Citat:
Ursprungligen postat av
Raskaoverisen
Jag röstar alla dar i veckan på att Madde skall få stanna än fjäsk paret AD Peddo
Angående Madde så hade AD kunnat avsluta detta för länge sedan med att tala om för henne Jag vill ha dig som vän men inte mer.Det har vi alla sett och kommer aldrig bli något annat emellan dem
Men han spelar ett spel i huset att vara den gode
Allt handlar för honom att skapa så många allierade i huset så man inte blir nominerad
Med Emelie är det tvärtom hon springer inte runt i huset och skaffar sig Fake vänner.
AD och Pedram är så falska och grejen är att Emelie har pratat och spekulerat öppet men de där två gör saker när de tror att ingen lyssnar och försöker sen dilla i de andra och manipulerar dem att tro att de är så rättrådiga och att paktningar är inget som försigår. Det är just därför de vill ha väck Emelie för hon avslöjar de båda, hon är för smart!
Du säger det jag också tycker, hur svårt kan det vara att säga högst fyra ord och då samtidigt slippa missförstånd istället för att tala i veliga gåtor? Han har vilselett Madde totalt och AD låtsas vara den gode för att vinna fördelar. Det stämmer också in på hur vi sett honom agera i olika situationer då han helt visat motsatsen och med sin egoistiska framtoning sätter sig själv först.
Nej Emelie är Emelie och kör på det!