Citat:
Ursprungligen postat av
HeligModer
Jag kollade några sidor bak men såg ingenting om det då och jag pallar tyvärr inte läsa igenom 100 sidor längre.
Tack för svaren hörrni!
Svårt att ta ställning i något man inte sett, men känns väl som att Adrian fuckade upp men att Instagram förstorar som vanligt.
Sannerligen. Han betedde sig som en komplett dåre, drog det på många vis för långt och var onödigt ”hårdhänt”. Sen icke-ursäktade han sig på de vidrigaste av vis, typ ”förlåt om du tolkade det som att jag gjorde dig illa”. Och tog noll ansvar för röran och snusket han ställt till med. SKRÄLL!!!
Men det stämmer också att Instagram i vanlig ordning förstorar, och det börjar även spekuleras i huruvida Nardos upplevde ett trauma på grund av en eventuell könsstympning tidigare i livet. Avskyvärt att ens spekulera i enligt mig, och som vanligt problematiskt att applicera diverse känslor och agera utifrån vad man som tittare TROR att någon EVENTUELLT kan tänkas känna.
Att det är fegt att gruppen inte vågade säga något är givetvis sant, men att det skulle vara någonting mer än så, som att gruppen på så vis ”går emot” Nardos är bara löjligt.