2021-05-06, 11:28
Medlem
Brukar dom inte skriva i schemat när dom nominerade presenteras?
2021-05-06, 11:29
Bannlyst
Undrar varför spelbolagen slutat erbjuda spel på BB?
2021-05-06, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Helt sjukt! Har ALDRIG hört varken Pedram eller Adrian fråga Emelie om hennes föräldrar innan som nu. Hoppas fan hon ser igenom dem. Såna falska jävlar är dem!
Det gör hon nog, när hon blev lärare och kunde göra någon immun nästa prov så började Adrian direkt fjäska för henne. Så när de gjorde i mat ihop sa hon "fjäsk funkar inte på mig ska du veta!". Så hon om någon därinne går nog inte på det, och hon har bevisat innan att hon är den skarpaste därinne när det kommer till sådant.
2021-05-06, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Denna produktion alltså. Jag skulle vilja höra hur det pratas i korridorerna och hur det planeras.

Hur är det ens möjligt att Emelie och Adrian får en fördel för att de satt osäkert förra veckofinalen? Det hade varit mest fair och satt igång en omröstning på alla deltagare som är kvar isåfall. Även om förmodligen Nardos eller Emelie hade vunnit omröstningen ändå. Men Varför denna fördel? Hade kunnat varit annorlunda om deltagarna själva viste att det skulle kunna vara en fördel att vara kvar denna vecka vid förra nomineringstillfället?

Fördelar och immunitet så nära finalen dessutom? Det är väl nu ”dreten” innan finalen ska ut, så mest fair hade varit om alla var nominerade.

Hur är det ens möjligt att Adrian och Emelie blir blockade från att tävla, men får ändå tävla? När det går att ha tävlingen utan de blockade personerna? Och varför inte ha en individuell tävling om produktionens envisas med att ha tävling?

Jag förstår att tittarsiffrorna är dåliga nu. Produktionen suger, konceptet är dött och sociala medier förstör ännu mer.

Jag som varit en aning skeptisk när det spekulerats kring riggande och liknande är inte längre lika säker på att det inte skulle kunna vara så, faktiskt. Vore det inte för att det faktiskt är personer, kunder, som BETALAR för att ta del av allt och kunna påverka utfallet så hade det enbart varit skrattretande.

Ugh. Ser fram emot finalen så man kan släppa hela spektaklet någon himla gång.
2021-05-06, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Har hoppats på att två ska åka i flera veckor nu. Dom är alldeles för många!

Jag tror produktionen vill ha kvar så många som möjligt så länge som möjligt.
Ju färre deltagare ju tråkigare program.
Bättre att ha många kvar till sista veckan och då plocka ut dom i rask takt fram till finalen.
Gel mer personer/händelser fram till finalveckan, och mer som händer under finalveckan.
2021-05-06, 11:31
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Brukar dom inte skriva i schemat när dom nominerade presenteras?

Nej. men va redo 14-15 tiden- brukar va där
2021-05-06, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Ja, jag tror hon lägger 2p på Adrian och 1p på Pedram. Var lite inne på att hon skulle ge sig på att försöka nominera Tanja igen nu när hon själv sitter säkert. Nardos lär ju ge 2p eller 3p på Tanja, så lägger Emelie 2p på henne kan det vara det som avgör om Tanja blir nominerad.

Jag tror det blir Adrian eller Tanja, Madde och Simon som sitter på måndag.

Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Har samma tanke, tror Tanja kommer bli nominerad.
Hoppas Peddot eller Adrian åker på måndag.

Vet Emelie att Tanja inte la en blockeringsröst på henne?
Igår när Emelie var nere så låg Tanja och Judith med henne i sängen väldigt länge och pratade. 1 timme senare sitter Emelie med Nardos och säger att ”folk” är så falska och tröstar henne fast dom röstat.
2021-05-06, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Nej. men va redo 14-15 tiden- brukar va där

Ja, får chansa på de. Pallar fan inte sitta och kolla på detta
2021-05-06, 11:36
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Jag som varit en aning skeptisk när det spekulerats kring riggande och liknande är inte längre lika säker på att det inte skulle kunna vara så, faktiskt. Vore det inte för att det faktiskt är personer, kunder, som BETALAR för att ta del av allt och kunna påverka utfallet så hade det enbart varit skrattretande.

Ugh. Ser fram emot finalen så man kan släppa hela spektaklet någon himla gång.

Samma här. Har aldrig suttit och skrikit ut att bb är riggat tidigare. Men ju mer tiden går, mer tendenser ser man. Konceptet förstörs ännu mer och trovärdigheten minskar otroligt mycket.

Jag hoppas att en annan kanal kan göra en säsong, mest för att jag lever i en utopi där jag tror att bb kan bli som förr. Men jag är nog för naiv för det.
2021-05-06, 11:38
Medlem
Kan varit det bästa som hänt i årets säsong, Adrians ansikte när han fick höra att Emelie blev immun, är oslagbar!
Nu köttar vi fram Emelie till miljonen, så hon kan leva lyckliga i alla sina dar med Dompa! 💪🏼
2021-05-06, 11:38
Medlem
Vilka blir nominerade idag tro?
Jag tror Madde, Adrian och Tanja
2021-05-06, 11:39
Medlem
Mouchinos avatar
Madde> 2p Pedram 1p Judith
Judith> 2p AD 1p Simon
Tanja>2p Madde 1p AD
Adrian>2p Simon 1 p Judith
Emelie> 2p Pedram 1p AD
Simon> 2p Madde 1p AD
Pedram>2p Madde 1p Simon
Nardos>2p Tanja 1+1p Madde

Tror Madde, Pedram och AD hänger löst på Måndag!
Senast redigerad av Mouchino 2021-05-06 kl. 11:41.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in