2021-05-07, 00:54
Bannlyst
Det är alltid Nardos som hamnar i bråk i huset, beror det på att det är fel på alla andra 👮🏽‍♀️🧐🧐🧐🧐
2021-05-07, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Vet inte hur många gånger jag skrivit om Nardos och hennes självinsikt och hur hon inte kan se andras perspektiv och det står jag fast vid. Däremot tycker jag inte att Judith sköter det här särskilt snyggt heller som många verkar tycka här, har märkt att hon precis som Nardos ofta ljuger ihop bättre versioner än det hon faktiskt sagt. Hade Judith haft någon självinsikt hade hon fattat att hennes hetsande mot andra inte är en positiv egenskap och att det inte är särskilt trevligt att säga till någon att alla andra går ifrån för att man sprider så mycket negativitet Har märkt att hon lägger en del hårda kommentarer ganska ofta när hon sitter osäkert, förmodligen nervig.

Tack! Man är inte positiv bara för att man går runt och påstår att andra är negativa eller tråkiga. Är ett stort fan av Nardos, men hennes självinsikt är ofta obefintlig, särskilt i stunden. Tycker dock hon blivit mycket bättre på att ta till sig kritik och reflektera över det retrospektivt.
2021-05-07, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Nej honr född 23 november och tror att hon är skorpion. Men då är man skytt.
spegeln imorgon
-nardos du är .....SKYTT
2021-05-07, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iminlilahelikopter
Någon fler som hörde att steph och dennis ska ses på lördag?

Hoppas de håller fingrarna i styr

ojdå, tveksamt med tanke på att Steph verkar ganska oskön på utsidan..
2021-05-07, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iminlilahelikopter
Någon fler som hörde att steph och dennis ska ses på lördag?

Hoppas de håller fingrarna i styr

😂 Varför skulle de inte göra det?

Är väl klart de flesta gamla deltagarna träffar varandra på utsidan
2021-05-07, 00:57
Medlem
lillaflippens avatar
Ska AD sova med trollhatten på?
2021-05-07, 00:58
Medlem
ovaxadbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asiktomallt
Folk som klagar på att Nardos nu hyser agg mot Judith pga "Vi fixar en regelbok åt Nardos." häromdagen - hur i helvete var det ok att Judith hoppade på Nardos där och då när det var Emelie som förde diskussionen med Judith, och Nardos inte hade sagt ett ord?

Förstår att man tycker mindre om vissa deltagare, men man kan väl också vara objektiv i vissa situationer, särskilt när någon blir utsatt för påhopp om och om igen?

Nardos har betett sig klumpigt för många gånger tidigare, så troligtvis har alla i huset har under en lång tid byggt upp agg mot henne som nu mot slutet börjar visa sig. Folk i huset vågar nog lite mer då dom vet att dom inte ska vara inlåst med dessa individer så länge till.
2021-05-07, 00:59
Medlem
Adrian måste också sänka Judith nu bakom stängda dörrar så att inga konflikter uppstår som han behöver ta del i. Kul att höra sen att han bara röstats kvar för att han är vän med Nardos och har haft en låtsasrelation med Madde.
2021-05-07, 01:00
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamic
Hon kanske tar från det 13 Tjärntecknet ?

Stenbocken – 20 januari till 15 februariS

Vattumannen – 16 februari till 10 mars

Fiskarna – 11 mars till 17 april

Väduren – 18 april till 12 maj

Oxen – 13 maj till 20 juni

Tvillingarna – 21 juni till 19 juli

Kräftan – 20 juli till 9 augusti

Lejonet – 10 augusti till 15 september

Jungfrun – 16 september till 29 oktober

Vågen – 30 oktober till 22 november

Skorpionen – 23 november till 28 november

Ormbäraren – 29 november till 16 december

Skytten – 17 december till 19 januari

Som en del använde sig av

Aldrig sett dom där datumen för stjärntecken. Och då har jag ändå läst ganska mycket horoskop Vem använder dom?

Edit: googlade nu, verkar vara ett nytt påfund sedan några år tillbaka. Märkligt. Om man nu tror på horoskop att man har vissa egenskaper som ett visst stjärntecken, betyder det att jag nu bytt egenskaper eftersom jag fått ett nytt tecken? 😁 Ska läsa på och välja den som låter bäst, mitt gamla tecken eller mitt nya 😉
Senast redigerad av lillaflippen 2021-05-07 kl. 01:04.
2021-05-07, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
ojdå, tveksamt med tanke på att Steph verkar ganska oskön på utsidan..

Jävligt oskön är hon. Verkar som att Tess har påverkat henne som satan och försökt vända Steph mot Emelie också. Inte förvånad dock, hon har varit sur sen det med quotes på väggen
2021-05-07, 01:03
Medlem
xrlpyts avatar
Jag tror aldrig jag sett Nardos så nöjd som idag när Adrian var "tvungen" att bära omkring henne, klämma på henne, hålla om henne, krama henne, tafsa på henne...!
2021-05-07, 01:04
Medlem
Nardos säger att hon har bråkat hela sitt liv. Vilken chock. Not.

Och nu skyller hon på gud för det. Otroligt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in