2021-05-05, 22:08
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter

När ens politiska kompass drivit en så långt att man accepterar valfusk & diktatur, då är man inte längre kry.

Så DU ACCEPTERAR valresultatet TILLS motsatsen ÄR BEVISAD I DOMSTOL?

2021-05-05, 22:11
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
måldatum är 14:e maj... men kan skjutas på.

klart de kommer att hitta något, frågan är om det bevisar något.

icke-medborgare, dubbelröster, icke röstberättigade, folk som inte bor i countyt/staten..

det sker ju säkert en hel del småfel, sk. mänskliga fel.

trump har ju gått med landslide, och att det är ca 250 000 ogiltiga röster, allt under det är en fail för trump och patrioterna.

Byggnaden är hyrd framtill 14 maj. Sen kan det mycket väl förlängas, men det kommer ta tid. Här har någon gjort en liten uträkning

https://twitter.com/justingrady/status/1389736284852084740?s=20
2021-05-05, 22:13
Medlem
Nixters avatar
Citat:
måldatum är 14:e maj... men kan skjutas på.

klart de kommer att hitta något, frågan är om det bevisar något.

icke-medborgare, dubbelröster, icke röstberättigade, folk som inte bor i countyt/staten..

det sker ju säkert en hel del småfel, sk. mänskliga fel.

trump har ju gått med landslide, och att det är ca 250 000 ogiltiga röster, allt under det är en fail för trump och patrioterna.

10% dvs 210.000 röster har man nog pratat mest om.
Notera att detta vid switch är 105.000 röster och 5%

"Vinsten" för Biden i Arizona är 11.000 röster, spännande att alla dessa stater ligger precis på hans plus marginal (jmf befolkning). Alla andra kurvor likadant, aldrig irreguljära kurvor, nästan som nån planerat det.

Det finns väl 4.5 miljoner röster i Arizona och vi räknar nu 2.1 miljon. Skulle snarare säga att om man hittar 10ggr "vinsten" i Arizona så är det massivt. Staten vart kallad vid bara ca 60% av räknade röster så detta gör att media kan få en rejäl släng.

Jag tror man slår detta med råge. Som vissa har noterat har jag påpekat att Trump vann Arizona med mellan 3-4%, minst. Hittar man allt fusk eller en beräkningsmodell så bör denna visa minst 185.000 fuskröster.

Mitt bud är lagt, Vad tror Ni andra ?
Senast redigerad av Nixter 2021-05-05 kl. 22:26.
2021-05-05, 22:23
Medlem
Citat:
10% dvs 210.000 röster har man nog pratat mest om.
Notera att detta vid switch är 105.000 röster och 5%

"Vinsten" gör Biden i Arizona är 11.000 röster, spännande att alla dessa stater ligger precis på hans plus marginal (jmf befolkning). Alla andra kurvor likadant, aldrig irreguljära kurvor, nästan som nån planerat det.

Det finns väl 4.5 miljoner röster i Arizona och vi räknar nu 2.1 miljon. Skulle snarare säga att om man hittar 10ggr "vinsten" i Arizona så är det massivt. Staten vart kallad vid bara ca 60% av räknade röster så detta gör att media kan få en rejäl släng.

Jag tror man slår detta med råge. Som vissa har noterat har jag påpekat att Trump vann Arizona med mellan 3-4%, minst. Hittar man allt fusk eller en beräkningsmodell så bör denna visa minst 185.000 fuskröster.

Jag tror du har rätt
2021-05-05, 22:33
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Jag tror du har rätt

Nisse har haft fel sedan valet startade!

Och Nisse har fel igen!

En person i Sverige som skriver "och vi " i en granskning om AZ..

2021-05-05, 22:39
Avslutad
Citat:
Tunga Republikaner startar organisation för
Free & Fair Elections precis innan Maricopa County detaljer kommer presenteras. Detta tyder på att denna organisation kan komma att arbeta mot andra stater som likt Arizona tror sig blivit rånade på sin valutgång.

12 stater står i startgroparna att starta Audits efter Arizonas revelation.

https://www.americangreatnessfund.com/electionintegrity

Är det inte bättre att ni tar fram Frankfurtservern med bevis av bibliska proportioner? Vilken fredag dyker den upp?

Pajas
2021-05-05, 22:41
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Vinsten för Biden i Arizona är 11.000 röster.
Det finns väl 4.5 miljoner röster i Arizona och vi räknar nu 2.1 miljon. Skulle snarare säga att om man hittar 10ggr "vinsten" i Arizona så är det massivt. Staten vart kallad vid bara ca 60% av räknade röster så detta gör att media kan få en rejäl släng. Hittar man allt fusk eller en beräkningsmodell så bör denna visa minst 185.000 fuskröster.

Mitt tips är att man hittar 1 850 000. Demokraterna protesterar och gör en egen auditt och hittar 185 fuskröster på DJT sen går det till domstol där ingen vill titta på Sushi Ninjas bevisning. Mitt tips.

Shop The Valfusket.

Mike Pensé
2021-05-05, 22:48
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Tunga Republikaner startar organisation för
Free & Fair Elections precis innan Maricopa County detaljer kommer.

Det var på tiden att GOP tänker om, dom har jävlats med väljarna i 150 år så det är välkommet om man äntligen skrotar elektorsystemet. Popular Vote blir modellen så den som får flest röster blir president. Uppdaterade vallängder och säkrare och lättare röstförfarande kan ge ett valdeltagande på 90%
i framtiden. Go DJT Go. Stop The GOP voterfraud.

Mike Pensé
Senast redigerad av DonaldTrummp 2021-05-05 kl. 23:15.
2021-05-05, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Nisse har haft fel sedan valet startade!

Och Nisse har fel igen!

En person i Sverige som skriver "och vi " i en granskning om AZ..

inget verkar fishy för dig alltså?

känns som du skulle svara nån annan .. jag känner mig inte bekväm med att du citerade mig... kan du förklara lite mer?

fattar man inte komplexiteten här så kanske man skall hoppa ur diskussionen.

det hela började med en massa konstiga ageranden från state legislators redan 2019, i vissa fall demokratiska.
framföra allt integriteten för de röstande har varit o blickpunkten sedan över ett och ett halvt år.. voter id, mail in ballots, ställt mot the constitution, federalt och delstaterna, samt legislators.

dems som lipar över att hillary förlorade 2016, borde rimligtvis se att deras röstförfarande behöver en audit.

trump vann 2016, troligen 2020 oxå.. men maricopa ger en hint, hittar de inget så ger jag mig, men hittar de något, så kommer det att öppna upp för resterande counties. det finns ju massor där det föreligger uppenbart fusk.
2021-05-05, 22:58
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thegaming
Är det inte bättre att ni tar fram Frankfurtservern med bevis av bibliska proportioner? Vilken fredag dyker den upp?

Pajas

OK vi kör denna igen, detta då servern gör Er varma..

SERVER = Smartmatic + röstmaskiner med slaskfil + Molloch Brown + Soros + Zuckerberg

Frankfurt servern som egentligen är en serverpark tillsammans med en liknande i Spanien och många andra i Kina och Iran är en del av det nätverk där man nyttjat datorer med personal för att hitta människor i de voter rolls för respektive stat som passar in på röstprofilen och därefter har rösten lagts i retur men med rätt data i röstmaskinerna. På detta sätt har den stora mängden röstberättigade kunnat nyttjas som databas för Bidenröster.

Intressant är att man nu för fullt gör sk Canvass i Arizona. Man knackar dörr, ofta pensionärer som gör detta på sin fritid. De bekräftar att de ställen där 4-5 röstberättigade finns registrerade har bara en person sitt boende, dvs 4st kan ha nyttjats för spökröster från Kina, Iran eller Frankfurt. All data har stämt med voter rolls i respektive county, inget suspekt, så tillvida man inte analyserar röstsedelns äkthet, vilket Maricopa är första gången man gör.

Video 1 Intervju med två Canvasser
https://youtu.be/O06nAm6bl14

Video 2 Intervju med en Canvasser
https://youtu.be/uZMKx6m8BFE

..Möjligheter att justera röster i maskiner är Smartmatics grundide och togs fram för Chávez. Jag påpekade tidigare att det inte var Hugo Chavez som startade Smartmatic medan ursprunget kom från Chavez söner, som drev Smartmatic med grundarna i Venezuela och "vann" valet åt Chavez 2004 med dessa makalösa-maskiner och därefter åt Maduro, som fantastiskt nog låg efter, men då rösträkningen stoppades och sedan startades så vann han ganska komfortabelt (känns igen va)

CNN reportage om Smartmatic som tagit bort från Youtube
https://rumble.com/vbjud7-why-is-mai...-smartmat.html

Först därefter slog de ihop påsarna med Malloch Brown, numera VD för Open Society som Soros äger och dessa herrar startade gemensamt SGO och erövrade USA, därefter har dessa maskiner delats upp i många olika bolag, men nyttjar samma teknik. Dominion, ESs, Smartmatic alla har samma syfte. Kontroll.

Så vi har två typer av valfusk, hightech och lowtech. I Arizona finns tillräckligt med lowtech för att ge Trump vinst, dvs döda, minderåriga, illegala, out of state, icke röstregistrerade osv. Intressant är att i just Maricopa nyttjas röstmaskinerna, det är därför vi har haft en genomgång av maskineri som nu är returnerade. Denna analys kommer visa upp spåren av att maskinerna kan ha skickat röster via internet till "servrar" detta har dock många Demokrater hävdat omöjligt då de inte varit uppkopplad mot internet, vilket har motbevisats genom att koppla upp sig live mot maskiner under hearings i bla Georgia förra året. På frågan om de var uppkopplad mot internet och svaret nej gavs kopplade man helt sonika upp sig och visade att de en månad efter valet gick att nå.

Så Chavez söner, Molloch, Soros, Servrar och Zuckerberg, det hänger samman om än just Chavez söner troligen fallit bort sedan dess
Senast redigerad av Nixter 2021-05-05 kl. 23:04.
2021-05-05, 23:06
Medlem
0rganets avatar
Citat:
inget verkar fishy för dig alltså?

känns som du skulle svara nån annan .. jag känner mig inte bekväm med att du citerade mig... kan du förklara lite mer?

fattar man inte komplexiteten här så kanske man skall hoppa ur diskussionen.

klipp konspirationer..

Nä inget komplex utan Donald förlorade och sekten gillade inte det och försökte anstifta till att få till diktatur i USA.

Nu motsätter sekten allt och gör allt för att få ett val att verka olagligt FÖR ATT FÅ TILL EN DIKTATUR...

2021-05-05, 23:09
Medlem
0rganets avatar
Citat:
OK vi kör denna igen, detta då servern gör Er varma..

SERVER = Smartmatic + röstmaskiner med slaskfil + Molloch Brown + Soros + Zuckerberg

Frankfurt servern som egentligen är en serverpark tillsammans med en liknande i Spanien och många andra i Kina och Iran är en del av det nätverk där man nyttjat datorer med personal för att hitta människor i de voter rolls för respektive stat som passar in på röstprofilen och därefter har rösten lagts i retur men med rätt data i röstmaskinerna. På detta sätt har den stora mängden röstberättigade kunnat nyttjas som databas för Bidenröster.

Intressant är att man nu för fullt gör sk Canvass i Arizona. Man knackar dörr, ofta pensionärer som gör detta på sin fritid. De bekräftar att de ställen där 4-5 röstberättigade finns registrerade har bara en person sitt boende, dvs 4st kan ha nyttjats för spökröster från Kina, Iran eller Frankfurt. All data har stämt med voter rolls i respektive county, inget suspekt, så tillvida man inte analyserar röstsedelns äkthet, vilket Maricopa är första gången man gör.

Video 1 Intervju med två Canvasser
https://youtu.be/O06nAm6bl14

Video 2 Intervju med en Canvasser
https://youtu.be/uZMKx6m8BFE

..Möjligheter att justera röster i maskiner är Smartmatics grundide och togs fram för Chávez. Jag påpekade tidigare att det inte var Hugo Chavez som startade Smartmatic medan ursprunget kom från Chavez söner, som drev Smartmatic med grundarna i Venezuela och "vann" valet åt Chavez 2004 med dessa makalösa-maskiner och därefter åt Maduro, som fantastiskt nog låg efter, men då rösträkningen stoppades och sedan startades så vann han ganska komfortabelt (känns igen va)

CNN reportage om Smartmatic som tagit bort från Youtube
https://rumble.com/vbjud7-why-is-mai...-smartmat.html

Först därefter slog de ihop påsarna med Malloch Brown, numera VD för Open Society som Soros äger och dessa herrar startade gemensamt SGO och erövrade USA, därefter har dessa maskiner delats upp i många olika bolag, men nyttjar samma teknik. Dominion, ESs, Smartmatic alla har samma syfte. Kontroll.

Så vi har två typer av valfusk, hightech och lowtech. I Arizona finns tillräckligt med lowtech för att ge Trump vinst, dvs döda, minderåriga, illegala, out of state, icke röstregistrerade osv. Intressant är att i just Maricopa nyttjas röstmaskinerna, det är därför vi har haft en genomgång av maskineri som nu är returnerade. Denna analys kommer visa upp spåren av att maskinerna kan ha skickat röster via internet till "servrar" detta har dock många Demokrater hävdat omöjligt då de inte varit uppkopplad mot internet, vilket har motbevisats genom att koppla upp sig live mot maskiner under hearings i bla Georgia förra året. På frågan om de var uppkopplad mot internet och svaret nej gavs kopplade man helt sonika upp sig och visade att de en månad efter valet gick att nå.

Så Chavez söner, Molloch, Soros, Servrar och Zuckerberg, det hänger samman om än just Chavez söner troligen fallit bort sedan dess

Tycker detta passar i konspirationer!

Så DU ACCEPTERAR valresultatet TILLS motsatsen ÄR BEVISAD I DOMSTOL?

Eller är det valfusk oavsett?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in