Nardos tokarna är helt galna nu för att Nardos får hårda frågor som kommer sätta hjärnspöken hos henne, skrattar ihjäl mig för frågorna är en direkt konsekvens av att de själva spammat BBs instagram varje gång någon varit i konflikt med Nardos
Han gör ju det ENDAST för att han hänger löst. Hade han suttit säkert hade han drivit Simon till helvetet och tillbaka. Lär dig se hur Adrian spelar spelet.
Ja och han ville säkert också avbryta intresset Madde visade Simon som ville att han skulle berätta lite om sig själv. Det mesta han gör är för egen vinning! Tyvärr.
Nardos tokarna är helt galna nu för att Nardos får hårda frågor som kommer sätta hjärnspöken hos henne, skrattar ihjäl mig för frågorna är en direkt konsekvens av att de själva spammat BBs instagram varje gång någon varit i konflikt med Nardos
Nyfiken om frågorna har något med spegeln att göra senare idag
Hoppas det tar fucking hus i helvete i hennes bebishjärna