mot folk. Att han tycker det är kul att retas ("kiiivas") är garanterat för att han tror att han är rolig när han gör det och att han har för lite hjärna för att vara rolig verbalt eller i konversationer. Killen jag dejtade dumpade jag efter en månad och med den logiken har Adrian varit i huset för länge nu.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Diskmaskiner fungerar dock bäst om man inte sköljer av innan, så Pedram gör helt rätt.

Ja det vet jag, jag har inte sagt något om sköljningen bara att han ansåg att det inte ingår i hans uppgift att ställa in disken i diskmaskinen.

Sen så, om vi ändå pratar om sköljningen, så var det han som bad dom andra att dom skulle skölja av disken och ställa in den i diskmaskinen. Hur han valde att göra nu, skölja eller inte skölja, vet jag inte 😊
2021-05-07, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Staplaren
Han äter betydligt mindre än vad Dennis åt han äter väldigt mycket mindre än en man med hans fysik och träning gör.
Idioter
de flesta som grisar i sig som han gör brukar ju kunna laga ihop något själv den här dumfan kan ju knappt koka vatten.Ist ligger de på alla andra att curla denna 30-åring med måltider 8 gånger per dag
2021-05-07, 14:09
Medlem
Citat:
Haha hitta på lista han. Men visst stämmer den så tittar ju extremt få på bb och det borde läggas ner.
Adrian håller igång mest alla små pojkar här är ju svartsjuka på han

Dom flesta som kommenterar här är brudar gubben. Det finns inget som är så osexigt än en man som är mammas lilla pojke som 30 åring. Du skriver att du vet vem Adrian är för att han är känd som fotbollsspelare, alla som vet något om fotboll vet att det inte är sant när man spelar på den nivå som Adrian spelar på. Som anhörig till någon av deltagarna är det nog en mindre bra ide och sitta och försöka försvara dom i en flashbacktråd.
2021-05-07, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Försöker AD gå in i en annan roll eller och vara rolig?

Han fick jävligt mycket luft efter att han fick stanna i måndags.
2021-05-07, 14:10
Medlem
lillaflippens avatar
Vad var det dom satt i soffan och planerade att göra?

Hörde ad, Tanja, Judith och nardos (tror det var dom) sitta och viska.

Var det något prank mot Simon?
2021-05-07, 14:11
Medlem
Citat:
Han äter betydligt mindre än vad Dennis åt han äter väldigt mycket mindre än en man med hans fysik och träning gör.
Idioter
Men då ska han ha specialkost på stödboendet vi bevittnar live 7/24. INTE äta på andras bekostnad. MÅNGA måltider då han prioriterat sin egen mättnad framför andras. Tränar...? Den där lilla träningen är ingen orsak. Sorry.
2021-05-07, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wowverkligen
Adrian är så lik en kille jag dejtade ett tag (tråkigaste personen jag träffat). Först tror man han är blyg, sedan inser man att han bara är riktigt TORR. Precis samma minspel och mun, fåfänga, tråkighet, retiga sätt mot folk. Att han tycker det är kul att retas ("kiiivas") är garanterat för att han tror att han är rolig när han gör det och att han har för lite hjärna för att vara rolig verbalt eller i konversationer. Killen jag dejtade dumpade jag efter en månad och med den logiken har Adrian varit i huset för länge nu.

Sanningen presenterad. Att Pedram frågade vad han gjorde om han inte vill fortsätta dejta en tjej och han svarade "ingenting, träffar väl nån annan" säger verkligen allt. Han är en kille som inte tar ansvar för någonting.
2021-05-07, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Ja in med hela skiten! Toppen!
ja skulle gärna vilja veta märke och pris på den maskinen pronto .....tycker det inte spelar någon roll hur dyr maskin man än kostar på så får man skölja innan.
2021-05-07, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Försöker AD gå in i en annan roll eller och vara rolig?
Strateg inför måndag. Snäll nu och "ruuuulig". 🧙 : 👀🤢🤢🤮
2021-05-07, 14:14
Medlem
Nu ska Adrian använda Kakan för att lirka och få göra som han vill. På det sättet är det bra att hon är benhård och inte ger idioten några fördelar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in