2021-05-05, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Om hon är den som går på dina nerver så har du stora problem eller så är du Nardos fan!

Vet du... Jag har STORA problem med att produktionen väljer att skicka en person som känner flera personer på Mastiff. En person som förälskat sig i en deltagare hemma i soffan OCH som dessutom beter sig som en psykopat... Ut med mesen!
Medlem
Anonym396s avatar
Helt fel personer som är kvar av alla dessa människor. Detta resultatet är för att TV4 favoriserade Nardos och hennes hundar. De kan inte skylla på oss för att tittarsiffrorna minskar. Detta har varit en katastrofal produktion. Fattiga teman, studioavsnitt, inga spontana aktiviteter, för mjuka mot deltagarna samtidigt som de har myglat fram Nardos till en miljon. De kan bara skylla sig själva.

Om jag var tvungen att välja fyra killar så hade jag valt Simon, Luis, Pontus och Dennis. De hade nog haft riktigt kul tillsammans istället för gamnacken och UstMössan. Om jag tänker på tjejerna så väljer jag nog Emelie, Tanja, Therese och Jackie. Det hade varit en mycket bättre åtta än den den vi har nu med en tråkig stämning där de flesta är uttråkade och vill hem.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Jag missade gjorde Tanja något egentligen? Eller bara duschade? Eller lockade hon håret?
Hon låg ner på golvet i duschen med benen isär mot väggarna. Vattenmassage från duschen kan vi kalla det.. Judith satt bredvid och observerade.
Medlem
Mouchinos avatar
Jag är bara så förundrad över hur de kunde utse Pedram till den vise i gruppen?

Citerar Sokrates:
Den enda sanna visheten är att veta att du inte vet något.

Sokrates tolkar det som att han är den klokaste eftersom andra inte har kunskap men tror att de vet något, medan han inte har någon kunskap och inte tror att han vet något.

Vilket betyder att

Det är fakta utan erfarenheter vilket innebär att det inte gjort någon nytta och Pedram äger inte heller denna kunskap. Med andra ord nådde kunskapen aldrig hans hjärta för att skapa någon positiv förändring.

Det är ju ändå hyvens att Pedram kräver att bli behandlad rättvist, moraliskt, inkorupptibelt och rättrådigt då självinsikt är något han bara kräver av andra. Vad fint, sen blir han dessutom utsedd som den visaste i huset!

När man går förbi och över sitt egna jag och inser att man bara är en pytteliten del av något mycket mer storartat. Att göra något som är större än oss själva som att bry sig om sina medmänniskor är att maximera avståndet från oss själva, då blir vi de bästa varianter av människor.

Om en ledare för en nation ska kunna lyckas t.ex så bör denne ha en lös relation till den där krumeluren som kallas det egna jaget. Lägga sig själv och egna behov åt sidan till förmån för att ge service till andra. Kasta bort överdrivna självkänslor och vara del av något större

Visdom är som Ben & Jerrys Cookie Dough och plockar vi bort kakdegen så har vi vaniljglass med chokladbitar. Utan alla dessa tre finns ingen Cookie Dough. Likdant är det med Visdom, utan kunskap, förståelse och rättfärdighet kan du inte ha sann visdom.

Edit:

Madde eller Tanja skulle fått den rollen istället då jag tror de besitter betydligt mer visdom!
Senast redigerad av Mouchino 2021-05-05 kl. 22:00.
2021-05-05, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
madde slingrar runt som kåta gun på dansgolvet
-åååååhhhh adjian se mig adjian
Hon ser ut att va skitnödig
Medlem
Vad har Tanja gjort, hörde att de 3 gånger ropade henne till bikten.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Det är mindre än 3 veckor kvar och denna fattiga produktion orkar inte stänga ett sovrum för att tittarna ska kunna välja utegårdskameran. Vi har missat en hel säsong där ute. Jag hatar TV4. De vill tvinga oss till att titta på Nardospropagandan i DC.

Det är satan så störigt! Är så less på den människan och hennes monologer. "Vi bor med männischor.." Eeh, nähä?

De har tydligen flyttat bort kameran vid rökrutan också.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag tror inte ett skit på att Madde inte känt såna ”här” känslor på fyra år som hon gör för Adrian. Hon är alldeles för van i sitt sjuka beteende mot Adrian för att det inte ska ske med var och varannan kille hon hittar på tinder.

För att inte tala om alla ”kändisar” hon har i sin krets. Men alla de kanske har hunnit springa innan hon satt igång. Hon måste ju vara känd för detta beteende sen innan, tror absolut inte det är något som bara är nu.

”Jag är inte så här på utsidan” säger hon. Men efter bara någon vecka där inne kläckte hon till Victoria att hon var svartsjuk på hennes och Adrians relation. Nä nä, mig lurar hon då fan inte.

Hon säger ju själv att hon jobbar non stop så hon har kanske inte haft tid med kärleken och nu fanns tiden till det i huset och kanske för första gången på länge känner något och därför blivit besatt i den känslan..
Medlem
ohh madde ser inte glad ut nu när adrian gick från poolrummet

hon är bortgjord med sin dans oxå. tyvärr skämskudde jobbigt hela alltet o se
Avstängd
Jävla censurBÖG
2021-05-05, 21:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Nattamat Adrian?
Klockan är 21:52!
Snubben är 30 bast och vet inte vad natt är hahah
2021-05-05, 21:55
Medlem
Fan, blir galen på Adrian!!!! 🤬
Matgam (alltid först framme o äter flera portioner), domderar nardos att gå o laga nattamat, stridspitt o jävligt tråkig. Ser hur han spelar denna veckan för att inte verka då tråkig.

Vad ser Madde!!!?

Ut m honom. Parasit!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in