2021-05-07, 00:27
Medlem
Nardos saknar självinsikt på en väldigt hög nivå, tyvärr gör Judith det med men kanske inte fullt lika mycket
Medlem
Nardos är sån jävla översittare. Märks att hon varit med i tjafs eller vad skitprogrammet hette.

”Jag kan ta kritik”. Nej Nardos, det är exakt det du inte kan.

Herregud är det såna som hon barn ser upp till?! Livrädd för framtiden isåfall.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hör bara: jag jag jag jag jag jag

Oj oj oj som man känner igen det, energitjuv deluxe 🤒🤒🤒
2021-05-07, 00:28
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asiktomallt
Hallå! Ny här. Absolut har Nardos ingen konfliktkänsla, ibland kan det vara vettigt av henne att hålla vissa saker för sig själv för att slippa konflikt, särskilt när hon ser att andra ofta missförstår henne (vare sig det beror på hennes leverans av saker och ting eller för att hon stör de så mycket). Men å andra sidan förstår jag om hon någonstans känner sig "berättigad" till att uttrycka sig själv, särskilt när resten av gänget helt klart inte bromsar in på sina åsikter/påhopp/utfrysning av henne så fort de får tillfälle.

Jag känner även Judith på utsidan och tycker hon är en fin människa. Hon har dock tendenser att haka upp sig på specifika personer om hon känner att det får henne att passa in mer i en grupp. Tycker det är trist att se på, men helt ärligt även väldigt väntat innan hon klev in.

Ja när hon ska försöka ge ord och formuleringar så låter det hetsigt och därav missförstås det hon försöker säga och efter så lång tid i huset så borde de veta detta. Ja det kan vara bra att hon håller tillbaka för det tjänar ingenting till när ingen tar henne på allvar.

Förra veckan fick hon så mycket skit och påhopp för att de hade temavecka och Pedram behandlade henne vedervärdigt och att hon var som under Militärveckan, diktator och grejer. Ändå stod hon där och försökte förklara sig varför hon inte ville de skulle håna och trycka ner henne och menade att hon är sig själv. De ifrågasätter och går på Nardos för den personen hon är.

Edit:

Jo jag tror Judith är en bra person men hon måste också tänka innan hon slänger ur sig vassa sarkastiska kommentarer då man inte vet hur det tar.
Senast redigerad av Mouchino 2021-05-07 kl. 00:32.
2021-05-07, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ouff. Hur i HELVETE har Nardos vänner på utsidan? Vad är det för människor? Vad får de ut av henne? Jag är inget fan av Judith, men om det inte fanns några kameror inblandade så hon gärna fått strypa Nardos, med total straffrihet. Nardos snattrar på om 600 olika saker samtidigt, och lyssnar inte för fem öre.
lika barn leka bäst och drama konflikter och tjafs är deras syre
2021-05-07, 00:29
Medlem
Man har 2 öron och en mun av anledning. Lyssna dubbelt så mycket som man låter munnen tala. Narcos ska lära sig Lyssna OCH tala samt sluta MALA som en jävla kvarn.
2021-05-07, 00:30
Avslutad
UT MED ALLA!! Skicka in robinson-robban eller tönt-joe så vi kan glömma den här värdelösa säsongen,fan vad jag hatar pk-människor och feminister och batik-gubbar och batik-kärringar...gå och lägg dig Simon,din lilla pundare..
2021-05-07, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Nardos saknar självinsikt på en väldigt hög nivå, tyvärr gör Judith det med men kanske inte fullt lika mycket
Säg mig ..varför ska nardos tåla,skit jämt
2021-05-07, 00:31
Medlem
Oj, Nardos sa rakt ut att hon väljer sina vänner och väljer dom som är genuina.
2021-05-07, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Säg mig ..varför ska nardos tåla,skit jämt
Som man bäddar får man ligga. 🤔
2021-05-07, 00:32
Medlem
1337crews avatar
Flababbaflata drar på sig offerkoftan nu. Rätt åt fettot. Hon hetsar till allt möjligt jämnt och ständigt. Äckel
2021-05-07, 00:32
Medlem
Där har ni ett klipp vi ALDRIG kommer få se i kvällsprogrammen.
När Nardos helt begraver och pissar på hennes och Judiths vänskap när Judith försöker ta en dialog och komma över deras situation (som tydligen var att Judith kallat folk tråkiga som inte ville bada pool för några dagar sedan)
Våga visa det BB...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in