2021-05-06, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Har skrivits så mkt om det så alla tänker väl att du redan ramlat över svaret.
Jag kollade några sidor bak men såg ingenting om det då och jag pallar tyvärr inte läsa igenom 100 sidor längre.

Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Jag hängde inte riktigt med men vid matbordet sa Nardos att Adrian sagt att de skulle få ett fint pris (eller liknande) om han klarade sitt uppdrag. För Nardos frågade varför han höll på som han gjorde om det inte var för en bra sak. Detta nekade han till och även Pedram som hört det. Emelie sa något om att det inte är farligt att andas in hårspray som Nardos fick RACKT i nyllet.
Alltså ingen tog henne i försvar att Adrian hade överdrivit med sina metoder och sen ljög om att han inte sagt att det skulle komma en bra sak ur hans uppdrag.
Någon annan kanske kan förklara bättre som hängde med.
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Adrian fick ett uppdrag att ingen fick sitta stilla och alla deltagare skulle vara aktiva under en timmas tid. Detta resulterade till att han sprang runt och bar på Nardos. Drog ner henne från sängen samt sprutade hårspray på henne så hon spydde och fick svårt att andas. Han sprutade även rengöringsmedel och hudlotion på såväl Nardos som Tanja. Anledningen till att han var på Nardos mer än övriga var att hon enligt honom var den enda som "trotsade" honom.

Efter uppdraget tog hon upp detta beteende men fick ingen backning från gruppen vilket gör att folk går bananas.

Typ så tror jag. Kan ha missuppfattat något dock.
Tack för svaren hörrni!

Svårt att ta ställning i något man inte sett, men känns väl som att Adrian fuckade upp men att Instagram förstorar som vanligt.
2021-05-06, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Magiska spegeln blev rosa knappen..??? Nä, det går från uruselt till... en nivå som inte hittills existerat. Värdelöst. 🤢🤢🤮🤮🤮👎👎👎

Det vi tittare sagt måste såklart förbli hemligt så att inget smaskigt drama uppstår
2021-05-06, 19:55
Medlem
pukkas avatar
Emelie är astråkig. Varför är hon så populär?
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Helt riktigt. Nardos har redan vunnit.

Bra jobbat, TV4!

Jag tror Emelie har en chans att vinna om Madde åker ut då hennes fans kanske röstar på Emelie i en final. Men annars så verkar TV4 ha lyckats och Nardos är ohotad. Tanja har ingen chans då hon ej får någon TV-tid + att hon har varit med i ett konkurrerande program så TV4 låter henne inte vinna.
Tror du är rätt ute. Emelie kan bli hotet om Madde åker .jag har räknat bort Tarja att vinna .Emelie 8.00 .Men som sagt Nardos blir farlig Simon Tarja Nardos Emelie i finalen är nog troligt outsiders Madde
Senast redigerad av Conny63 2021-05-06 kl. 20:01.
Medlem
Vad fick Emelie i rosa knappen?
2021-05-06, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove

Magiska spegeln som ska avslöja saker från utsidan
2021-05-06, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Magiska spegeln.
2021-05-06, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Emelie är astråkig. Varför är hon så populär?

Eller hur!
Ursäkta med tycker hon har riktigt vidrig personlighet plus helt IQ befriad...
2021-05-06, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Emelie med som typ försvarar Adrian "det står faktiskt ingenstans på flaskan att hårspray är farligt att konsumera." precis som att Nardos ljugit? Hörde också hur hon spydde.
Kanske för att hon själv sprayade på Adrian?
2021-05-06, 20:02
Medlem
Så diotmössan kastar frisbee och skiter i disk?!?
2021-05-06, 20:03
Medlem
Citat:
Jajjebullar, ett riktigt charmtroll.
2021-05-06, 20:04
Medlem
Citat:
Allt är som vanligt helt enkelt. Någon borde kväva fanskapet med en hushållsust.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in