Nä asså fan om han får ngn belöning nu när han gjort som han gjort och sen tagit hjälp av peddot och Judith. Ska bb belöna det där sjuka och att han skadat folk
Ni som vill ha kvar Madde, hur tänker ni? Enda gången hon syns är när hon tjatar om Adrian.
Då har du missat en del för hon bjuder på sig själv stundtals, hon överdrivet den bästa på skräcknatten, däremot så undrar jag vad man ser i Adrian?
Eller Judith tex, bara gapar
Jaha, det här var ju smart riggat av fyran.
Nu kan de behålla sin älskade ustapåg en vecka till. Judith plockas ut och tittarna tror att deras röster betydde något.
Fy fan vad folk är lättlurade.
Då har du missat en del för hon bjuder på sig själv stundtals, hon överdrivet den bästa på skräcknatten, däremot så undrar jag vad man ser i Adrian?
Eller Judith tex, bara gapar
Hennes bästa ögonblick var när hon vände sig mot Dennis (på fyllan) och bara "Jag har en fråga. Har du någon gång spottat på en fitta?" 😂
Det är riggat om Madde åker hem. Hon borde få mest röster speciellt nu när Emelie också sitter säkert.
Klart som fasen att det är riggat Jag kanske har totalt fel och bara är en foliehatt nu men man har ju börjat lära sig hur produktionen "jobbar" nu så att säga..
Såklart en kvinna får gå och torka upp efter Adrian!! Han bara stirrade på stolarna och gör fan inget och kan dom sluta upp med skådespelet. Uppdraget är slut nu och skäll ut han förfan ni kommer ej få ngt pris