2021-05-06, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelmerLjus
Intressant utveckling på annki ändå. Gå från positiv och glad (dock lika irriterande) till att vara dryg, snäsig, otrevlig och tro hon är något. Likaså Andreas. Vilken sjuk scenförändring och att de nu sitter och muttrar över att åka på de dem själv gett i flera veckors tid. Nog de mest patetiska gäng o Robinson nånsin, lag nord. De som stör nu är att man vet ju att produktionen gillar detta och vill då hjälpa idioterna att vara kvar med div immuniteter och förändringar. Kommer ludde tillbaka slutar jag titta. Värre punchable face har jag aldrig sett. Fyfan va man slå ur hånflinet ur honom.
Annki är hilarious, hon har ingen som helst självinsikt. Hon sitter och och resonerar om att det är helt sjukt att Annica propagerar för röstning för att det gynnar henne, men att det är givet att det är OK för henne att propagera för lottning för att det skulle gynna henne själv. Alltså man blir helt mållös, och vad var det för snack om att Annica som kvinna & 50-plussare inte skulle få vara för demokrati? xD
"Men om vi kör röstning har ju jag ingen chans att bli vald". Snacka om entitled. Ändå kul att de hade en omröstning om huruvida de skulle rösta eller lotta. Lite meta. Satt och resonerade i samma banor när jag så den föranledande diskussionen, om de skulle lotta eller rösta om vad de skulle göra; lotta eller rösta.
Att Obbola är en ryggradslös opportunisttoffel har vi alla vetat om. Typisk fånglägersväktare.

Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Dagens Robinson:
Haha dito om annki som sagt. Men Swica lurar ju Dennis, hon vill få in Baldwin i Maktens Bonad. Hennes bullshit om att "nu röstade vi ju för att man bara får vara i maktens boning en gång blabla" är ju rent skitsnack. För att det ens skulle bli relevant hänger det på att:
0. Vem fan bryr sig om en informell röstning?
1. Hon vinner mot Seth Wenzel och blir befälhavare.
2. Hon vinner nästa Robinsontävling och tvingar således fram en omröstning om utmanare igen.
3. Dennis är kvar efter Ö-rådet.
4. Dennis blir framröstad att utmana Swica.

Vad är oddsen för att det ska hända? Swica played Dennis for a fool. Synd att han är så lättlurad.
Senast redigerad av Porkster 2021-05-06 kl. 13:30.
2021-05-06, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Vadå försvann? Är Tova-Sophia gone? Varför spoilar du, jävla clown? Nu har du förstört kommande söndag. Bra där, bror. Go fuck yourself. Hoppas du är stolt.

Vad gaggar du om? Se avsnittet istället för att hänga här
2021-05-06, 13:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Porkster
Annki är hilarious, hon har ingen som helst självinsikt. Hon sitter och och resonerar om att det är helt sjukt att Annica propagerar för röstning för att det gynnar henne, men att det är givet att det är OK för henne att propagera för lottning för att det skulle gynna henne själv. Alltså man blir helt mållös, och vad var det för snack om att Annica som kvinna & 50-plussare inte skulle få vara för demokrati? xD
"Men om vi kör röstning har ju jag ingen chans att bli vald". Snacka om entitled. Ändå kul att de hade en omröstning om huruvida de skulle rösta eller lotta. Lite meta. Satt och resonerade i samma banor när jag så den föranledande diskussionen, om de skulle lotta eller rösta om vad de skulle göra; lotta eller rösta.
Att Obbola är en ryggradslös opportunisttoffel har vi alla vetat om. Typisk fånglägersväktare.

Haha dito om annki som sagt. Men Swica lurar ju Dennis, hon vill få in Baldwin i Maktens Bonad. Hennes bullshit om att "nu röstade vi ju för att man bara får vara i maktens boning en gång blabla" är ju rent skitsnack. För att det ens skulle bli relevant hänger det på att:
0. Vem fan bryr sig om en informell röstning?
1. Hon vinner mot Seth Wenzel och blir befälhavare.
2. Hon vinner nästa Robinsontävling och tvingar således fram en omröstning om utmanare igen.
3. Dennis är kvar efter Ö-rådet.
4. Dennis blir framröstad att utmana Swica.

Vad är oddsen för att det ska hända? Swica played Dennis for a fool. Synd att han är så lättlurad.
Jamen exakt, så tänkte jag också. Det är ju ett antal osannolika saker som ska hända för att Dennis inte skulle få utmana om Maktens boning. Men jag tror Joanna gjorde ett ärligt tankefel. Tror matbristen sätter sig på hjärnverksamheten.
2021-05-06, 13:45
Avslutad
Nu är Luddes Instagram privat också. Var det inte så poppis som han trodde att han agerade skvallertant?
2021-05-06, 13:51
Medlem
Varför tror alla att Ludvig hade med fuskavslöjandet att göra? Om något så borde han väl bli belönad för det, fuck cheaters.
2021-05-06, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Nu är Luddes Instagram privat också. Var det inte så poppis som han trodde att han agerade skvallertant?

Golare får inga polare.
2021-05-06, 14:23
Medlem
Jag tror att Olivia tar hem Robinsson. Hon är ständigt underskattad. Har gjort bättre ifrån sig på tävlingarna än de flesta. De andra ser inte henne som ett hot och det är ett stort misstag.
2021-05-06, 14:31
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Har säkerligen ägt rum mer kreativt fusk utöver T-Ss & Elias lilla äventyr i årets säsong. Enda skillnaden är att de andra inte åkt fast. För något år sedan var det exempelvis några som smet in i ett av produktionens tält efter ett öråd och nallade frukt ur en kista när ingen såg.

Har svårt att förstå det då dom tydligen hade fyra överfulla kassar med mat. Handlade för 1500:-. Korv, köttbullar, chips, godis och mycket annat. Ingen annan omgång har ens haft sådana möjligheter. Dom har varit på öar. Visserligen är Seskarö en ö, men med bro till fastlandet.

Men fucking handla på ICAMaxi som ortens grabbar skulle uttryckt det!
2021-05-06, 14:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Jag tror att Olivia tar hem Robinsson. Hon är ständigt underskattad. Har gjort bättre ifrån sig på tävlingarna än de flesta. De andra ser inte henne som ett hot och det är ett stort misstag.
Skulle vara rätt kul, hon är lurig och som sagt rätt duktig i tävlingar. Och sitter på en hemlig immunitet. De röster hon fick sist tror jag inte beror på att forna lag Nord ser henne som ett hot, utan att de trodde att hon är minst populär bland forna lag Syd och att de kunde få med sig Jokkmokk o William på det. Hon kan gå långt på att hon flyger under radarn.
2021-05-06, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av femlaxar
Golare får inga polare.

Sånt där är ju bara fängelsesnack. Ute i stora, riktiga världen är fusk inget att varken vara stolt över eller hylla. Rätt ska vara rätt. Finns det regler ska de ju givetvis gälla för alla!
2021-05-06, 15:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Har svårt att förstå det då dom tydligen hade fyra överfulla kassar med mat. Handlade för 1500:-. Korv, köttbullar, chips, godis och mycket annat. Ingen annan omgång har ens haft sådana möjligheter. Dom har varit på öar. Visserligen är Seskarö en ö, men med bro till fastlandet.

Men fucking handla på ICAMaxi som ortens grabbar skulle uttryckt det!

Går det att swisha på ICA, eller hur gick detta till egentligen?
2021-05-06, 15:37
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fraanki
Går det att swisha på ICA, eller hur gick detta till egentligen?

Omöjligt att stilla tigandes se på hur flera i tråden inte begriper en enkel handling: Alex fru swischade pengar till den mobil som de (T-S och/eller Elias) ringde ifrån till Alex fru ( = de som ägde bilen och följde med i bilen) - de två personerna som ägde bilen följde med T-S in i affären. T-S handlade mat för summan eller strax intill den summan och personen som fått swishat pengarna till sig - betalade i kassan. Behövs inget ICA konto för att betala matvaror på ICA så den som betalade kan ju ha betalat från sitt egna kontokort oavsett för pengarna hade de fått genom swisch från Alex fru.
Senast redigerad av CS128 2021-05-06 kl. 15:39.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in