2021-05-05, 19:51
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funkislgh
Enda rätta är ju att Vilma får komma in i robinssn.

Fusksrna är diskade och Ludda förlorade ju faktiskt första tävlingen.

Wilma var ju delaktig hon med. Hon åt av maten och kände till planen, men valde att inte säga något till produktionen.
2021-05-05, 19:56
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falconeye
Hahaha Så det var Alex fruga som satte dit dom i slutändan

Nej. Det var Ludwig. Det var det enda sättet han kunde få ut Alex på.
2021-05-05, 20:02
Medlem
Det negativa för de som tillkom till programmet sist var att de inte fick vara med på någon av de två officiella omslagsbilder som togs för programmet, och inte heller för C Mores omslagsbild. C Mores omslagsbild och den första omslagsbilden på stranden innehöll bara the origunal 12, den andra omslagsbilden på stranden innehöll the original 12 samt de fyra som auktionerades ut.
2021-05-05, 20:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Har du länk? Isåfall var hon ju minst lika mycket delaktig och skulle ha diskats hon med. Har svårt att tro att hon inte åt en enda godisbit eller en enda köttbulle.

https://www.barometern.se/kultur/robinson-wilma-om-motstandarnas-fusk-sa-fruktansvart-jobbigt-ba860481/

Låst artikel. Tycker inte hon verkade så värst "rädd" för Per precis.

"Alla tre var oerhört pushande på att jag skulle vara delaktig. När man står inför en sådan grupp där alla är äldre och starkare och man själv är både fysiskt och psykiskt sårbar är det väldigt svårt att stå emot, men jag gjorde det trots alla påtryckningar. Jag förklarade att jag inte var förtjust i idén och inte kommer vara delaktig, men jag vågade inte heller säga till någon för jag var rädd för deras påtryckningar, förklarar hon för Barometern-OT."
2021-05-05, 20:05
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fraanki
https://www.barometern.se/kultur/robinson-wilma-om-motstandarnas-fusk-sa-fruktansvart-jobbigt-ba860481/

Låst artikel. Tycker inte hon verkade så värst "rädd" för Per precis.

"Alla tre var oerhört pushande på att jag skulle vara delaktig. När man står inför en sådan grupp där alla är äldre och starkare och man själv är både fysiskt och psykiskt sårbar är det väldigt svårt att stå emot, men jag gjorde det trots alla påtryckningar. Jag förklarade att jag inte var förtjust i idén och inte kommer vara delaktig, men jag vågade inte heller säga till någon för jag var rädd för deras påtryckningar, förklarar hon för Barometern-OT."

Vilket skitsnack. Hon försöker bara rädda sitt eget skinn. Har hon sagt ifall hon åt av maten eller inte?
2021-05-05, 20:07
Medlem
Har Andreas ringt hem till frun innan de ”handlade”?
2021-05-05, 20:14
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Så jäkla dumt med fusket. Inför hela Sverige. I TV.
Det har inte visats något avsnitt i TV ännu om något fusk så det ni alla sysslar med är
decenniets största spoiler
2021-05-05, 20:19
Medlem
Det känns sjukt nu att tänka på att vi tittare sett deras regelbundna prat om mat och trott att de går runt hungriga och så har de i själva verket varit proppmätta på maten de köpte. Vilka skådisar.

Hur vet vi förresten att inte Ludde åt nånting utav maten? Han är så falsk att han kan likaväl ljuga på sin instagram, för nu slog det mig att han pratade om Gränslandet som en ren semester med massa med mat.

Jag skippar spoilertagg då andra börjat göra så och eftersom det stått om det i tidningen och på robinsons instagram.
-------------------------

Om Elias hade varit kvar istället för Wilma, hade Ludde fortfarande golat ner sin "storebror" och stuckit en kniv i hans rygg en andra gång?
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-05-05 kl. 20:52.
2021-05-05, 20:39
Medlem
Någon som kan Google-Mappa vart Robinson spelas in och vart Gränslandet spelades in?
2021-05-05, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaTuSoPPaReN
Håller med. Mycket bra analys av Johanna där Bengt-Birger.

För övrigt så får jag en känsla av att detta är den smutsigaste / elakaste / mobbigaste säsongen av Robinson någonsin. Visst hade de två-tre senaste säsongerna en och annan konflikt, framförallt med Raymond. Men det här årets upplaga har så mycket mörker. Kanske för att kvinnorna är så dominanta denna säsong.

Bara jag som känner så?
2010 tror jag det var fick Kristian sitta i morgonsoffan med sin fru o förklara att han är inte så ond som det framstod i tv när han och tre andra unga män mobbade en ensam gammal man
2021-05-05, 20:44
Medlem
Jag saknar Viktoria. Hade velat ha henne kvar, hon va så knasig.
2021-05-05, 20:46
Medlem
ronaldo77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Elias har också valt att kommentera händelsen vilket inte är mer än rätt.

https://www.instagram.com/p/COf9BNdncMcnIMrvHtIodfHIs4zO5Sg3us5BDA0/

Vad fasen är en nattvakt, visste inte att de hade någon.

På tal om IG, någon här som följer Wilma? Har hon kommenterat något?

Kan du kopiera vad Elias skrev? Hans konto är privat så man kan inte se

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in