2021-05-05, 22:28
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Simon måste vinna, alla andra är sjukt tråkiga. Fyfan, jag somnar snart. Electro Filiocus!

Mmmmm Madde skall vinna. En större vuxenbäbis får man leta efter
Medlem
codemeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Simon....han som sover i sovrum 1 tänker du på?

Ja att han däckar tidigt är hans enda nackdel, haha. Men man märker hur tråkigt det blir så fort Simpa sover.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hahahah! 😂😂😂

Fan också, ännu en gång gör du så surfplattan blir dränkt av tandkräm!
Tror det är andra gången den här säsongen! 😡
Förlåt!
Har spottat ut otaliga mängder kaffe och rödvin på min vita matta under säsongen så något ska jag väl få ge tillbaka. 😘
Medlem
Betalar man för att se avbrott hela tiden..... Man borde få sina pengar tillbaka
2021-05-05, 22:29
Medlem
Saker Adrian ”jag svär jag får panik” av:

Sova på fel sida av sängen
När det kommer bubblor i halsen av cider
När usten är slut
Om han inte får gå på toa
Att smaka på kaffe
När han inte får ha huvudbonad
Om konturerna på snoppen syns

Vill NÅGON FYLLA PÅ varsågod
Medlem
xrlpyts avatar
Madde får gärna stalka mig
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Låt oss ha lite brainstorming!
Om ni var i produktionen, vad hade ni gjort för att rädda denna brutalt misslyckade kväll?

Stängt ner hela skiten och gett inkvoterade vinnaren Nardos sin mille istället för att produktionen ska behöva fortsätta slå på en död häst och slänga ut enorma summor på mat och sprit till dem.
2021-05-05, 22:30
Medlem
Loggar in här och tror att det ska vara fest, som BB skrivit ut. Här ser jag några sitta och vänta på pommes och Emelie i sängen? Verkar bli tidigare kvällar från och med denna vecka? Brutalt vilken skillnad det är efter Dennis försvann
Medlem
det är väl inte så smart att stoppa in en bomullsstrumpa i ugnen kanske
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Håller med dig, därför ser jag inte festerna. Jag vill bedöma dem när de är nyktra. Är bara AD som alltid är nykter, men han är så tråkig så man.🤮🤮🤮🤮

Då är vi två, kollar men dömer aldrig någon som beter sig knäppt på fyllan. Vet saker man själv gjort på fyllan som man är mindre stolt över, hade inte varit trevligt att ha en kamera på sig då Gör de något över gränsen kastas de väl ut vilket som. Men sitta och leta fel och va helt oförstående till varför de gör idiot grejer är bara konstigt
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.lorid
Betalar man för att se avbrott hela tiden..... Man borde få sina pengar tillbaka

Cmore svarar med tystnad när man tar upp detta....
Medlem
Mouchinos avatar
Madde tar inte in AD:s komplicerade slingriga förklaringar och han ska linda in det till såna proportioner så jag förstår att Madde inte tar in det riktigt. Han kan sluta vara en fegis och säga rent ut, precis som det är utan krusiduller.

- "Madde, jag kan inte besvara dina känslor"! Inte hålla på att köra "vi får se"
"kanske" utan antingen eller för det tycker jag att hon förtjänar, ärlighet och raka puckar.
När AD håller på så här och säger att han inte vill ge henne falska förhoppningar men säger hur
vacker och hur fin person hon är så vilseleder han henne bara. Sluta med det!

De flesta vet att Kvinnor kan tolka saker/meningar på ett annat sätt där små komplimanger och gester kan betyda något annat än vad han vill få fram i deras oändliga samtal. När hon känner så starkt för AD så blir hon extra mottaglig och känslig. Då lever hon på de där små bekräftelserna han ändå ger henne.

Det AD håller på med är bara luddigt och oklart, säg som det är i en kort
mening så kommer hon att förstå istället för att hålla henne på halster så här. Det rådet skulle han behöva höra. Det blir för mycket osäkerhet för henne. Visst hon är naiv men när AD vet om detta och hur Madde funkar så tycker jag han kan bortse från sitt ego och rakryggat säga vad som gäller med fyra ord! -"Jag är inte intresserad"!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in