2021-05-05, 22:19
Medlem
Tanja har fått stadiga saftiga lår nu efter X antal dagars isolering samt 90% smörbaserad kost. Se på när hon klev in, nätt liten sak
2021-05-05, 22:20
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Dansat som ingenting nu är nacken kaos igen.

Hon ljuger, helt klart. Hon har ju en masters degree i att ljuga, skulle inte tro på ett ord hon säger. Hon vet nog inte själv vad som är sant längre!

Får de öppna kylskåpet som de vill? Det är så töntigt att ha de här specialförmågorna när de skiter i!
Medlem
Nardos = Dramaqueen
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Vem är Lill Vickan?
Du har frågat det förut och du vet såväl vem det är. Varför dessa löjliga inlägg?
Men nu ska tala om för dig att det är Emelie. Nu blir det svårt för dig att försöka vara rolig/fyndig igen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Men ser ni verkligen inte hur packade dom är? Varför sitta och reflektera kring folks beteende när den uppenbara anledningen till deras beteende är att dom är väldigt kalasfulla? Juddan har spytt i bikten, Tanjas ögon stod åt alla håll och kanter redan klockan 21, Maddes ögon är ungefär lika sjuka nu Fundera en gång hur ni själva har betett er när ni varit riktigt packade

Javisst är det så
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Det var fan roligare att se Katti ligga och släppa brakare i sängen än detta!

Ååh, Rastamorsan. Fan vad jag saknar henne.
Och en dånande fis lättar ju alltid upp en tråkig stämning. (även om den förtätar själva luften)
Jösses vad jag skrattade när hon fes på Pedram.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-05, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
De tvingar dyngrak Tanja att laga mat? Tur jag inte är där inne hade fan sopat till Adrian
De tar fanemej priset när det gäller att vara egoistiska vidriga människor, Adrian och Nardos i spetsen.
Varför kan Pedram göra en ”spell” i 10 minuter för att Tanja ska öppna kylskåp men inte en ”spell” så Adrian kan laga mat.
Det här går för långt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Om hon pratade med psykolog igår eller förrgår, som några skrivit här. Kan man undra vad psykologen sa till henne.???

Det är väl pensionerade Greta som sitter där och pratar lite (gick i pension 1980) mkt har hänt sedan dess. Det var inte mkt som hände, mest Madde som snackade
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Det är så jävla sjukt så det går knappt att se på. Därför hon är så jävla besatt i att få fest hela tiden så hon kan attackera Adrian på fyllan.

Haha exakt! Sen hennes egna ord "nu ska jag backa från honom"..
Skrämmer mig att hon är äldst också och beter sig sådär...
2021-05-05, 22:22
Medlem
Det måste ju bli Adrian som åker ut på måndag. Nu tjötar den tönten om uussten igen. Rör inte nått i köket men skickar ut order som den malaj han är men sen när maten är klar, då är han beredd att ta hälften av den.

Grattis OG, fin "OFFICER" ni skrev upp så hårt, ni 2-3, som de självutnämnda ni trodde er vara.
2021-05-05, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
De tar fanemej priset när det gäller att vara egoistiska vidriga människor, Adrian och Nardos i spetsen.
Varför kan Pedram göra en ”spell” i 10 minuter för att Tanja ska öppna kylskåp men inte en ”spell” så Adrian kan laga mat.
Det här går för långt.

Inte kul att se BB längre.
2021-05-05, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
Haha exakt! Sen hennes egna ord "nu ska jag backa från honom"..
Skrämmer mig att hon är äldst också och beter sig sådär...

Och Adrian flyr till sovrummet och är med Nardos istället.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in