2021-05-03, 19:37
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
"Sensitization" är kärnan i den de facto psykologiska operationen; det här är inget som görs av några privatpersoner som "hatar" någon men genom civila privatpersoner på order av en större grupp (t.ex. politisk, myndighet, kyrka) med auktoritet som får med sig aktörer i samhället på kort varsel eller förberedelse:
SENSITIZATION
Sensitization is defined as “a non-associative learning process in which repeated administrations of a stimulus results in the progressive amplification of a response. Shettleworth, S. J. (2010). Cognition, Evolution and Behavior (2nd ed.). New York: Oxford.

Sensitization is a psychological term referring to the forced association between a repetitive stimuli and a corresponding reaction. Sensitization, is, basically, a Psychological tool by which a person can be trained to react more to a stimulus. In addition, sensitization often is characterized by an enhancement of response to a whole class of stimuli in addition to the one that is repeated.

As noted by Psychological Literature, there is no question that repetition is the key to sensitization. Almost anyone can filter out a rude behavior or an odd behavior exhibited by others, if it happened only once or even twice. Few people, however, can write off, as a mere coincidental event, a rude behavior or an odd behavior, if the same rude behavior or odd behavior happened repeatedly in their presence, by many different people and everywhere they went.

Similarly, it is even easier to filter out, by ignoring and or by writing off as a mere coincidental event, a normal human function, if it happened only once or even twice. Few people, however, will ignore, and dismiss as a mere coincidence, even the normal human function if it was repeated frequently in their presence, by many different people and everywhere they went.These techniques and methods are done out in public and in such a manner so as to cause the observer of these behaviors to know that these behaviors are not normal and appropriate for the situation and are, in fact, done just for them.

Sensitizing isn’t complete until the victimized Targeted Individual has become acutely aware that these excessively repeated rude or odd or normal activities were intentionally directed at them and were carried out by a group, rather than by an individual, for the sole purpose of letting the Targeted Individual know that he/she is being watched, monitored and followed 24/7 and everywhere they go by many people.

Well known author David Lawson, author of Terrorist Stalking in America wrote: “Groups begin their operations with a sensitization program..When they talk on their cell phones, they ask if a target has been sensitized. Sensitivity tactics are used to make sure the target knows he/she is being watched”. Lawson also wrote that the victim is intentionally “sensitized” to the presence of the stalkers, so that he or she will know that the occurrences are orchestrated. It is a psychological reign of terror intended to make victims look crazy and to keep them in a constant state of hyper-vigilance (anxiety and stress) concerning what will happen next.

In order to induce awareness and knowledge, of being watched, to the targeted individual the gang of stalkers employs several other harassing techniques and methods alongside the sensitization technique which are more overt and were meant to be noticed. Much like the sensitization harassing technique, these other overt, noticeable, nefarious, wicket, despicable, reprehensible, immoral and downright evil harassing techniques are used out in public to let the Targeted Individuals know they are constantly being monitored and gang stalked on 24/7 basis.

Collectively these behaviors, tactics, techniques and methods are known as “street theater”. Street Theater is a term used to describe the odd-actions and behaviors that stalkers do in public, in an attempt to rile the targeted victim. Such odd-actions and behaviors often border on the extremely bizarre and is aimed at a blurring of the boundaries between reality and fantasy in the minds of the targeted victims.

Enkel beteende terapi med avsiktligt motsatt verkan.

Anta att en enögd röd bil kör sakta förbi dig och en person lipar åt dig inifrån , i nästa enögda röda bil så visar någon dig fingret, om du nu inte undrar vad som kommer ske i den tredje röda enögda bilen som du ser så har din hjärna brunnit.
Citera
2021-05-05, 01:22
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Enkel beteende terapi med avsiktligt motsatt verkan.

Anta att en enögd röd bil kör sakta förbi dig och en person lipar åt dig inifrån , i nästa enögda röda bil så visar någon dig fingret, om du nu inte undrar vad som kommer ske i den tredje röda enögda bilen som du ser så har din hjärna brunnit.

Vilka grupper i samhället sponsrar något så inriktat mot psykologisk krigföring/operation, övervakning, social manipulation, förföljelse & sponeri som sträcker sig över 5-10-20 år där familj & vänner blir delaktiga? Vad vill de att en utsatt ska bli "sensitized" för? Tror de verkligen att vi ska ignorera deras psykologiska attacker? Vad är syftet med att få oss att ignorera det eller bortse, eller anpassa oss? Vi vet ju att många sociala situationer är uppgjorda i förhand för operationens agenda vilket skadar oss psykologiskt, socialt & ekonomiskt.
Citera
2021-05-05, 07:45
Medlem
regafras avatar
Citat:
Vilka grupper i samhället sponsrar något så inriktat mot psykologisk krigföring/operation, övervakning, social manipulation, förföljelse & sponeri som sträcker sig över 5-10-20 år där familj & vänner blir delaktiga? Vad vill de att en utsatt ska bli "sensitized" för? Tror de verkligen att vi ska ignorera deras psykologiska attacker? Vad är syftet med att få oss att ignorera det eller bortse, eller anpassa oss? Vi vet ju att många sociala situationer är uppgjorda i förhand för operationens agenda vilket skadar oss psykologiskt, socialt & ekonomiskt.

Mörkläggning, övning och se till att utsattas vittnesmål blir förlöjligade genom att utsätta tex kända paranoida för förföljelse som då deras vittnesmål blir misstrodda i sin helhet, automatiskt spiller över på de vars vittnesmål ska mörkas.

https://www.svtplay.se/video/28051632/peter-bratt-en-undersokare

https://www.expressen.se/dinapengar/storbankens-toppchef-overvakad-och-hotad/

Jag har ju flera namn på doldisar och ett par parti kändisar
Senast redigerad av regafra 2021-05-05 kl. 08:26.
Citera
2021-05-06, 18:02
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Sådana personer som i länkarna kan bli lätta att få med blint mot någon med subtil eller ren utpressning.

Det är för enkelt tror jag. Vad är det dessa ansvariga anspelar på när de övertygar människor överallt i samhället att medverka & t.o.m. gå emot deras regler & lagar.... Om det nu är utpressning eller liknande är det enkelt i myndigheter att anmäla det kan vi tro men de ignorerar alla klagomål i flera år utan att ens ERKÄNNA det. Inte nog med att familj & vänner håller käften & medverkar över flera år till väldigt uppenbar skada. Vad är det egentligen de tror att de deltar i? De kan inte förneka flera år av att de håller käften & deltar i operationen mot klagomål.. Syftet verkar vara att få en måltavla att tro att personer är så under "Mind Control" (eller "besatta") att de agerar mot sina intressen, sin moral & etik eller samvete.
Citera
2021-05-07, 00:00
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Det är för enkelt tror jag. Vad är det dessa ansvariga anspelar på när de övertygar människor överallt i samhället att medverka & t.o.m. gå emot deras regler & lagar.... Om det nu är utpressning eller liknande är det enkelt i myndigheter att anmäla det kan vi tro men de ignorerar alla klagomål i flera år utan att ens ERKÄNNA det. Inte nog med att familj & vänner håller käften & medverkar över flera år till väldigt uppenbar skada. Vad är det egentligen de tror att de deltar i? De kan inte förneka flera år av att de håller käften & deltar i operationen mot klagomål.. Syftet verkar vara att få en måltavla att tro att personer är så under "Mind Control" (eller "besatta") att de agerar mot sina intressen, sin moral & etik eller samvete.

Extremt kortsiktigt så är syftet att lyckas framkalla en reaktion (t.ex. en spike vad gäller hjärnsignaler eller dylikt). AI:n agerar sedan utifrån denna reaktion. Ingen reaktion får till följd att AI:n prövar något nytt. Och så fortsätter det. Om man inte 'reagerar' så kanske AI:n slutar eller upphör tillfälligt. Korta och långsiktiga mål finns sannolikt men dessa varierar säkerligen beroende på vem man är och vad man gör etc.

Människor under påverkan eller mind control kan fås att tolka verkligheten på visst sätt och att säga vissa saker. Mind control helt enkelt, om än i olika grad. AI:n ser människor som pjäser i ett spel och den agerar därför på ett sätt som det ibland kan vara svårt att hitta någon logik i.

Frågan är hur många av Sveriges medborgare som är 'uppkopplade' med en AI som 'följer dem' konstant (och där 'ljudöverföringar' används) eller tvingas bli utsatta för olika slags manipulation, på distans (där alltså frekvenser för manipulation och mind control används, och ibland också 'ljudöverföringar'/voice to skull)? Svenska staten, Försvarsmakten och FOI tränar AI och kommande AI-system. Om detta råder inget tvivel även om fler aktörer sannolikt är inblandade. Den stora frågan är kanske hur långt man har kommit redan nu vad gäller att manipulera medborgarna? Givetvis för 'Sverige säkerhet'. Den stora massan har ingen aning, absolut ingen aning.
Senast redigerad av statsterrorist 2021-05-07 kl. 00:06.
Citera
2021-05-07, 00:39
Medlem
ElIzzards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av statsterrorist
Extremt kortsiktigt så är syftet att lyckas framkalla en reaktion (t.ex. en spike vad gäller hjärnsignaler eller dylikt). AI:n agerar sedan utifrån denna reaktion. Ingen reaktion får till följd att AI:n prövar något nytt. Och så fortsätter det. Om man inte 'reagerar' så kanske AI:n slutar eller upphör tillfälligt. Korta och långsiktiga mål finns sannolikt men dessa varierar säkerligen beroende på vem man är och vad man gör etc.

Människor under påverkan eller mind control kan fås att tolka verkligheten på visst sätt och att säga vissa saker. Mind control helt enkelt, om än i olika grad. AI:n ser människor som pjäser i ett spel och den agerar därför på ett sätt som det ibland kan vara svårt att hitta någon logik i.

Frågan är hur många av Sveriges medborgare som är 'uppkopplade' med en AI som 'följer dem' konstant (och där 'ljudöverföringar' används) eller tvingas bli utsatta för olika slags manipulation, på distans (där alltså frekvenser för manipulation och mind control används, och ibland också 'ljudöverföringar'/voice to skull)? Svenska staten, Försvarsmakten och FOI tränar AI och kommande AI-system. Om detta råder inget tvivel även om fler aktörer sannolikt är inblandade. Den stora frågan är kanske hur långt man har kommit redan nu vad gäller att manipulera medborgarna? Givetvis för 'Sverige säkerhet'. Den stora massan har ingen aning, absolut ingen aning.

Skulle tro att de flesta är uppkopplade men att det bara är ett mindre antal som medvetandegjorts. Det skickas sporadiskt in ringsignaler i skallen när man sover, som att det ringer på dörren eller telefon men ingen har ringt när man kollar. Känner flera som påtalat detta och tyckt att det är märkligt, men de har ingen aning om att detta i själva verket kommer från ljudöverföringar/V2K, de tror att det är någon fysisk person som ringt.
Citera
2021-05-07, 08:14
Medlem
regafras avatar
Citat:

Är du säker på att det bara är du som är utsatt i din omgivning?
Andra kan ha varit utsatta för rena dödshot, mordförsök och annan slags tortyr där du mest får det på datorn. DE kanske inte vågar/kan snacka om det.

Det kan också vara så att denna stalkare sagt att du är sjuk och att de vill ha anhöriga/vänner som hjälper till att kolla dej men inte avslöja något för att de ska förvärras. Det kan vara samma sak men med att du hamnat i fel sällskap och därför som folk runt dig ombetts hålla ett öga på dej, medans stalkern som de tror är bemyndigat av fan vet vad jobbar vidare med att snärja dej.

Du måste ta bevis och gå ut mer offentligt med vad de gör mot dej. Kanske inte här men tex med inställningen vänners vänner ellere bara vänner på facebook.
Senast redigerad av regafra 2021-05-07 kl. 08:17.
Citera
2021-05-07, 15:41
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av statsterrorist
Extremt kortsiktigt så är syftet att lyckas framkalla en reaktion (t.ex. en spike vad gäller hjärnsignaler eller dylikt). AI:n agerar sedan utifrån denna reaktion. Ingen reaktion får till följd att AI:n prövar något nytt. Och så fortsätter det.

Citat:
Är du säker på att det bara är du som är utsatt i din omgivning? Det kan också vara så att denna stalkare sagt att du är sjuk och att de vill ha anhöriga/vänner som hjälper till att kolla dej men inte avslöja något för att de ska förvärras. Det kan vara samma sak men med att du hamnat i fel sällskap och därför som folk runt dig ombetts hålla ett öga på dej, medans stalkern som de tror är bemyndigat av fan vet vad jobbar vidare med att snärja dej.

Reaktion är vad de verkar kolla efter. Jag kan intyga att de använder en datoriserad psykologisk krigföring via exempelvis inlägg & algoritmer på sociala medier. Allmänheten vet redan att det här förekommer genom Netflix-dokumentären "The Great Hack". De har använt det mot mig sedan 2013 dock & det är åratal före Cambridge Analytica använde det för att vinna USA-valet 2016. Flertal företag har access till manipulation av algoritmer av exempelvis Facebook såsom Peter Thiels privata dataanalys "Palantir" som då i realitet är delstyrt av NSA & CIA. Militären & underrättelsetjänster har alltid sett Internet som ett vapen & varit först med att implementera vapen i informationskrigföring & psykologisk krigföring. Därför finns det många "f.d." underrättelsepersoner i sällskapet om Targeted Individuals - de vet att det förekommer & är åtminstone intresserade att undersöka om vissa vittnesmål är sanna - om det nu är en främmande makt som utvecklat nytt vapen på Internet. Generellt sett finns det ett extremt intresse att åtminstone experimentera & undersöka om fenomenet i fråga.

Min fråga är fortfarande varför personer överallt i samhället som jag inte har kontakt med via internet eller annat sätt blir kontaktade & rekryterade till "informatörsnätverket" om mig för att i princip bli civila agenter & informatörer - det här gäller allt från myndighetspersonal, universitetspersonal, politiker på högre nivåer, butikspersonal, servicepersoanal etc. - alltså är det här koordinerat online & offline. Det ser ut som en total infiltration av ens liv för syfte av psykologisk krigföring med i princip alla medel & främst dator/mobil. Inte nog med det - alla dessa forum har några som gör inlägg som psykologisk tilltalar en själv & i vissa fall med privatinformation så vi utsatta vet att de har fått information från någonstans & därmed är "agenter" även om deras profil (flesta är fejk) talar om att de i princip är drogbrukande low-lives i vissa fall men i andra fall är det väldigt intelligenta användare som delar tillsynes användbar information.

Jag tyckte initialt att denna artikel beskrev det jag upplevde väldigt specifik gällande deras metoder: https://exposinginfragard.blogspot.com/2013/12/online-psyops-and-perception-management.html - personligen tror jag inte på att V2K & DEW används på de flesta. Det används inte på mig. Det är troligen mer en psykologisk operations som använder sofistikerad propaganda & desinformation för att påverka de utsatta som letar sig ut på Internet & dess forum om ämnen i fråga. Däremot är det bevisat att DEW existerar & används samt att begränsad form av V2K existerar dock jag har inte sett övertygande bevis att de har teknologi för att nå alla överallt - det är högst sannolikt desinformation & propaganda för att skapa & höja paranoia.

Alla stater vill låta mäktigare än vad de är. Dessutom tror jag inte att svenska försvaret & dess partners är i framkanten av något. Det jag tror är att dessa attacker sponsras av främmande makt (troligen USA & partners med hjälp av militärunderrättelsemedel) med eller genom svenska grupper. Det jag är säker på i vilket fall som helst är att det hela går ut på att påverka en måltavlas realitet, uppfattning, beteende, psykologi etc. - de kan påstår vad som helst om att det handlar om psykologi, psykisk hälsa, hjälpa personer genom "beteende- & trosförändring" etc. som de använder för att övertyga allmänheten - de säger troligen inte att det används vapen & teknologier inom riktig psykologisk krigföring & annan typ av påverkansoperation för att uppnå deras "mål".

Det jag kan tillägga här är att jag har erkännanden från min omgivning att det pågår en form av operation mot mig däremot vågar ingen säga vilka de är annat än att jag kommer troligen aldrig få veta vilka de är. De använder huvudsakligen telefon för att kontakta personer som ska interagera med mig. De får uppdateringar i realtid av "agenter" om att jag exempelvis har reagerat på olika saker som satts upp mot mig - att bli "sensitized" mot människors, företags, myndigheters etc. förändrade beteende mot mig. Viktigt att veta är att det är inte endast människor i min omgivning som ändrar beteende men också organisationer. Beteendeändringar är ofta konstiga i karaktär så en måltavla förstår att något inte stämmer & att det beteendeförändring är riktat mot en.

Det är troligen inte i mitt fall att de ska "hålla koll på mig" utan att påverka mig & utföra psykologiska operationer som sponsorn vill. Det är ovanligt många främlingar i känsliga positioner som ställer upp har jag märkt. Det mesta verkar baseras på vad jag tror, vad jag gör & vad jag vill - det frågar många viktiga till mig om också. Om ni läser på om psykologiska operationer är det uppenbart att psykologi är målet - hela effekten av det här sker i en måltavlas huvud: psykologi, beteende, hälsa, psyke, tal, uppförande etc. - därför håller de koll på en hela tiden. Det sker också mycket i realtid. Exempelvis om jag gör ett inlägg på Reddit eller Facebook, både som anonym & privat så gör någon annat ett inlägg som liknar mitt eller svarar på potentiella frågor - ens handlingar verkar ha konsekvens relativt i realtid (ibland). Det liknar som ett A.I. reagerar på sociala medier.

Ett annat tillägg här är att sådant hände intensivt under perioder. Extrema saker händer bara då & då när de får möjligheten vilket är baserat på en måltavlas liv, handlingar, planer etcetera. Om en måltavla undviker sådana forum (samt jobb, campus, umgänge) & annat så blir exponering mot deras psykologiska operation mindre. Därför blir de flesta isolerade hemma till slut. Ironiskt nog har Coronapandemin gjort att många i Sverige upplever det måltavlor har upplevt i många år med ofrivilligt isolation med psykologisk, social & ekonomisk skada. Vilken poetisk rättvisa - nästan spirituell eller religiös rättvisa men vissa kallar det för "Karma".

Det är en operation på flera nivåer. De flesta på botten förstår inte hur högt upp & bred operationen är. De kanske tror på enkla förklaringar & när de inser hur seriöst det är samt olagligt så tar de distans, håller käften & troligen spelar med av rädsla, tvång eller ånger. Det här är ju inte hållbart i längden på arbetsplats eller att vara en produktiv medborgare om en är utsatt för hemlig påverkan som hela tiden tynger & förstör ens självkänsla, psyke, förtroende för andra, trygghet etcetera - det här är ändå en säker väg att bli utfryst från samhället. Ändå verkar de flesta typer av människor mer än villiga att delta i operationen & hemlighålla det - det har jag gott om erfarenhet av. Även sådana människor som är mot samhället & staten är med så det finns lite logik bakom det om exempelvis en myndighet eller sådan entitet beordrar personer & organisationer att göra si & så - om inte de rekryterar på basis av exempelvis viktig experiment inom diverse områden. Allt det här kan ju inte rättfärdigas med att de rekryterar personer på basis av att "en behöver hjälp" när det uppenbarligen skadar en.

Sådana operationer som baseras i olika former av stalking är vetenskapligt bevisade vara skadliga mot offret psykologiskt, socialt & ekonomiskt - i synnerhet vid lång tids stalking. Troligen förstår inte de flesta inblandade hur skadligt det hela är. De är med andra ord hjärntvättade av "agendan" som den ansvariga gruppen får med personer på vilket familj & vänner kanske ser som acceptabel gentemot den skada som uppkommer. Men ändå förstå inte många de skador som långsiktig "stalking" skapa i en persons liv & därför kommer den ansvariga gruppen undan från ansvar långsamt eftersom omgivningen som deltar i operationen kopplar sällan snabbt skada med operationen eftersom den är gömd & fokuserad psykologiskt som då & då skapar händelser som djupt attackerar ens psyke (trauma).

Det är viktigt att förstå att de påverkan en 24/7 i en passiv verkan men då & då skapar de stora negativa händelser som förvärras eftersom de vet vad att attackera eftersom de har en djup psykologisk profil av en. De som deltar i det vet inte hur skadligt viss information eller handling är men det enda de vet att de måste göra det & rapportera tillbaka reaktionen & beteende.

Det är utan tvekan så att de vill att en ska vara "sensitized" 24/7 - alltså att vara fullt medveten att en är övervakad hela tiden & att händelser i ens liv är delvis eller (bitvis) helt orkestrerade genom udda & konstiga beteende & dylikt från människor & organisationer. Att exempelvis privatinformation som endast en måltavla har tagit del av blivit delad till arbetskollegor nästa dag som visas genom "directed conversation" (talar om saken direkt eller indirekt) eller udda beteende. Det här är klart huvudmålet. "Stalkers" talar i telefon för att huvuddelen meddela om en måltavla har reagerat på en viss information eller beteende som då bekräftar att en har blivit "sensitized".

Allmänheten har ingen aning om hur de manipuleras även om beviset finns i popkulturen & t.o.m. på Netflix & Snowden-avslöjanden. De deltar ändå i sådana olagliga operationer - även de av mina vänner & bekanta (förr) som är hatiska mot FRA, SÄPO, övervakning, förföljelse, censur etc. vilket jag inte förstår mig på.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-05-07 kl. 16:22.
Citera
2021-05-07, 18:14
Medlem
ElIzzards avatar
Richard Lighthouse: Den nya typen av teknik, Scalar Wave Beam, används nu som mikrovågsstyrt energivapen, som kan bränna och är smärtsamt, det finns nästan inget sätt att skydda sig om man attackeras, förutom vatten som bara kan absorbera 50%. Kom ihåg att faradays bur och aluminiumfolier etc. fortfarande är nödvändiga och kan blockera EMF-frekvenser, men inte blockera skalärvågor/strålar för DEW: (Directed Energy Weapons)

Strålvapen är en relativt ny teknik och är mycket kraftfullare än EMF. Det här förklarar varför de flesta avskärmningsmetoder som vi TI:s använder för DEW inte fungerar. https://www.facebook.com/vivian.kam.3139/posts/194151689208934

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=194151689208934&id=1000584231 31601&extid=a&d=null&vh=i
Citera
2021-05-07, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElIzzard
Richard Lighthouse: Den nya typen av teknik, Scalar Wave Beam, används nu som mikrovågsstyrt energivapen, som kan bränna och är smärtsamt, det finns nästan inget sätt att skydda sig om man attackeras, förutom vatten som bara kan absorbera 50%. Kom ihåg att faradays bur och aluminiumfolier etc. fortfarande är nödvändiga och kan blockera EMF-frekvenser, men inte blockera skalärvågor/strålar för DEW: (Directed Energy Weapons)

Strålvapen är en relativt ny teknik och är mycket kraftfullare än EMF. Det här förklarar varför de flesta avskärmningsmetoder som vi TI:s använder för DEW inte fungerar. https://www.facebook.com/vivian.kam.3139/posts/194151689208934

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=194151689208934&id=1000584231 31601&extid=a&d=null&vh=i

Skalarvågor är ett typiskt foliehattspåhitt som saknar all verklighetsförankring.
En våg kan såklart inte vara en skalär.

Citat:
... Det här förklarar varför de flesta avskärmningsmetoder som vi TI:s använder för DEW inte fungerar. ...

Nej det gör det såklart inte. En våg som inte har någon utbredning (är en skalär) behöver såklart inte avskärmas. Den kommer liksom ingenstans, det är inte ens en våg. Det är möjligt att den här typen av påhitt ger dig och dina TI-kompisar någon slags tröst. Men om syftet är att övertyga andra så är det bara skrattretande.

Anledningen till att era "avskärmningsmetoder" inte fungerar är att det inte finns något att skärma av. Kanske läskigt för dig att acceptera men fullständigt självklart för en utomstående.

Och även fast du inte gillar det så är ditt vittnesmål om att du inte lyckas avskärma dig ett ypperligt bevis för att du lider av hörselhallucinationer. Men det är inget farligt och du kan få hjälp bara du skaffar dig lite sjukdomsinsikt.
Senast redigerad av WilleGarvin 2021-05-07 kl. 18:55.
Citera
2021-05-07, 19:44
Medlem
Citat:

AI, V2K och nu detta. Förstår du något av det du länkar till? Tekniskt sett? En AI är bara ett datorprogram, V2K är definitivt inte tillämpbart i sammanhanget och SWB? Jag kollade på Lighthouses hemsida och det enda han hade rätt i är att microvågor inte kan penetrera hundratals meter av mark (ner i underjordiska tunnlar).
Citera
2021-05-07, 23:09
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Skulle tro att de flesta är uppkopplade men att det bara är ett mindre antal som medvetandegjorts. Det skickas sporadiskt in ringsignaler i skallen när man sover, som att det ringer på dörren eller telefon men ingen har ringt när man kollar. Känner flera som påtalat detta och tyckt att det är märkligt, men de har ingen aning om att detta i själva verket kommer från ljudöverföringar/V2K, de tror att det är någon fysisk person som ringt.

Helt diktatoriskt.

Är också övertygad om att mängder av människors drömmar är manipulerade. Deras "lucid dreaming" eller klardrömmande är snarare AI-dreaming (där AI:n är inne och petar och regisserar det som en gång var en slags kontakt till andra världar). Höjden av galenskap och respektlöshet, inte ens drömmarna får vara ifred.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in