2021-05-05, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
[/b]

Ursäkta att jag går OT nu igen, men var det inte så Elvis Presley dog??

MVH/Gnomegirl.

Har inte den blekaste men google säger
Citat:
Presley was a long-time abuser of opiates, which not only kill pain but also cause savage constipation.
så förmodligen!
2021-05-05, 20:20
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svegarn
Blir inget brev ikväll om Emelie klarat sitt uppdrag eller inte. De vill se om några pratar nomineringen inatt. Sedan att släppa att det inte går rösta på,Emelie under nomineringen gör de i brevet om nomineringen. Antingen är hon immun eller nominerad när det är dags att nominera.

Åhå ännu bättre! Hehehe, vill bara se det "röras om lite"
2021-05-05, 20:21
Bannlyst
Kan inte vara många som orkar se deras sketna fester.
Dompa lööve var enda behållningen, men nu när han är borta så 👎👎👎👎👎
2021-05-05, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
[/b]

Ursäkta att jag går OT nu igen, men var det inte så Elvis Presley dog??

MVH/Gnomegirl.

Han dog kvävd i sina egna spyor förmodligen, var så han hittades på badrumsgolvet den dagen men visst det kan ha varit en propp också men högst troligt spyorna.
2021-05-05, 20:25
Medlem
Bara jag som stör mig på Juddan som ska leka rolig konstant? Som när hon körde kopptävlingen, kan hon någonsin vara seriös och ta något på allvar någon gång? Istället för att leka besviken efteråt. Samma sak gäller WT-Tanja.

Annan sak när Simpa eller Bardos är roliga omedvetet däremot.
2021-05-05, 20:26
Medlem
lillaflippens avatar
Nu när man lessnat på BB så kollade jag på "ex on The beach" för första gången. Till och med första säsongen, avsnitt 1. Nu är man ju van vid censur stup i kvarten och blev paff när jag fick godkänna att jag är minst 18 år innan jag kunde kolla och sen varningstext för grovt innehåll/språk mm.
Nu när man zappade tillbaka till BB och ser dom med trollstavar och hör "yyyssch, bubblor gör ont i halsen, jag vill ha uuusstt" så inser man vilket dagis det är.
Två helt olika program, det förstår jag. Men ändå.
2021-05-05, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Han dog kvävd i sina egna spyor förmodligen, var så han hittades på badrumsgolvet den dagen men visst det kan ha varit en propp också men högst troligt spyorna.

What? Han dog ju av ett hjärtinfarkt..troligen till följd av grov alkohol och drogmissbruk...
2021-05-05, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Lekar igen. Så trevligt, det gillar vi verkligen.
Och snart är madde full och då kommer Adriansnacket igen.
2021-05-05, 20:30
Avstängd
poolparty nice
vill se helikoptern by simon
2021-05-05, 20:31
Medlem
Tanja är väldigt söt ikväll.
2021-05-05, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeow
Bara jag som stör mig på Juddan som ska leka rolig konstant? Som när hon körde kopptävlingen, kan hon någonsin vara seriös och ta något på allvar någon gång? Istället för att leka besviken efteråt. Samma sak gäller WT-Tanja.

Annan sak när Simpa eller Bardos är roliga omedvetet däremot.

#BARDOSGANG #HEJHEJHEJJAGÄRBARA14ÅRKOMÅSEPÅMIGKOMÅTAPÅMIG
2021-05-05, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Vad tror ni varför produktionen har havererat totalt denna säsong tävlingar är barnkalas,straff existerar inte .men alkoholen öses det in nästan varje dag nåt som fan inte stämmer alltså 😠😠😠😠tack Nardos du gjorde militärveckan till det överlägsna bästa denna säsong!

Fyfan alltså. Orka titta på detta barnprogram, hoppas tittarsiffrorna går åt skogen så kanske de lägger ned skiten i förtid.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in