2021-05-07, 01:11
Medlem
Vad sa de om Simon?
2021-05-07, 01:12
Medlem
Dynamics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Aldrig sett dom där datumen för stjärntecken. Och då har jag ändå läst ganska mycket horoskop Vem använder dom?

Edit: googlade nu, verkar vara ett nytt påfund sedan några år tillbaka. Märkligt. Om man nu tror på horoskop att man har vissa egenskaper som ett visst stjärntecken, betyder det att jag nu bytt egenskaper eftersom jag fått ett nytt tecken? 😁 Ska läsa på och välja den som låter bäst, mitt gamla tecken eller mitt nya 😉

Jag är inte så själv insatt, men jag hörde talas om det 13 tänket för några år sedan så jag kollade upp det nu på Nardos.
2021-05-07, 01:13
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamic
Hon kanske tar från det 13 Tjärntecknet ?

Stenbocken – 20 januari till 15 februariS

Vattumannen – 16 februari till 10 mars

Fiskarna – 11 mars till 17 april

Väduren – 18 april till 12 maj

Oxen – 13 maj till 20 juni

Tvillingarna – 21 juni till 19 juli

Kräftan – 20 juli till 9 augusti

Lejonet – 10 augusti till 15 september

Jungfrun – 16 september till 29 oktober

Vågen – 30 oktober till 22 november

Skorpionen – 23 november till 28 november

Ormbäraren – 29 november till 16 december

Skytten – 17 december till 19 januari

Som en del använde sig av

Intressant! Då förstår jag varför det står att jag är kräfta i vissa sammanhang. Vad är Ormbäraren för något? Eller svara inte, jag googlar.

Nardos är out for blood, vill skjuta ner de flesta känns det som. Hon kommer oftast ihåg de negativa sakerna om folk - vad hände med förlåta?

Aaah, alla ska springa in till henne och kolla läget. Hon ser verkligen inte att hon har varit negativ. Nu vill jag att de ska visa klipp från när hon surar!
Näe, nu fjäskar han för mycket, nog för idag!

Hasta la vista!
2021-05-07, 01:14
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamic
Jag är inte så själv insatt, men jag hörde talas om det 13 tänket för några år sedan så jag kollade upp det nu på Nardos.

Jävligt spännande, känner att jag vaknar upp som en ny person imorgon. Nytt stjärntecken och nya personlighetsdrag
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vad sa de om Simon?
Att alla förlåter honom...

Att Simon är skicklig på att skoja bort det...

Lite roligt att det kommer från Adrian. Det lät väldigt dömande och då är det Adrian som skojar med Simon om hans arga sidor varje dag.

EDIT: Nardos sa också att hon hade blivit utslängd från huset om hon hade spottat mot någon.

Nej, kära negerflicka. TV4 har bestämt att du ska vinna. Du kan slå någon och få vara kvar i huset.
Senast redigerad av Anonym396 2021-05-07 kl. 01:16.
Medlem
så nardos trigger är "du är negativ" man kan tycka att det är väldigt oansvarigt att producera en show som TJAFS, där alla har stora käftar och åsikter om allt ,men har ingen aning om hur det kan uppfattas utåt.
2021-05-07, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Såg nån video på dom på instagram och kände bara stanken av mean girls, blev inte ett dugg förvånad när Steph hängde med Vikkkkkkan utanför

Ja jag har också sett. Blir chockad över att Tess är 30-nånting och beter sig som en jävla fjortis. Uppenbart avundsjuka för att de två åkte ut och Emelie är populär. Mogna!

Och Nardos håller aldrig käften.
2021-05-07, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Att alla förlåter honom...

Att Simon är skicklig på att skoja bort det...

Lite roligt att det kommer från Adrian. Det lät väldigt dömande och då är det Adrian som skojar med Simon om hans arga sidor varje dag.

En hal ål den där Mössan. Han vill nog helst av allt att Simon brinner av varje dag så att han kommer närmare miljonen.
2021-05-07, 01:18
Medlem
Dynamics avatar
Citat:
Jävligt spännande, känner att jag vaknar upp som en ny person imorgon. Nytt stjärntecken och nya personlighetsdrag

lycka till
2021-05-07, 01:19
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iminlilahelikopter
Någon fler som hörde att steph och dennis ska ses på lördag?

Hoppas de håller fingrarna i styr
Hon har ju personligt agg mot Emelie så skulle inte bli förvånad OM hon skulle försöka något 🤷
2021-05-07, 01:20
Medlem
Ska de avhandla alla i huset nu när sovrummet är tomt?
2021-05-07, 01:21
Medlem
Citat:
ja spännande en helt ny väääärld....jag är fortfarande samma gamla

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in