2021-05-05, 20:46
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
nja bara rekomenderar folköl det är perfekta smatter-drickat (om du är utomlands försök hitta öl mellan 3-4%, dom ljuvliga 2.8orna är inte så enkla att finna tror jag)
Jag bor i Happis även fast det mer eller mindre räknas som Finland
2021-05-05, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Jag bor i Happis även fast det mer eller mindre räknas som Finland
Skämtar du eller då är ju vittvin helt uteslutet, fram med HB dunken nu se så suomi happis style
2021-05-05, 21:50
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Skämtar du eller då är ju vittvin helt uteslutet, fram med HB dunken nu se så suomi happis style
Ei helvetti.
2021-05-05, 22:47
Medlem
z-nexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Va're nåt mer eller?
Näe. Det var bra så.

Pushade nyss version 4.021 av Snabbcentralen. Har lagt till:
  • Det du skriver i meddelanderutan sparas temporärt så ifall du stänger tabben eller fönstret så är meddelandet kvar när du öppnar CC igen (mindre bull om man kommer åt ctrl+w av misstag t.ex.). Olika targets separeras så det ej sparas till en annan konversation
  • Man kan nu ändra textstorleken på profilen, meddelanderutan, chatten, notes och på räknarna
  • Notes highlightas i kategorierna nu med och inte bara i latest notes
  • Man kan gömma notes som har med andra targets att göra. Hittar skriptet inget namn i parentes i slutet av meddelandet så minimeras det inte pga det kanske är nåt allmänt idk
  • Problemet med att skriptet inte lyckas hämta det nyaste versionsnumret ska vara fixat en gång för alla nu. Serverjävel.

Vet att netaporters har problem med att räknarna inte visar dagens meddelanden. Har ej pallat kolla på det än, blir väl nån gång nu i dagarna typ. Är där nån övrig bugg som jag skapat nu så hutta ett mail eller pm till mig så löser jag väl det nu de närmsta dagarna.
2021-05-05, 22:51
Medlem
fanvaslitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-nexx
Näe. Det var bra så.

• Det du skriver i meddelanderutan sparas temporärt så ifall du stänger tabben eller fönstret så är meddelandet kvar när du öppnar CC igen (mindre bull om man kommer åt ctrl+w av misstag t.ex.). Olika targets separeras så det ej sparas till en annan konversation
  • Man kan nu ändra textstorleken på profilen, meddelanderutan, chatten, notes och på räknarna
  • Man kan gömma notes som har med andra targets att göra. Hittar skriptet inget namn i parentes i slutet av meddelandet så minimeras det inte pga det kanske är nåt allmänt idk
  • Problemet med att skriptet inte lyckas hämta det nyaste versionsnumret ska vara fixat en gång för alla nu. Serverjävel.

Vet att netaporters har problem med att räknarna inte visar dagens meddelanden. Har ej pallat kolla på det än, blir väl nån gång nu i dagarna typ. Är där nån övrig bugg som jag skapat nu så hutta ett mail eller pm till mig så löser jag väl det nu de närmsta dagarna.

Not all heroes wear capes..legend z-nexx.
2021-05-05, 23:17
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Näe. Det var bra så.

2021-05-05, 23:32
Medlem
artigass avatar
Citat:
Pushade nyss version 4.021 av Snabbcentralen.
Kan du lägga in någon inställning så man kan välja teckenstorlek för texten för chatten och chattrutan där man skriver in sin egen text? Jag har gjort en liten ändring i tampermonkey som gör min text större vilket gör att jag slipper få ögonproblem när jag är 60 år pga detta jobb. Fattar inte hur ni andra orkar att jobba med så liten text.
2021-05-06, 00:05
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av artigas
Kan du lägga in någon inställning så man kan välja teckenstorlek för texten för chatten och chattrutan där man skriver in sin egen text? Jag har gjort en liten ändring i tampermonkey som gör min text större vilket gör att jag slipper få ögonproblem när jag är 60 år pga detta jobb. Fattar inte hur ni andra orkar att jobba med så liten text.
CTRL + Plustecken. Fick du din dator igår eller?
2021-05-06, 00:11
Bannlyst
Sjukt bra flow ikväll alltså, SÅHÄR var det alltid förut, nu har jag plockat 700 meddelanden för dagen i alla fall.

Önskar det alltid vore såhär, då skulle jag ärligt talat bli rik på skiten, seriöst.

Tänk er 120 mess i timmen, sitta 10 jävla timmar per dag och nöta, typ 1200 meddelanden per dag alltså, så runt 37000 meddelanden i månaden AKA 70-75 lax i månaden med alla jävla cp bonusar, 900000 på ett år, kör det 4 år, sen lev på avkastningen.

Jävla guld
2021-05-06, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Sjukt bra flow ikväll alltså, SÅHÄR var det alltid förut, nu har jag plockat 700 meddelanden för dagen i alla fall.

Önskar det alltid vore såhär, då skulle jag ärligt talat bli rik på skiten, seriöst.

Tänk er 120 mess i timmen, sitta 10 jävla timmar per dag och nöta, typ 1200 meddelanden per dag alltså, så runt 37000 meddelanden i månaden AKA 70-75 lax i månaden med alla jävla cp bonusar, 900000 på ett år, kör det 4 år, sen lev på avkastningen.

Jävla guld

Ah jo men sen ska du ju sitta med det i 14600 timmar och skriva 120/h hela tiden också
2021-05-06, 00:52
Medlem
frekkinheads avatar
Senaste playern:

"Jag vill göra kaos med dig"

vilken legend
2021-05-06, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Vad vill du ha sagt? Det var väl du som länkade till ett sådant? Hittar du verkligen bolag från alla europas länder på allabolag.se eller varför söker du där?

Det enda jag ville ha sagt var att du påstod att det inte var samma företag när någon påpekade att företaget var avregistrerat i Sverige. Jag skiter i vilket. Avreggat är det hur som.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in