2021-05-07, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
https://www.youtube.com/watch?v=3AbKAkcEoM0&t=911s
31:21 detta kommer göra så att nardos inte vinner bb =)
Nån behöver klippa ner det och slänga upp på insta / twitter för att det ska hända något.
2021-05-07, 10:11
Medlem
1337crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Tycker det är intressant att hon kommit så långt som hon har med detta i bagaget. (PK)Mobben brukar vara stenhård mot liknande uttalanden. Känner inte folk till detta generellt eller blundar dom för det?

Menar du att Sammi förra året inte skulle vunnit då han varit nynazist, med hakkors och SS tatueringar på kroppen?

Sluta vara hycklare, vi på flashback är de absolut sista som får döma andra för sådant.
2021-05-07, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Förstår inte riktigt tanken med att dom ska byta med varandra idag, alla har ju gett upp sina uppdrag för längesen. Det bästa hade ju varit att produktionen delar ut straff under hela dagen till dom som misskött sig och slarvat under veckan
Är väl för att de ska sätta Tanja som disk-fe, så Adrian slipper, och sedan skylla på Tittarna/BBs Insta.
2021-05-07, 10:12
Medlem
1337crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Nån behöver klippa ner det och slänga upp på insta / twitter för att det ska hända något.

Tror inte att spelar någon roll. Förra året hade man en konfirmerad f.d. nynazist med i programmet. Ingen biggie.
2021-05-07, 10:12
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1337crew
Menar du att Sammi förra året inte skulle vunnit då han varit nynazist, med hakkors och SS tatueringar på kroppen?

Sluta vara hycklare, vi på flashback är de absolut sista som får döma andra för sådant.
Hur är det med läsförståelsen?

Har ej nämnt Sammi eller dömande överhuvudtaget. Jag repeterar:

Tycker det är intressant att hon kommit så långt som hon har med detta i bagaget. (PK)Mobben brukar vara stenhård mot liknande uttalanden. Känner inte folk till detta generellt eller blundar dom för det?

Dessutom är "vi på flashback" är en felaktig generalisering. Här finns alla typer av människor.

Försök igen nu.
2021-05-07, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borrje61
Är väl för att de ska sätta Tanja som disk-fe, så Adrian slipper, och sedan skylla på Tittarna/BBs Insta.

Ja jag vet inte, kommer inte göra dom piggare att börja utföra sina uppgifter iaf
2021-05-07, 10:15
Medlem
Citat:

Försök igen nu.
Minoriteter har undantag i PK-landet Sverige. Skulle hon mördat någon hade ingen brytt sig heller.
2021-05-07, 10:15
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hur besatt är Adrian av Lunds dumkyrka? Obs seriös fråga

Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Det är faktiskt helt sjyyyykt hur besatt han är av den. Kommer han från en familj som är väldigt troende kanske? Han har fått gå i kyrkan varje söndag hela sitt liv?

Citat:
Ursprungligen postat av Staplaren
Fan vad många är avundsjuka på Adrian
Vad gör han som stör er ?ska han springa runt soffan hela dagarna ?
Jag hade inte badat där då många verkar pissa i den.
Vissa tycker inte om att bada
Han gör exakt lika mycket som alla andra
Han rår inte för att en tjej kärat ner sig i ett utseende för hon vet inget om hans verkliga jag.
Snubben går i kyrkan varje söndag är en städad skötsam kille. Inte fan blir man kär i ett spel du vet inte hur en människa är på utsidan

Här är ju svaret Hurtbullen10
2021-05-07, 10:16
Moderator
Dr Kings avatar
Lite lustigt ändå att tjafset mellan Judith och Nardos ju bl.a. beror på bråket som
Emelie hade som uppdrag att trigga igång igår vid frukosten och med lätthet gjorde. Då när Judith ju frågade om Nardos behövde en bok.

När det avslöjades att Emelie hade haft som uppdrag att vara den Onda Magikern och var immun avslöjade hon ju alla uppdrag som hon hade haft utom just detta om att skapa bråk vid frukosten.

Rutinerat av henne att inte ta upp det. Jag tror hon tycker att det är ganska bra att Judith och Nardos är osams. Nardos bråkar alltid med någon och så länge hon är upptagen att bråka med Judith kommer hon inte att bråka med Emelie.
2021-05-07, 10:16
Medlem
1337crews avatar
Citat:

Försök igen nu.

Hur var det läsförståelsen själv, lilla gubben?

Du finner det intressant att någon "med bagage" kan komma så långt som Narcos, samtidigt är du väl medveten att någon med ännu värre bagage kom väldigt långt förra året. Sluta spela dum nu.
2021-05-07, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandskille88
Nej, hon är ledsen för att nardos pissade på deras vänskap igår. "Vi kan säga hej, men inte mer än så" är samma sak som att jag vill inte vara vän med dig. Är nog bland de jobbigaste man kan höra om man tycker om någon.
Aha! Orkade inte se på tramset efter de tjafsade först så slutade kolla. Kan inte förstå att någon ens vill vara vän med det där skrikande lilla penntrollet men om nu Ojudith verkligen trodde att de var vänner så kan jag förstå det. Lär ju skapa superpusitiv stämning i huset.
2021-05-07, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1337crew
Tror inte att spelar någon roll. Förra året hade man en konfirmerad f.d. nynazist med i programmet. Ingen biggie.
Skillnaden där ligger väl i "f.d.", Nardos är fortfarande en religiös fanatiker.

Man kan till och med säga att hon fortfarande behandlar homosexuella dåligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in