Citat:
Ursprungligen postat av
Mistersenap
Han är uppenbarligen misstänkt terrorist. Det här var ju dock inte mycket att komma med. En obetald skuld, ett skrik i telefon och missat möte (om än obl. möte).
Jag blir dock rätt trött på allt jävla kvinnohat i tråden. Man undrar ju vad som gått snett hos ganska många kommentatorer. Kvinnor ska lyda och är allmänt känslostyrda, men vilka är det som skriker och grinar här? Sen undrar ni varför inga kvinnor vill vara med er, det är nästan roligt!
Frågan är varför han är misstänkt terrorist. Vad har han gjort mer än det som du nämner?
Jag kan inte acceptera att Säpo tillåts klassa människor som säkerhetshot och pga det utvisa dem, om de inte har begått något brott som starkt talar för att de är ett säkerhetshot. Och det du nämner är inte mycket att komma med i det avseendet. Och även om Säpo vet mer om honom, så är det inte acceptabelt att han utvisas utan att det blir allmänt känt varför.
Dessutom gillar jag inte att man utvisar människor som ett straff, eftersom det kan leda till att de blir torterade eller avrättade i sitt hemland.