2021-05-06, 12:20
Bannlyst
Aa kanske jag ska ta och kolla in det där scriptet jag med, då kanske jag kan skryta med 200 mess i timmen eller något, bara för att göra "broli" eller vad fan han heter PISSED OFF
2021-05-06, 12:43
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallekallekalle
Hur många procent snabbare blir man med scriptet?

Också nyfiken på det men nån sa att det skickade in information till skaparens server om en. Det enda som fick mig att dra öronen åt mig först.

Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Aa kanske jag ska ta och kolla in det där scriptet jag med, då kanske jag kan skryta med 200 mess i timmen eller något, bara för att göra "broli" eller vad fan han heter PISSED OFF

Tror ingen bryr sig om hur många gubbar du svarar i timmen salmon. Sorry om jag förstör din världsbild.
Senast redigerad av Bbobi 2021-05-06 kl. 12:49.
2021-05-06, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Haha, chilla din lilla fjant.

Klart dom svarar på vad som helst och är det mess hela tiden spelar det ju liksom ingen roll vilken av alla kåta tjejer han skriver till. Men nu var ju fallet det att salmon inte fick några mess medan jag nötade konstant i samma konversationer.

Är det så svårt att skriva på dator tycker du att några ord extra sabbar allt för dig? Kanske ska du träna lite isåfall? Tror komvux har datorer för nybörjare. Passar nog dig.

Snuttegubben vi ska inte förolämpa varandra här, i denna tråden håller vi god ton har du inte märkt det?

Ja men fan om han kör en renskriven novell till varje gubbe och får 25 mess i timmen istället för 21 pga noll kö är det värt det då?

Nej det är inte det minsta svårt med någonting för mig, din lille, lille fitta. Ja drar ett mess på tio sekunder, max. Snabba, lätta pengar i åratal, funkar inte att försöka trycka dit mig för mina typing skills, dom är det då inge fel på.

Ska du förolämpa mig så testa med det faktum att jag närmar mig medelåldern och sitter med runkchatt på heltid, sover till eftermiddagen och ofta äter glass till middag, inte har uppnått något alls egentligen i mitt liv mm, det känns vettigare
2021-05-06, 12:51
Bannlyst
Citat:
Också nyfiken på det men nån sa att det skickade in information till skaparens server om en. Det enda som fick mig att dra öronen åt mig först.

Tror ingen bryr sig om hur många gubbar du svarar i timmen salmon. Sorry om jag förstör din världsbild.

Du bryr dig av bara helvete sötnos då du sannerligen blir triggad av det, KYSS OCH SMEK
2021-05-06, 12:53
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Snuttegubben vi ska inte förolämpa varandra här, i denna tråden håller vi god ton har du inte märkt det?

Ja men fan om han kör en renskriven novell till varje gubbe och får 25 mess i timmen istället för 21 pga noll kö är det värt det då?

Nej det är inte det minsta svårt med någonting för mig, din lille, lille fitta. Ja drar ett mess på tio sekunder, max. Snabba, lätta pengar i åratal, funkar inte att försöka trycka dit mig för mina typing skills, dom är det då inge fel på.

Ska du förolämpa mig så testa med det faktum att jag närmar mig medelåldern och sitter med runkchatt på heltid, sover till eftermiddagen och ofta äter glass till middag, inte har uppnått något alls egentligen i mitt liv mm, det känns vettigare

Alltså jag håller ju med dig om det mesta om du inte förstått det. Vet därför inte varför du hänvisar till mig när du skriver det där. Kommer messen hela tiden drar jag också ner på kvalitén och pumpar ut snabba svar. Aldrig fått några klagomål för det. Men nu var det inte riktigt vad det handlade om.

Citat:
Du bryr dig av bara helvete sötnos då du sannerligen blir triggad av det, KYSS OCH SMEK

Är det så viktigt för dig kan vi väl säga det då. Du är bara en porr chattande looser som alla andra. Du kanske ska inse det du med.
Senast redigerad av Bbobi 2021-05-06 kl. 12:56.
2021-05-06, 12:53
Bannlyst
Riktigt jävla bra flyt idag faktiskt! Bara rasar in nu!
2021-05-06, 12:55
Medlem
Citat:
Alltså jag håller ju med om dig om det mesta om du inte förstått det. Vet därför varför du hänvisar till mig när du skriver det där. Kommer messen hela tiden drar jag också ner på kvalitén och pumpar ut snabba svar. Aldrig fått några klagomål för det. Men nu var det inte riktigt vad det handlade om.

Nej jag vet det handlade om att försöka generera fler svar när kön är låg, och jag kommenterade också det i mitt inlägg, det undgick dig helt? Brb ska äta lite glass...
2021-05-06, 13:02
Medlem
se8035s avatar
Kom igen nu flickor sluta tjafsa. Alkisen, blondinbella och jesus är här.
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Nej jag vet det handlade om att försöka generera fler svar när kön är låg, och jag kommenterade också det i mitt inlägg, det undgick dig helt? Brb ska äta lite glass...

Läste inte så noga med tanke på att inläggen har så låg nivå. Skriver hellre i chatten då.

Citat:
Tala för dig själv, du må vara en porr-chattande-looser men jag personligen är en porr-chattande kung med fingrar skänkt av Sonic the Hedgedog.

Fair enough
Bannlyst
Citat:

Är det så viktigt för dig kan vi väl säga det då. Du är bara en porr chattande looser som alla andra. Du kanske ska inse det du med.

Tala för dig själv, du må vara en porr-chattande-looser men jag personligen är en porr-chattande kung med fingrar skänkt av Sonic the Hedgedog.
2021-05-06, 13:07
Medlem
Citat:
Läste inte så noga med tanke på att inläggen har så låg nivå. Skriver hellre i chatten då.

Fair enough

Ännu en fjäder i hatten tack,

Nästa blåsta tomte som vill tjafsa kan kliva fram nu.
2021-05-06, 13:19
Bannlyst
Alltså gurk hur är din teori hur det ligger till med kön?

Det är bara så jävla skumt, det verkar som att man ibland "har tur" och slussas in i någon form av mega-kö där meddelanden aldrig tar slut.

Så var det för mig alldeles nyss, stendött lång tid sen BOOM hamnar jag i en kö med 45000 gubbjävlar, boom boom tar aldrig slut.

Sen PANG, råkar jag logga ut, in igen, stendött, jag menar what the fuck?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in