2021-05-06, 18:05
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Fast strafföreläggandet skulle vara år 2010 enligt Aftonbladet?

Kan vara en felskrivning i AB. Målet är från 2010.
Citera
2021-05-06, 18:06
Medlem
magpests avatar
Citat:
Folk hoppades på Schulman eller Guillou, men så blev det El* G*.. viss besvikelse infinner sig.

Förklarar möjligen varför nyheten redan dalat ner till sisådär tionde plats på Expressens hemsida.

Känd författare var en jävla överdrift, satans slaskmedia.
Citera
2021-05-06, 18:08
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Kan vara en felskrivning i AB. Målet är från 2010.
Ja, du har rätt. Vi har nu fått det hyfsat bekräftat.
Citera
2021-05-06, 18:09
Bannlyst
https://www.youtube.com/watch?v=U0Q5LFAhc1E

Fyra dagar efter gripandet satt han på intervju. Haha han bryr sig inte ett skit.
Citera
2021-05-06, 18:10
Medlem
Parasit99s avatar
Språk är viktigt författaren. Såhär säger han i förhöret:
"Jag tyckte hon hade ett sött ansikte och hon pratade bra engelska när jag pratade med henne.
Jag har pratat med en annan tjej och det gjorde inte hon, men den här kvinnan pratade bra
engelska och var trevlig och öppen."
Citera
2021-05-06, 18:11
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Folk hoppades på Schulman eller Guillou, men så blev det El* G*.. viss besvikelse infinner sig.

Förklarar möjligen varför nyheten redan dalat ner till sisådär tionde plats på Expressens hemsida.

va? det är väl skitfestligt. han brukar vara ute och babbla om att det inte finns någon svenskhet medan han själv är israel-nationalist. nu kände han sig lite utvald och letade upp en liten vitryska för att hämnas inbillade oförrätter från förfaderns shtetl och därtill stilla sin omättliga sexuella aptit.
Citera
2021-05-06, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpest
Känd författare var en jävla överdrift, satans slaskmedia.

Har man inte varit med i Let’s dance så är man inte känd eller?

Bara för att du inte hänger med så betyder det inte att personen är okänd.
Citera
2021-05-06, 18:14
Medlem
Dynamiks avatar
Man ser ju i varje fall direkt på smsen att det är någon gubbe, endast boomers formulerar sig så.
Citera
2021-05-06, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
"Jag tycker i allmänhet att de (unga flickorna) är mer attraktiva. Sexuellt sett. Det finns även äldre tjejer som är attraktiva, men de är sällsynta. Jag har träffat väldigt få tjejer över 25 år som jag tycker är attraktiva. Sen kan jag tycka att tjejer är attraktiva trots att de är väldigt unga, säg runt 13 år. Men det tycker alla män, fast det är bara jag som erkänner det"
Men han sa även att han givetvis aldrig skulle agera på denna attraktion till minderåriga.

Den lite taffliga och styltiga engelskan i sms:n skulle ju kunna tyda på en man i Stig Larssons ålder (65) snarare än en något yngre man (tex Birro 48 år eller Schulman 45).

EDIT. såg nu att det troligen är E. G. och då stämde ju iaf min tes om åldern. (Han är 63).
Senast redigerad av Firesnake 2021-05-06 kl. 18:19.
Citera
2021-05-06, 18:21
Avstängd
Tror E.G. är bättre på engelska. Men om någon vet att det är han så tänker jag inte försöka säga emot.
Citera
Medlem
Solituds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Bard erkände faktiskt en i pod nyligen att han i princip är straight, han är bi i den omfattningen att han inte har något emot att ha trekant.
Han snackar skit.

Ingen heterosexuell man skulle sälja sin röv till andra män, eller ens bete sig som honom. Jag vet inte varför han sa så, troligtvis i hopp om att det skulle få uppmärksamhet. Han är tokbög.
Citera
Medlem
magpests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamo-Kuken
Har man inte varit med i Let’s dance så är man inte känd eller?

Bara för att du inte hänger med så betyder det inte att personen är okänd.

Har jag påstått att han är helt okänd? Jag påpekade bara att "känd författare" var en jävla överdrift. Tror inte att han har en vidare stor läsekrets.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in