2021-05-07, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Jo det hoppas vi verkligen på, hade planerat försöka hiva in 40 lax/månad denna sommar iaf då jag är ledig från jobbet hela juni jul aug.

FULLT ÖS VILL VI HA

Hur många om dagen krävs det som snitt?
2021-05-07, 10:49
Bannlyst
Vad JH borde göra är att låta folk skippa logga allt jävla skit.

Att logga stad, namn, blabla är så sjukt jävla onödigt och sätter käppar i hjulet, vem fan läser det där ändå? Även om man råkar säga fel namn till gubben för att någon annan tomte inte loggat/loggat fel så pajar det inte konversationen, gubben blir arg men det är bara att säga "ååh förlåt jag är lite virrig för dagen blabla" så är det igång igen.

Tänk er så många meddelanden man hade kunnat smattra iväg utan krav på logg och minimum antal tecken typ 80 eller något, SMASH SMASH SMASH hela tiden, jävligt mycket pengar till företaget (och operatörer).
2021-05-07, 10:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kallekallekalle
Hur många om dagen krävs det som snitt?

Nu när jag skriver 600 per dag så hamnar jag runt 34-36000 i månaden (Beroende på tid på dygn och dess bonusar blabla), så bara ett fåtal fler per dag borde således resultera i runt 40 i månaden.

600 per dag var sjukt enkelt när det smattrade in meddelanden dygnen runt (som det gjort för mig hela året), men nu är det fan lite halvdrygt ärligt talat.
2021-05-07, 10:51
Medlem
Citat:
Vad JH borde göra är att låta folk skippa logga allt jävla skit.

Att logga stad, namn, blabla är så sjukt jävla onödigt och sätter käppar i hjulet, vem fan läser det där ändå? Även om man råkar säga fel namn till gubben för att någon annan tomte inte loggat/loggat fel så pajar det inte konversationen, gubben blir arg men det är bara att säga "ååh förlåt jag är lite virrig för dagen blabla" så är det igång igen.

Tänk er så många meddelanden man hade kunnat smattra iväg utan krav på logg och minimum antal tecken typ 80 eller något, SMASH SMASH SMASH hela tiden, jävligt mycket pengar till företaget (och operatörer).

Ja, helt onödigt. Har 0 användning av andras loggar.
2021-05-07, 10:52
Medlem
Citat:
Nu när jag skriver 600 per dag så hamnar jag runt 34-36000 i månaden (Beroende på tid på dygn och dess bonusar blabla), så bara ett fåtal fler per dag borde således resultera i runt 40 i månaden.

600 per dag var sjukt enkelt när det smattrade in meddelanden dygnen runt (som det gjort för mig hela året), men nu är det fan lite halvdrygt ärligt talat.

Jag tar det relativt lugnt och snittar 400. Skulle kunna kriga och nå 600 men då sjunker livskvaliteten.
2021-05-07, 10:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kallekallekalle
Jag tar det relativt lugnt och snittar 400. Skulle kunna kriga och nå 600 men då sjunker livskvaliteten.

Jo, det är som sagt drygt med 600 nu när jag får sitta flera minuter på ett meddelande ibland, blir bara frustrerad och förbannad. Vettefan vad dom gjort med detta kösystem på senaste, förstört det totalt, jag som hade sånt grymt flow ett helt år, SUCK

Men tro mig, när man får meddelanden på en gång vart efter varandra, boom boom boom, då är 600 noll problem. Brukade ta typ 5 timmar, 3 morgon och 2 kväll, lätt värt för 36 extra klirr i månaden.
2021-05-07, 11:04
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Amazing.

Var fullt ös ett bra tag, regnade in meddelanden. Jag loggas ut, loggar in igen, DÖTT, dött i flera minuter nu.

Haha, det är ju sannerligen frustrerande nu när man vet att det inte handlar om att det faktum det inte finns någon kö, det är bara det att man har oturen att placeras i ett "fack" med få gubbar för tillfället.

Samma här. Har fått typ 20 mess på en timme nu.
2021-05-07, 11:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Samma här. Har fått typ 20 mess på en timme nu.

Yes nu är det tammefan segt och jag sitter och är förbannad över vem det är som får alla gubbar just nu.
2021-05-07, 11:07
Medlem
ThetingGoezWilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Så är det när man passar ett schema lol

Om det inte var av ren slump
2021-05-07, 11:10
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Yes nu är det tammefan segt och jag sitter och är förbannad över vem det är som får alla gubbar just nu.
Flyter på som fan nu gubben
2021-05-07, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Mest av allt är ni så gulliga som sitter och reflekterar över targets, känner vissa är roliga andra äckliga osv. Ge det ett år eller två så kommer det vara ungefär lika intressant som den där sprickan i taket eller fläcken på tapeten i hörnet osv. Rent muskel minne, text i vita rutan tab enter

Har du också sned kuk eller vad?
2021-05-07, 11:44
Medlem
PussyLiquors avatar
Dra åt helvete till samtliga i denna tråden. Nu har jag förlorat 24,000:- på ert ljugande. Det är irl som gäller, när ska ni fatta det? JAG CHATTAR INTE!!!!!!Det har jag sagt så många gånger. Det är irl, snap, kik, instagram, messenger, skype som GÄLLER. FATTA!!!! Trevlig helg / Jocke

https://ibb.co/4t4hrZw

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in