2021-05-05, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Alltså på riktigt är hon jävligt obehaglig nu.

Ja. Vad är det för beteende? Kan hon bli varnad? Adrian är artig men det där måste vara extremt jobbigt.
Medlem
Blaisens avatar
Naaw, Adrian är lite bestört över att han blev ensam att ta hand om disken, buhuuuu. Doh, de är 8 pers nu, inte 16 som de var en period.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Alltså på riktigt är hon jävligt obehaglig nu.

Fatta om det hade varit tvärtom då hade produktionen stoppat det direkt. Sliskmadde borde få en varning ⚠️
2021-05-05, 22:56
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Ok! Lämnar ämnet! Jag ser helst Judith ut på måndag men tror inte hon sitter osäkert då.
Yep. Där håller jag med helt. Judith skull haft respass för längesedan.
Jag skulle vilja ge Tanja en chans. Har aldrig sett PH så jag känner inte till henne alls.
Och skall jag endast bedöma utifrån det jag sett i BB så tycker jag hon är färglös. Men det är nog för att Judith tar all plats. Tyvärr.
Medlem
En fråga: Hur tror ni Simon kommer reagera när han kommer 2a och Tanja tar hem miljonen? hahaha
Medlem
Stummakorianderss avatar
Nardos: Emelie, har ni bytt lakan här sedan ni hade shakalakaboomboom?
2021-05-05, 22:57
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.lorid
Fatta om det hade varit tvärtom då hade produktionen stoppat det direkt. Sliskmadde borde få en varning ⚠️
Damen bör lugna sig lite. Skönt att se starka tjejer.
2021-05-05, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Du har frågat det förut och du vet såväl vem det är. Varför dessa löjliga inlägg?
Men nu ska tala om för dig att det är Emelie. Nu blir det svårt för dig att försöka vara rolig/fyndig igen.

När du slutar tönta dig med det löjliga och felaktiga smeknamnet som bara du tjatar vidare med fast ingen annan håller med eller använder det lovar jag att sluta fråga.
2021-05-05, 22:58
Medlem
Adrian känns mest obekväm i Maddes sällskap, blir desperat på samtalsämnen med Pedram och frågar honom hur många gånger han sett Skönheten och odjuret.
Det flyter ju inte direkt på som med Nardos och det är antagligen därför han inte känner någon attraktion.
2021-05-05, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Cencur cencur cencur
Värre än en sommar skur
vad njuter man mest av när det är vår
Är det Maddes safter som rinner nerför hennes lår
Kanske Adrian av det skulle bli lycklig och hög
Eller vänta...han är ju bög

Nu tillbaka till champions league. nästan hela 15 minuters pausen var cencur. oj oj o j

Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Fast näää Ridne. Detta är ju inte orsaken och det vet ju du. Simpan "jag är vaken till 06 när jag festar" har ju gjort så hela säsongen lång.
Det vet vi ju alla att Simon inte håller sig vaken i huset för han har inte tillgång till tjack eller kola. Vet inte vad han fördrar utanför huset. Förmodligen det han kommer över.
2021-05-05, 22:59
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Det blir ju minst tre nominerade, Emilia och Simon kommer rösta 2 poäng på Adrian, förmodligen nån eller några fler. Utgår då från att Emelia sitter säkert nu, vilket hon borde bli efter första utmaningen.

Ja Madde sitter på måndag men hon och den den tredje bör slå ut Adrian.

Jag tror de kör tre som förra veckan och att Simon, Madde och Tanja sitter, och att Madde åker. Får se imorgon Tror de fegar ur och inte röstar på Adrian.
2021-05-05, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
En fråga: Hur tror ni Simon kommer reagera när han kommer 2a och Tanja tar hem miljonen? hahaha

Ett ord...självmord.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in