2021-05-06, 00:14
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
nardos är tänd på podd pitt såklart...podde själv är ustsexuell
Han har ingen pitt. Den blev ju avbiten när han stoppade in staken i papegojaburen.
2021-05-06, 00:17
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Tror Emelie låg och tänkte på hur fan mössfjanten kunde bli räddad istället för Dompa. Emelie är inte min favorit, men jag måste ändå ge henne att hon verkar vara den enda som läst av fjanten och vågar ifrågasätta honom då och då. Emelie har dessutom kollat tidigare säsonger och vet vad tittarna vill se. Hon är nog rätt förvånad att en sån tråkig person som Adrian fortfarande är kvar.
Jag anser att efter att Dennis åkt så är Emilie den enda som har pondus och värdighet. Tror det stör många tittare då dom själva är som resten och inte klarar av att se en så snygg tjej. Då blir dom ännu fulare när dom tittar sig i spegeln. Fulaste och äckligaste kärringen är Judit men hon kommer nog vinna hela skiten. Hela priderörelsen kommer öppna konton när det är dags och rösta på den vidriga gaphalsen-.
Senast redigerad av ziggarillen 2021-05-06 kl. 00:21.
2021-05-06, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Han har ingen pitt. Den blev ju avbiten när han stoppade in staken i papegojaburen.
de sydde ihop den hemma med björntråd till en liten lillfinger pitt, så han inte behöver sitta och kissa i urinoaren på krogen ...blir så många jobbiga frågor annars från resten av snabeldjuren i kön
Senast redigerad av BullShihtzu 2021-05-06 kl. 00:25.
2021-05-06, 00:28
Medlem
Citat:
Du din djävla surkärring har verkliga problem med humörsvängningar.
Låter som en beskrivning av Emelie.
2021-05-06, 00:29
Medlem
Ingen saga från Pedram inatt.
Senast redigerad av Virgo1 2021-05-06 kl. 00:43.
2021-05-06, 00:31
Bannlyst
Dompa lööve är live på insta nu ❤️✌️
2021-05-06, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Dompa lööve är live på insta nu ❤️✌️
vad säger han för roligt då är han glad i hatten
2021-05-06, 00:37
Medlem
Citat:
He he... Jag skrev ju att du skulle gå i taket och det gjorde du med råge. Försök att sov lite också och släpp dessa människor på skärmen för några timmar. Många kramar till dit och önskan om tillfrisknande i hormonbalansen.
Ingen går i taket för dig. Jag förstår att du önskar att du vore så relevant.

Försök och släpp alla i tråden nu som skriver nåt om Emelie (typ berättigad kritik). Hoppas du inte ligger och kokar för att någon nämner hennes namn igen. Du måste förstå att tråden är till för att diskutera programmet och deltagarna och att alla deltagare både kritiseras och får komplimanger (berättigat). Du behöver inte ta det så personligt. Hoppas på tillfrisknande för dig med alla dina projektioner.
Senast redigerad av Virgo1 2021-05-06 kl. 01:32.
2021-05-06, 00:46
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Exakt!
Från Februari till April skickade jag minst tre mail. Har fortfarande inte fått svar på ett enda.
Kundkontakt? Jo morsning!

MVH/Gnomegirl.

Fyfan så jävla kasst. Vi borde gå ihop flera stycken och anmäla dom till konsumentsombudsmannen + till dom som äger Big Brother-konceptet.
2021-05-06, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Tror Emelie låg och tänkte på hur fan mössfjanten kunde bli räddad istället för Dompa. Emelie är inte min favorit, men jag måste ändå ge henne att hon verkar vara den enda som läst av fjanten och vågar ifrågasätta honom då och då. Hon har dessutom kollat tidigare säsonger och vet vad tittarna vill se. Hon är nog rätt förvånad att en sån tråkig person som Adrian fortfarande är kvar.
Hon har sagt att hon tror att tittarna, som oftast är tjejer, helst vill se hunkar.

Hon kallade Nardos för jävla f*tta när Madde berättade att Nardos frågat henne om det är okej att hon sover med Adrian. Det kanske var därför hon kollade dit när Nardos kliade honom på ryggen.
Senast redigerad av Virgo1 2021-05-06 kl. 01:22.
2021-05-06, 00:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
vad säger han för roligt då är han glad i hatten

Han var lika glad och skön som vanligt, han körde live med Mergim, man märke hur många som gillar dompa.
Dom pratade om att träffas några dagar innan finalen här i Stockholm och Mergim ska lära honom lite om dompas nya liv som influencer ❤️✌️
2021-05-06, 01:08
Medlem
Citat:
Jag anser att efter att Dennis åkt så är Emilie den enda som har pondus och värdighet. Tror det stör många tittare då dom själva är som resten och inte klarar av att se en så snygg tjej. Då blir dom ännu fulare när dom tittar sig i spegeln. Fulaste och äckligaste kärringen är Judit men hon kommer nog vinna hela skiten. Hela priderörelsen kommer öppna konton när det är dags och rösta på den vidriga gaphalsen-.
Jag tror du projicerar, att du själv brukar ogilla deltagare för att de är snygga. Annars skulle du inte dragit den slutsatsen. Det är nog därför du kritiserar Adrian så mycket. De flesta tänker inte som du, utan ser negativa sidor. Det är oftast berättigad kritik i tråden mot alla deltagare. Det ser nog alla, utom du.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in