2021-05-06, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Blir en intressant dag, först om Emelie är godkänd och blir immun, och sen vilka som kommer bli nominerade. Om tre ska sitta på Måndag som vanligt, tror jag det blir Madde, Simon och ....? Beror lite på om Emelie blir immun eller inte. Blir hon inte det lär ju hon sitta, blir hon det så är det väldigt öppet om vem den tredje blir

Jag hoppas fan hon blir immun. Längtar till att se Adrian och Pedrams miner, samt stressen när de inte kan lägga sina 2or på henne utan måste tänka om snabbt.

Tror också Madde solklart iallafall. Sen ska det bli jävligt spännande att se vem tex Pedram kommer lägga sin 1a på, blir det Simon? För nu måste vissa börja ta folk från sina egna rum eftersom Nardos är immun och OM Emelie sitter säkert.
2021-05-06, 08:53
Medlem
Citat:
Blir en intressant dag, först om Emelie är godkänd och blir immun, och sen vilka som kommer bli nominerade. Om tre ska sitta på Måndag som vanligt, tror jag det blir Madde, Simon och ....? Beror lite på om Emelie blir immun eller inte. Blir hon inte det lär ju hon sitta, blir hon det så är det väldigt öppet om vem den tredje blir
Emelie borde få immunitet. Då tror jag på Madde, Pedram och Adrian.
Svårt att veta vilka Nardos och co lägger rösterna på, tror inte de går på Tanja då de vet att de utsätter Madde för större risk
2021-05-06, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag hoppas fan hon blir immun. Längtar till att se Adrian och Pedrams miner, samt stressen när de inte kan lägga sina 2or på henne utan måste tänka om snabbt.

Tror också Madde solklart iallafall. Sen ska det bli jävligt spännande att se vem tex Pedram kommer lägga sin 1a på, blir det Simon? För nu måste vissa börja ta folk från sina egna rum eftersom Nardos är immun och OM Emelie sitter säkert.

Ja, jag tror både Adrian och Pedram kommer ge poäng på Simon gårdagens blockering är bortglömd för Adrian, tyvärr inte för Simon som kommer fortsätta på den vägen, därför blir Adrian utan poäng av honom tyvärr.
2021-05-06, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Emelie borde få immunitet. Då tror jag på Madde, Pedram och Adrian.
Svårt att veta vilka Nardos och co lägger rösterna på, tror inte de går på Tanja då de vet att de utsätter Madde för större risk

Då är ju frågan vem förutom Emelie kommer ge poäng till Adrian? Simon har ju lagt ner de efter igår.
Tror Tanja ligger lite pyrt till också tack vare att Nardos har en extra röst
2021-05-06, 08:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
68% på att emelie ska få sin immunitet :P

Resterande procent som röstar mot är Nardos omogna fans.
2021-05-06, 08:59
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:

+1
Exakt så jag tänker. Vill att hon blir immun för jag vill veta hur dom nominerar då och hur det blir efteråt. Kommer relationer splittras? Kommer det bli förhör om vem som röstat på vem? Kan bli riktigt intressant
2021-05-06, 09:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Resterande procent som röstar mot är Nardos omogna fans.
Exakt!! patetiska skitungar
2021-05-06, 09:04
Medlem
Citat:
Ja, jag tror både Adrian och Pedram kommer ge poäng på Simon gårdagens blockering är bortglömd för Adrian, tyvärr inte för Simon som kommer fortsätta på den vägen, därför blir Adrian utan poäng av honom tyvärr.

Ja. Frågan är om Tanja och Judith kommer välja att ge sina poäng till Adrian eller Simon nu?
2021-05-06, 09:04
Avstängd
Kommer bli madde pedram och ad(?)
2021-05-06, 09:07
Medlem
Citat:
Ja. Frågan är om Tanja och Judith kommer välja att ge sina poäng till Adrian eller Simon nu?

Ja, därför det blir så jävla öppet nu. Men dom måste börja tänka taktiskt. Det blir spännande, kan kanske bli 4-5 som sitter på Måndag också om fler hamnar på samma poäng
2021-05-06, 09:10
Medlem
Citat:
Ja, därför det blir så jävla öppet nu. Men dom måste börja tänka taktiskt. Det blir spännande, kan kanske bli 4-5 som sitter på Måndag också om fler hamnar på samma poäng

Ser verkligen fram emot det här. Äntligen händer något oväntat för dem lata jävlarna.
2021-05-06, 09:12
Medlem
Hoppas Simon, Juddan och Tanja lämnar huset före måndagen då de ändå motarbetas hela tiden. Nu har Pedram svikit dem också. Så kan de putta burk och skrika bäst de vill till veckan. Och en härlig veckofinal på måndag. Skitproduktion!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in