2021-05-06, 12:02
Medlem
varför straffligger de i sovrummet
2021-05-06, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Oj, den tanken var ny! Varför tror du det?

Nardos och Emelie pratade om Judith imorse och dom båda verkar märkbart irriterande på Judith och har varit de senaste dagarna
2021-05-06, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
De har nog hållit på länge. Tyvärr är de andra för dumma för att inte agera. Simons grej med blockningen var fan det dummaste jag sett, väljer att inte blockera horMössan utan tar Madde istället.

Ja, alltså.. vad VAR det?! Fick han en "hjärnprutt" som han så fint sa den gången han valde att ta Tanjas ballong under immunitetstävlingen sist så måste det beslutet igår ha varit en "hjärnbrakare".
2021-05-06, 12:04
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Tror dock det finns en chans att Nardos och Emelie röstar på Judith

Ja jag tänke så först men om jag känner Nardos rätt så kommer hon gå efter hur hon klickat med folk och sen tror jag hon är lite betuttad i AD och därför ger Madde 1p. Ja vi får se! Orka vänta till kl 15.00 innan vi får veta vilka som blivit nominerade.

Emelie kanske ger sin 1 p till Judith! Ja du kan ha rätt om det men jag tror Emelie fattar att Pedram och AD snackar ihop sig och ser de två som ett större hot. Ja vi får se! Vi får väl veta sen hur de nominerat?
2021-05-06, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
de tycker hon är jobbig

Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Nardos och Emelie pratade om Judith imorse och dom båda verkar märkbart irriterande på Judith och har varit de senaste dagarna

Ah, okej. Intressant. Har svårt att se speciellt Nardos lägga sin röst på henne även om hon börjat störa sig nu på senaste tiden men vi får se!
2021-05-06, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parksnecka
Kan varit det bästa som hänt i årets säsong, Adrians ansikte när han fick höra att Emelie blev immun, är oslagbar!
Nu köttar vi fram Emelie till miljonen, så hon kan leva lyckliga i alla sina dar med Dompa! 💪🏼
Tittade på klippet men man såg ju knappt han, kunde dom inte zoomat in på han och peddot. Såg bara att Adrian småklappade
2021-05-06, 12:06
Medlem
Hur besatt är Adrian av Lunds dumkyrka? Obs seriös fråga
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja jag tänke så först men om jag känner Nardos rätt så kommer hon gå efter hur hon klickat med folk och sen tror jag hon är lite betuttad i AD och därför ger Madde 1p. Ja vi får se! Orka vänta till kl 15.00 innan vi får veta vilka som blivit nominerade.

Emelie kanske ger sin 1 p till Judith! Ja du kan ha rätt om det men jag tror Emelie fattar att Pedram och AD snackar ihop sig och ser de två som ett större hot. Ja vi får se! Vi får väl veta sen hur de nominerat?

Ja imorgon tyvärr, :/ ja vi får se, som du sa Nardos hon kan aldrig tänka strategiskt 😂
Madde kommer garanterat hänga löst iallafall
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
De har nog hållit på länge. Tyvärr är de andra för dumma för att inte agera. Simons grej med blockningen var fan det dummaste jag sett, väljer att inte blockera horMössan utan tar Madde istället.
Japp de har dom, peddot ända sen start med sin familjskit
2021-05-06, 12:07
Medlem
Hur sjukt är det inte att BB ger en gratis immunitet såhär nära finalen? Speciellt när man inte ens kunde välja att ge den chansen till alla i huset.

trött man blir
glad att jag skurit ner rejält på tittandet
2021-05-06, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Ja, alltså.. vad VAR det?! Fick han en "hjärnprutt" som han så fint sa den gången han valde att ta Tanjas ballong under immunitetstävlingen sist så måste det beslutet igår ha varit en "hjärnbrakare".
Jag tappade allt jag gillade med Simon där. Fattar inte hur man kan var så sjukt dum. Det första dvärgidioten kläcker ur sig när Adrian sedan vann tävlingen ”som vanligt vinner Adrian allt”. Ja, det vet du men ändå ville du inte blockera honom från tävlingen! Som tur var hade andra lite bättre hjärnkapacitet och blockade horMössan.
2021-05-06, 12:08
Medlem
Bara SurEmelie åker ut så kvittar det andra

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in