2021-05-06, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Nardos och Mergims gang kommer rädda Adrian. De kampanjar stenhårt och kommer gissningsvis lyckas.

Jag vill ha kvar Simon vilket innebär att jag kommer rädda honom om det blir rädda. Allt annat vore dumt.

Tänker också att Nardosarmen räddar Mössan,
Så är väldigt kluven här...🥺
Medlem
xrlpyts avatar
Oj så busig och crazy Adrian är, läser innehållsförteckningen på en hudlotionflaska på finska.

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Nardos har en fanbase. Nardos fanbase är enorm och kommer rösta kvar Adrian.
Finns det någon hemsida där Nardos fanbase kan se det aktuella och gemensamt rösta på någon eller vad menar du? Jag röstar Nardos 9 av 10 gånger men skulle aldrig få för mig att rösta på Adrian. Som någon tack-gest tänker du då eller?

Det är så konstigt resonemang. Ta tex Tanja som är otroligt älskad och har sin fanbase överallt och inte minst i tråden där majoriteten verkar älska henne. Denna fanbase avskyr även Judith men med ditt resonemang så röstar dessa förmodligen Judith ändå för att de två är vänner?

Nä jag tror inte att någon får röster från något specifikt håll som gentjänster eller tacksamhet. Folk har sina favoriter och avskydda och röstar baserat på det. Med det sagt, Nardos fanbase kommer inte att taktiskt rösta på Adrian det är det konstigaste jag läst, finns inget att få ut av det. Och om det så fanns så hade det nog ändå inte röstats på honom. Det är en dokusåpa och inte något livsavgörande beslut.
2021-05-06, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Oj så busig och crazy Adrian är, läser innehållsförteckningen på en hudlotionflaska på finska.

Madde FNIZZAR såklart
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Kan inte släppa hur Adrian, Pedram och Madelene tvingade en askalas Tanja att laga mat till dem igårkväll, hon fick inte ens ett tack, de släpade ut henne så BB sa till. Nardos gav en spell liggandes i sängen så de kunde öppna de dörrar de behövde för att laga mat men Tanja kan man behandla hur man vill.
Madelene som är så godhjärtad bara fylleflinade mot Adrian och hängde på utan en tanke på hur de behandlade Tanja.

Det var riktigt vidrigt att se på, vilka egoistiska ashål.
Ja det var fan inte fint gjort av dom.
Medlem
GangBangTanjas avatar
112 röster på Judith från Flashback kommer inte rädda henne.
Ut med Predatorn så vi får se vem Tanja är.
2021-05-06, 15:53
Medlem
[quote=GangBangTanja|75774130]112 röster på Judith från Flashback kommer inte rädda henne.
Ut med Predatorn så vi får se vem Tanja är.[/QUOTE

Får se vem Tanja är? 🤣🤣 Har du inte sett och förstått det än?😉
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Paladin!

Är det något fel? Såklart det är tråkigt när han och Tanja delar på underhållningen därinne men jag fattar inte hur det kan vara ett problem för många. Han stod i poolen och körde gasen i botten i flera timmar medans AD och Pedram satt i soffan och kollade avundsjukt på festen. Tycker vi ska tacka Simon, Tanja och Judith för att dom försöker få igång tråkmånsarna istället för att tycka det är tråkigt att dom är däckade tidigt!

Tack Tanja och Juddan!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Den drömmer existerar ungefär tills pengarna trillar in på kontot. Sen blir det resor och skor istället.

Nåväl, man kan inte hjälpa alla och man behöver faktiskt skor och resor hellooouw
2021-05-06, 15:54
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Staplaren
Haja mammagruppen har aldrig haft rätt
Kan du länka till den gruppen?
Medlem
GangBangTanjas avatar
[quote=Dizzi|75774151]
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
112 röster på Judith från Flashback kommer inte rädda henne.
Ut med Predatorn så vi får se vem Tanja är.[/QUOTE

Får se vem Tanja är? 🤣🤣 Har du inte sett och förstått det än?😉
Nix. Aldrig sett PH
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Någon som fattat vad Nardos arbetar med? Enda gången hon inte håller en monolog på 2 timmar är när de pratar om sina arbeten. Har hört att hon fått frågan och mumlat likt Pedram när han fick frågan hur många rum hans hus i Marbella har.

Hon sa ju en gång när någon ny kom in (Alex? Tror det var han) att hon jobbade som rekryterare hur, var, varför eller sånt vet jag inte. Det var det enda hon sa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in