Citat:
Ursprungligen postat av
Bbobi
Haha, chilla din lilla fjant.
Klart dom svarar på vad som helst och är det mess hela tiden spelar det ju liksom ingen roll vilken av alla kåta tjejer han skriver till. Men nu var ju fallet det att salmon inte fick några mess medan jag nötade konstant i samma konversationer.
Är det så svårt att skriva på dator tycker du att några ord extra sabbar allt för dig? Kanske ska du träna lite isåfall? Tror komvux har datorer för nybörjare. Passar nog dig.
Snuttegubben vi ska inte förolämpa varandra här, i denna tråden håller vi god ton har du inte märkt det?
Ja men fan om han kör en renskriven novell till varje gubbe och får 25 mess i timmen istället för 21 pga noll kö är det värt det då?
Nej det är inte det minsta svårt med någonting för mig, din lille, lille fitta. Ja drar ett mess på tio sekunder, max. Snabba, lätta pengar i åratal, funkar inte att försöka trycka dit mig för mina typing skills, dom är det då inge fel på.
Ska du förolämpa mig så testa med det faktum att jag närmar mig medelåldern och sitter med runkchatt på heltid, sover till eftermiddagen och ofta äter glass till middag, inte har uppnått något alls egentligen i mitt liv mm, det känns vettigare