Citat:
Jag kollade några sidor bak men såg ingenting om det då och jag pallar tyvärr inte läsa igenom 100 sidor längre.
Citat:
Jag hängde inte riktigt med men vid matbordet sa Nardos att Adrian sagt att de skulle få ett fint pris (eller liknande) om han klarade sitt uppdrag. För Nardos frågade varför han höll på som han gjorde om det inte var för en bra sak. Detta nekade han till och även Pedram som hört det. Emelie sa något om att det inte är farligt att andas in hårspray som Nardos fick RACKT i nyllet.
Alltså ingen tog henne i försvar att Adrian hade överdrivit med sina metoder och sen ljög om att han inte sagt att det skulle komma en bra sak ur hans uppdrag.
Någon annan kanske kan förklara bättre som hängde med.
Alltså ingen tog henne i försvar att Adrian hade överdrivit med sina metoder och sen ljög om att han inte sagt att det skulle komma en bra sak ur hans uppdrag.
Någon annan kanske kan förklara bättre som hängde med.
Citat:
Tack för svaren hörrni!Adrian fick ett uppdrag att ingen fick sitta stilla och alla deltagare skulle vara aktiva under en timmas tid. Detta resulterade till att han sprang runt och bar på Nardos. Drog ner henne från sängen samt sprutade hårspray på henne så hon spydde och fick svårt att andas. Han sprutade även rengöringsmedel och hudlotion på såväl Nardos som Tanja. Anledningen till att han var på Nardos mer än övriga var att hon enligt honom var den enda som "trotsade" honom.
Efter uppdraget tog hon upp detta beteende men fick ingen backning från gruppen vilket gör att folk går bananas.
Typ så tror jag. Kan ha missuppfattat något dock.
Efter uppdraget tog hon upp detta beteende men fick ingen backning från gruppen vilket gör att folk går bananas.
Typ så tror jag. Kan ha missuppfattat något dock.
Svårt att ta ställning i något man inte sett, men känns väl som att Adrian fuckade upp men att Instagram förstorar som vanligt.