2021-04-17, 03:22
Medlem
samtron12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stone_sleeper
Undrar hur het Veritas-kvinnan är när idioten från CNN avslöjar allt som man misstänkt om deras kanal.

CNN:s trovärdighet: helt borta, finns inte
Vadå den försvann väl helt för 5årsedan redan? Det här kan väl knappast ha kommit som någon nyhet.
Förutom hos vänsterblivna åsnor då
Citera
2021-04-17, 16:53
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cancel---Culture
När har jag länkat till vänsterextrema CNN din korkade idiot? Nej CNN är propaganda vilket redan bevisats i tråden, läser du ens tråden du spammar i?? Vad får dig att tro att jag gillar FOX? Det är en RINO kanal med få bra personer som Tucker och Hannity.

Vad är det med dig och ditt konstanta skydd för CNN dygnet runt? Riktigt läskigt...
CNN är nyheter om vad som sker i verkligheten, så enkelt är det.
Och jag pratar om ni nazister och högerextrema, inte dig personligen.
Och det är för mycket citeringar av CNN som berättar att visst gillar man CNN när nyheterna stämmer med agendan.
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Har du någon källa på det? (Min fetning).
Saken är ju tom så att CNN gått förbi FOX tack vare föredettingen vill de ska överge FOX till fördel för quacknon-kanaler.
Även MSNBC, som går att påstå är en propaganda kanal.

Att nyheter är så upprörande för vissa.
Citera
2021-04-17, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
CNN är nyheter om vad som sker i verkligheten, så enkelt är det.
Och jag pratar om ni nazister och högerextrema, inte dig personligen.
Och det är för mycket citeringar av CNN som berättar att visst gillar man CNN när nyheterna stämmer med agendan.

Saken är ju tom så att CNN gått förbi FOX tack vare föredettingen vill de ska överge FOX till fördel för quacknon-kanaler.
Även MSNBC, som går att påstå är en propaganda kanal.

Att nyheter är så upprörande för vissa.
CNN är Demokraternas propagandaorgan och fake news, varför skriker du om FOX när vi diskuterar vänsterextrema CNN? Psykfall...

Ni inom Bidensekten kan inte må bra. Erkänner du att CNN är fake news efter skandalen med project Veritas?
Citera
2021-04-17, 17:01
Medlem
klybans avatar
Citat:
CNN är Demokraternas propagandaorgan och fake news, varför skriker du om FOX när vi diskuterar vänsterextrema CNN? Psykfall...

Ni inom Bidensekten kan inte må bra. Erkänner du att CNN är fake news efter skandalen med project Veritas?
FOX får 60% fel, medans CNN får 10-12% fel, och FOX rättar inte till sina fel, medans CNN gör av många av dom.

Tycker inte ens om Biden.
Citera
2021-04-17, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Vad random anställa säger har ingen betydelse.
Varför du igen och igen OCH IGEN berättar att du inte förstår vad nyheter är, är inte till din fördel.

FOX är ett bra exempel på propaganda och med tanke på de får ~60% och rättar till mer eller mindre inget, medans CNN ligger 10-12% och rättar till flera av deras fel.
Ditt påstående faller på sin egen orimlighet, kanske det är därför du är så otroligt upprörd ingen går på det.

Vad är det som gör dig så satans rädd för nyheter?

Låter dig vara nu, då du inte mår bra.
FOX är ett bra exempel på propaganda och med tanke på de får ~60% och rättar till mer eller mindre inget, medans CNN ligger 10-12%

Detta är från ditt huvud eller är det CNN som kommit på dessa siffrorna?

Nej det är uppenbarligen du som inte är frisk, du har spammat denna forumsdelen i flera år nu med ditt Trumphat och nu skyddar du Biden som du påstår att du inte ens gillar i princip dygnet runt? CNN ÄR bevisat propaganda och det håller dom flesta med om. Och nej vi pratar inte om FOX här i denna tråden.
Citera
2021-04-17, 19:58
Medlem
Sir Dwains avatar
Citat:
FOX är ett bra exempel på propaganda och med tanke på de får ~60% och rättar till mer eller mindre inget, medans CNN ligger 10-12%

Nej det är uppenbarligen du som inte är frisk, du har spammat denna forumsdelen i flera år nu med ditt Trumphat och nu skyddar du Biden som du påstår att du inte ens gillar i princip dygnet runt? CNN ÄR bevisat propaganda och det håller dom flesta med om. Och nej vi pratar inte om FOX här i denna tråden.

Vad är det ens du menar med propaganda? CNNs politiska val är uppenbart, precis som det är för de flesta nyhetsorganisationer, det är inte många som försöker vara politiskt neutrala.

Men innebär det att de rapporterar osanningar? Nej, inte mer än andra gör, så det händer ibland förstås men sällan. Till skillnad från t ex Newsmax, OANN eller till något mindre utsträckning FOX så ljuger de inte avsiktligt, men politiken kan avgöra vilka saker de rapporterar om och hur.

Jag vet inte om det var i den här tråden, men någon skrev om SCOOPET att CNN visat coronadödssiffror för att skrämma upp folk. Men är inte det helt självklart? Vad skulle syftet annars vara? För att det finns någon som behöver veta detta som har CNN som källa?
Citera
2021-04-17, 20:11
Bannlyst
Citat:

Det här är något jag skulle vilja ta upp. Du skriver flera gånger om "TDS" och anklagar andra för att ha ett trumphat och så vidare. Samtidigt kallar du Biden/Harris för rätt grova saker(jag uppmanar andra att ta en titt på Cancel-cultures tidigare inlägg för referens)

Är det viktigt att leva som man lär?

För övrigt. Anser du att FOX är ett nyhetsorgan eller en underhållningskanal?
Citera
2021-04-17, 20:11
Medlem
Darkwing Ducks avatar
Den här frågeställningen och diskussionen hör mer hemma i Medier & Journalistik, än Politik - Utrikes. Flyttar tråden.
/Mod
Citera
2021-04-18, 11:22
Medlem
Det handlar om att de försöker styra och påverka folket genom rädsla. Sen om det är sant eller inte spelar tydligen ingen roll. Äckligt. Jag är inte konservativ men jag hoppas att Project Veritas vinner rättsmålen mot CNN och Twitter.
Citera
2021-05-06, 11:02
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandalji
Företagsägare? Det är värst vad vänstern har blivit kapitalistiskt. CNN kallar sig en oberoende nyhetskanal. Är det så här du vill att journalister ska agera? Detta är samma argument som ni använder när sociala medier censurerar åsikter ni inte gillar.

Om jag startar ett eget företag, låt oss säga en nattklubb. Är det då okej om jag slänger ut alla som uttalar någon vänsteråsikt? Är det okej om jag endast släpper in människor med blont hår och blåa ögon? Det är ju mitt företag, och enligt dig och många andra får man tydligen göra vad man vill inom sitt företag.

Så otroligt kul att se miffon kalla alla meningsmotståndare för vänster.

En idiot är en idiot är en idiot. Det gör inte alla icke-idioter vänster.
Citera
2021-05-06, 11:18
Medlem
All media handlar om propaganda och reklam, förutom då svensk statsmedia som låter skattebetalare finansiera propagandan.
Citera
2021-05-06, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Så otroligt kul att se miffon kalla alla meningsmotståndare för vänster.

En idiot är en idiot är en idiot. Det gör inte alla icke-idioter vänster.
Jag håller med. Samma sak med alla som kallar alla sina meningsmotståndare för rasister och nazister. Så jävla patetiskt alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in