2021-05-06, 20:23
Medlem
nicamaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Okej BB mer såna här avslöjanden vill vi ha!

Yes! DETTA är Big Brother på riktigt
Medlem
Hoppas fler får komma till spegeln och höra smaskiga saker så det rör om lite mer hos barnen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analipungbl4si
Hur ofta måste dom byta batterier i deras mikrofoner tror ni?
1 gång per dag?
1 gång varannan dag?

Hur länge håller batterierna?
Minst en gång per dag, alla på morgonen och sen en gång till verkar det som
Medlem
Shtre1s avatar
Jag gillade ändå att Juddan sa precis som det var utan att vika sig för Nardos.
Medlem
nicamaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analipungbl4si
Hur ofta måste dom byta batterier i deras mikrofoner tror ni?
1 gång per dag?
1 gång varannan dag?

Hur länge håller batterierna?

Miljöbovsproduktion!
Moderator
Dr Kings avatar
Emelie har verkligen växlat upp och gått in i spurt mode den här veckan. Hon var klockren i rollen som den Onda Magikern och det har varit tätare mellan hennes dräpande och träffsäkra kommentarer om övriga deltagare.

Bara att fortsätta i den här stilen. Big Brother avgörs av tittare som ser programmen och inte av de som ser liven. Då räcker det att ha 5-10 briljanta minuter per dag så kan man gå på tomgång resten av tiden.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Synd att Emelie sa : "är Madde roligare med tjejerna än killarna?"
Frågan var ju är Madde roligare med tjejerna än Adrian "

Hon hörde fel tror jag MEN de tog ju bara med hälften av påståendena så nån mer kanske ska in dit o då upprepar de förhoppningsvis det påståendet!!! Madde behöver verkligen höra det där!
2021-05-06, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Jag skrev för länge sen att Judith, Tanja, Pedram och nu Adrian har en pakt, fick lite påhopp på det men den har varit så tydlig fast i det dolda tysta. Den har hållit länge och fått Pedram och Judith kvar i huset.

I dag sprack den pakten och Adrian eller Judith (helst båda) får lämna på måndag kväll!
Adrian röstade på Judith så det vete tusan.
2021-05-06, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicamace
Det här och Emelies uppdrag var bland det bästa på hela säsongen. Saker som skapar konflikter.
2021-05-06, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag kollade några sidor bak men såg ingenting om det då och jag pallar tyvärr inte läsa igenom 100 sidor längre.

Tack för svaren hörrni!

Svårt att ta ställning i något man inte sett, men känns väl som att Adrian fuckade upp men att Instagram förstorar som vanligt.

Sannerligen. Han betedde sig som en komplett dåre, drog det på många vis för långt och var onödigt ”hårdhänt”. Sen icke-ursäktade han sig på de vidrigaste av vis, typ ”förlåt om du tolkade det som att jag gjorde dig illa”. Och tog noll ansvar för röran och snusket han ställt till med. SKRÄLL!!!

Men det stämmer också att Instagram i vanlig ordning förstorar, och det börjar även spekuleras i huruvida Nardos upplevde ett trauma på grund av en eventuell könsstympning tidigare i livet. Avskyvärt att ens spekulera i enligt mig, och som vanligt problematiskt att applicera diverse känslor och agera utifrån vad man som tittare TROR att någon EVENTUELLT kan tänkas känna.

Att det är fegt att gruppen inte vågade säga något är givetvis sant, men att det skulle vara någonting mer än så, som att gruppen på så vis ”går emot” Nardos är bara löjligt.
Bannlyst
Rasisten Judith fick sig en släng av den svarta sleven 👮🏽‍♀️😂
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicamace

ja det är ju sånt här som rör runt i bajstunnan!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in