2021-05-05, 21:50
Medlem
Jaha, så nu ska tråkgänget stå och låtsasdansa på säkert avstånd från varandra så de kan bli inklippta i ett avsnitt som värsta partygänget.
Fyfan för denna produktion.
2021-05-05, 21:51
Medlem
Jag tror inte ett skit på att Madde inte känt såna ”här” känslor på fyra år som hon gör för Adrian. Hon är alldeles för van i sitt sjuka beteende mot Adrian för att det inte ska ske med var och varannan kille hon hittar på tinder.

För att inte tala om alla ”kändisar” hon har i sin krets. Men alla de kanske har hunnit springa innan hon satt igång. Hon måste ju vara känd för detta beteende sen innan, tror absolut inte det är något som bara är nu.

”Jag är inte så här på utsidan” säger hon. Men efter bara någon vecka där inne kläckte hon till Victoria att hon var svartsjuk på hennes och Adrians relation. Nä nä, mig lurar hon då fan inte.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Jag ska väl vara tydlig med att Judith inte gjorde något alls vad vi fick se innan BB avbröt Tanja. Så det var bara Tanja som gjorde något, inte Judith.

Jag missade gjorde Tanja något egentligen? Eller bara duschade? Eller lockade hon håret?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Två av grabbarna kan gärna lämna!
Tror jag vet vilka du menar 😉 jisses vad gruppdynamiken skulle förändras
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag var uttråkad och tittade fast jag lovade mig själv att inte göra det och ångrade det direkt.

DC följer alltid Nardos.

Man får aldrig se fem minuter där Tanja eller Madde har en konversation för man vet att gubben som styr DC alltid har ett öga på Nardos är och alltid är redo att byta tillbaka henne.

När jag ser Simon, Tanja och Judith ensamma i DC så kan jag inte andas och ta det lugnt för jag vet att gubben byter tillbaka till Nardos när som helst. Om nu inte de pratar med Nardos och Emelie.

Hihihi. Du har blivit DC-skadad. Jag hade exakt samma känsla när min DC fortfarande funkade, skönt att skiten tog slut. Både blodtrycket och hjärtfrekvensen är mycket bättre nu.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Stylisten kommit på nytt klädesplagg.Handduksklänning.
Medlem
codemeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Svårt att välja mellan Adrian och peddot

Det är sant, de 2 kan gärna åka härnäst
2021-05-05, 21:52
Medlem
Nä skärp er nu, ni övriga i hyysset, Adrian är ju hyyyngrig. Ser ni inte hur han lider.
2021-05-05, 21:52
Medlem
Nattamat Adrian?
Klockan är 21:52!
2021-05-05, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag tror inte ett skit på att Madde inte känt såna ”här” känslor på fyra år som hon gör för Adrian. Hon är alldeles för van i sitt sjuka beteende mot Adrian för att det inte ska ske med var och varannan kille hon hittar på tinder.

För att inte tala om alla ”kändisar” hon har i sin krets. Men alla de kanske har hunnit springa innan hon satt igång. Hon måste ju vara känd för detta beteende sen innan, tror absolut inte det är något som bara är nu.

”Jag är inte så här på utsidan” säger hon. Men efter bara någon vecka där inne kläckte hon till Victoria att hon var svartsjuk på hennes och Adrians relation. Nä nä, mig lurar hon då fan inte.

Det ska du absolut inte tro på. Huset gör en sjuk i huvudet som många gamla deltagare säger
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Nä skärp er nu, ni övriga i hyysset, Adrian är ju hyyyngrig. Ser ni inte hur han lider.
"Pytt i panna. Nattamat".

Den moderna mannen går på jakt. Sjykt sygen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casmir
- han verkar ju dock följa henne med blicken och ett smile

- åååhhh majdaaan jag kommer efter huset men se mina blickar se att jag ser dig maaaadjaaan
ja men det är ett riskfyllt att uppmuntra maaaajdan han kan ju bli tvångskliad i tre timmar med en kudde över huvudet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in