2021-05-06, 07:10
Moderator
evilhoneys avatar
Det där var ett exempel på en helt vanlig, normal fitta. Jag har under mina år som sexuellt aktiv samt haft internet sett ett stort antal kön och det där var inget jag ens skulle tänka tanken att det var något fel på.

Vissa har större yttre blygdläppar, andra större inre blygdläppar, vissa har små, platta fittor som ser ut som ett streck och vissa har större svulstigare kön. Precis som alla andra delar av kroppen finns det variationer åt alla håll.
Sen finns det alltid de med speciella preferenser men det har ju inte med dig att göra.
Skulle du klippa dig för att någon sa att de föredrog korthåriga, blondera dig för att någon föredrar blondiner, vräka i dig mat för att någon föredrar tjockisar?

Så länge du inte har problem med dem så ser jag absolut ingen anledning till att operera dig.
2021-05-06, 07:14
Medlem
Kajahs avatar
Ser helt normala ut.
2021-05-06, 07:16
Medlem
Nej, de är jättefina. Gör ingen operation.
2021-05-06, 07:41
Medlem
Byxbensgubbens avatar
Har sett både längre och kortare under mina år som aktiv. Så länge de inte stör, gör ont och att du håller dig "frisk" så ska du inte göra några operationer. Och är det en kille inblandad i detta som pushar dig så gör dig av med honom,
2021-05-06, 07:48
Medlem
Det är ju ingen katastrofmutta men några skönhetstävlingar vinner du nog inte. Operation känns definitivt överflödigt.
2021-05-06, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svingit001
Hej! Jag har så länge jag kan minnas haft extrema komplex för mina inre blygdläppar. Det började i puberteten när dom började växa. Jag har haft sex med ett antal killar, och ingen har sagt något negativt om dom, det brukar vara jag som tar upp det eftersom det är en sån osäkerhet hos mig. Jag vet inte om många har tänkt på det men inte vågat säga något.

Jag vill ha helt ärliga svar på om ni tycker att jag ska operera mig, jag har dock inte råd just nu och är rädd för att tappa känseln m.m så om någon annan som läser detta har opererat sig så får ni gärna dela med er av er upplevelse.

https://imgur.com/a/IKUxCzr

Rent spontant så tyckte jag den såg fin ut.
Inga missfärgningar eller vårtor el liknande.
Tänkte att den ena läppen skulle vara mkt längre än den andra eller nått sånt men såg inget konstigt alls. Har sett runt 200 olika vaginor IRL så jag tycker mina ord borde väga tungt. Spara pengarna ist.
2021-05-06, 08:09
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Hej! Jag har så länge jag kan minnas haft extrema komplex för mina inre blygdläppar. Det började i puberteten när dom började växa. Jag har haft sex med ett antal killar, och ingen har sagt något negativt om dom, det brukar vara jag som tar upp det eftersom det är en sån osäkerhet hos mig. Jag vet inte om många har tänkt på det men inte vågat säga något.

Jag vill ha helt ärliga svar på om ni tycker att jag ska operera mig, jag har dock inte råd just nu och är rädd för att tappa känseln m.m så om någon annan som läser detta har opererat sig så får ni gärna dela med er av er upplevelse.

Ser fullt normal ut.
2021-05-06, 08:25
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Ska vi experter på forumet kunna bedöma detta ts behövs många fler bilder. Även då på brösten så vi får se proportioner till varandra.

Även med div föremål såsom dildo osv uppförda så man får rätt perspektiv.

Väl mött.

Bättre med rörligt material med, visst?
2021-05-06, 08:29
Medlem
KreugerGulds avatar
Du ser normal ut! Till det bättre, var stolt. Du ser fin ut under bältet
Senast redigerad av KreugerGuld 2021-05-06 kl. 08:32.
2021-05-06, 08:41
Medlem
Kimbatross avatar
Citat:
Jag vill ha helt ärliga svar på om ni tycker att jag ska operera mig
Svar: Nej!
2021-05-06, 08:50
Medlem
Houslers avatar
Du behöver inte operera såvida de inte är till besvär för dig och skaver, känns obehagliga eller om det gör ont. Det måste kännas bra för dig.
2021-05-06, 08:51
Medlem
kofotskentas avatar
Citat:

Du har en fin fitta. Jag skulle inte ha några problem att utöva fellatio på den.

Som sagt, ingen kille har protesterat.
Sluta med dina hjärnspöken, gift dig med en bra man och skaffa barn med honom. Din eventuella dotter kommer också ha ett normalt kön. Ha det bra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in