2021-05-06, 15:43
Bannlyst
Drömmen är om Madde och Adrian hamnar i annexet och Adrian ryker, för det tror han nog inte.
Eller ännu bättre, om 2 ryker, både Judith och Adrian.

Nu får produktionen skapa lite drama, visa nomineringarna på skärmen lr nåt.
2021-05-06, 15:45
Medlem
Emelies följare kommer rädda Madde, hon är säker. Trodde aldrig jag skulle rösta på Judith men det är nog enda alternativet för att få ut Adrian
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Klart Nardos ska vinna miljonen så att hon kan skänka pengar till sina kusiner i Afrika.
Den drömmer existerar ungefär tills pengarna trillar in på kontot. Sen blir det resor och skor istället.
Medlem
Hade alla hängt löst nu de två sista så hade det kunnat bli exakt som jag ville inser jag. Då hade garanterat Adrian och Pedram åkt Hade varit helt underbart att bli av med dom där två hybris männen. Simon med alla brudar själv, han hade inte mått dåligt
2021-05-06, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Haha Tanja planerar att de ska hyra ett hus och bo ihop i 2-4 veckor i sommar, har de inte bott med varandra tillräckligt?😂
pfft snack som vanligt
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Emelies följare kommer rädda Madde, hon är säker. Trodde aldrig jag skulle rösta på Judith men det är nog enda alternativet för att få ut Adrian
Welcome to the dark side
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag måste nog rädda Simon för Madde har stöd verkar det som!

Har ingen koll på hur Simon står i förhållande till AD och Judit . Vill ha kvar Simon och Madde och vill att Adrian får åka hem före Judit. Jag tvekar inte på att rösta på Simon om han är i fara.
Väntar nog med att rösta tills på måndag för att se om "pålitlig" statistik dyker upp.
2021-05-06, 15:47
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Någon som fattat vad Nardos arbetar med? Enda gången hon inte håller en monolog på 2 timmar är när de pratar om sina arbeten. Har hört att hon fått frågan och mumlat likt Pedram när han fick frågan hur många rum hans hus i Marbella har.
Ja du, enda jobbet Nardos skulle kunna klara av vore väl att sitta och sortera nånting på Samhall möjligtvis?
Eller nä, hon skulle ju inte ens klara av det!
2021-05-06, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Welcome to the dark side

Kommer jag fixa att se Judith och pedram skrika SÄÄÄG TILL DOOOM när hon räddas? Förmodligen inte. Men de får vara värt det.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Minst sagt!
Man såg ju bara på festen igår. Vad gjorde Emelie, Nardos, Pedram och AD. Dom satt och prata i soffan fram till 22:00 då det var dags för "nattekäk". Kommer bli ännu mer kumbaya och maffia det sista veckorna

Ja eller hur! Simon är för det mesta glad och positiv, han har ett stort mått av självironi och ser inte sig själv på för stort allvar. Simon är ett stort inslag i BB och han har en utstrålning som ingen kan ta ifrån honom, han är sannerligen unik av sitt slag och det tycker jag verkligen och han måste vara kvar för jag vet inte om jag pallar kolla klart annars.
Medlem
Kan inte släppa hur Adrian, Pedram och Madelene tvingade en askalas Tanja att laga mat till dem igårkväll, hon fick inte ens ett tack, de släpade ut henne så BB sa till. Nardos gav en spell liggandes i sängen så de kunde öppna de dörrar de behövde för att laga mat men Tanja kan man behandla hur man vill.
Madelene som är så godhjärtad bara fylleflinade mot Adrian och hängde på utan en tanke på hur de behandlade Tanja.

Det var riktigt vidrigt att se på, vilka egoistiska ashål.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Medans Simpan låg och sov.

Paladin!

Är det något fel? Såklart det är tråkigt när han och Tanja delar på underhållningen därinne men jag fattar inte hur det kan vara ett problem för många. Han stod i poolen och körde gasen i botten i flera timmar medans AD och Pedram satt i soffan och kollade avundsjukt på festen. Tycker vi ska tacka Simon, Tanja och Judith för att dom försöker få igång tråkmånsarna istället för att tycka det är tråkigt att dom är däckade tidigt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in