2021-05-05, 21:55
Medlem
Det var fan roligare att se Katti ligga och släppa brakare i sängen än detta!
2021-05-05, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag tror inte ett skit på att Madde inte känt såna ”här” känslor på fyra år som hon gör för Adrian. Hon är alldeles för van i sitt sjuka beteende mot Adrian för att det inte ska ske med var och varannan kille hon hittar på tinder.

För att inte tala om alla ”kändisar” hon har i sin krets. Men alla de kanske har hunnit springa innan hon satt igång. Hon måste ju vara känd för detta beteende sen innan, tror absolut inte det är något som bara är nu.

”Jag är inte så här på utsidan” säger hon. Men efter bara någon vecka där inne kläckte hon till Victoria att hon var svartsjuk på hennes och Adrians relation. Nä nä, mig lurar hon då fan inte.

Amen.
2021-05-05, 21:56
Medlem
Paladins avatar
Ni som snackar skit om min Madde kan lägga av med en gång.
Vi skall dejta på utsidan.
Medlem
Såg Pedram chansen att gå och lägga sig vid en packad Tanja nu?
Medlem
Slog precis på liven. Ser att två av finalisterna ligger i sängen redan. Bra "fest"
Den här säsongen gick från att ha potential till att bli en av dom sämsta säsongerna någonsin.
Jag hoppas innerligt att det här är sista gången TV4 och METER har hand om BB.
Vilket fiasko alltså.
2021-05-05, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Hon låg ner på golvet i duschen med benen isär mot väggarna. Vattenmassage från duschen kan vi kalla det.. Judith satt bredvid och observerade.

Undrar om dom båda fick tillsägelse då eftersom båda kallades till bikten.
Medlem
Citat:
Jag tror inte ett skit på att Madde inte känt såna ”här” känslor på fyra år som hon gör för Adrian. Hon är alldeles för van i sitt sjuka beteende mot Adrian för att det inte ska ske med var och varannan kille hon hittar på tinder.

För att inte tala om alla ”kändisar” hon har i sin krets. Men alla de kanske har hunnit springa innan hon satt igång. Hon måste ju vara känd för detta beteende sen innan, tror absolut inte det är något som bara är nu.

”Jag är inte så här på utsidan” säger hon. Men efter bara någon vecka där inne kläckte hon till Victoria att hon var svartsjuk på hennes och Adrians relation. Nä nä, mig lurar hon då fan inte.

Hon har ju fokuserat på jobbet i princip bara de senaste åren. så hon blir väl som en fjortis nu när hon plötsligt träffar en snygg kille, och de dessutom är instängda i samma hus?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ja men det är ett riskfyllt att uppmuntra maaaajdan han kan ju bli tvångskliad i tre timmar med en kudde över huvudet

Kanske är hans mål? Han verkar ju dö för kliande
Medlem
Citat:

Jaa... någon slags gädda vilar i vassen . Kan ligga något i det du skriver jag har funderat en hel på detta now-ending-drama. Madde är onekligen fullständigt fixerad vid AD och jag är inte säker på hennes syfte.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Låt oss ha lite brainstorming!
Om ni var i produktionen, vad hade ni gjort för att rädda denna brutalt misslyckade kväll?

Stängt alla ventiler och släppt på gasen.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-05, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Najan
Fan, blir galen på Adrian!!!! 🤬
Matgam (alltid först framme o äter flera portioner), domderar nardos att gå o laga nattamat, stridspitt o jävligt tråkig. Ser hur han spelar denna veckan för att inte verka då tråkig.

Vad ser Madde!!!?

Ut m honom. Parasit!
Han domderade henne att öppna dörren
2021-05-05, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Ni som snackar skit om min Madde kan lägga av med en gång.
Vi skall dejta på utsidan.

Fan snackar du om, din madde?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in