2021-05-05, 20:00
Medlem
lillaflippens avatar
tänk om dom får in brev nu

"Emelie har haft hemliga uppdrag för att få en immunitet. Det sista uppdraget, som vi trodde alla skulle klara av, skulle emelie sabotera genom att med flit tappa koppen. Men tack vare Judith så slipper Emelie sabotera med flit och är nu immun tack vare judiths insats i tävlingen!"
2021-05-05, 20:01
Medlem
OK, jag måste ge Nardos att ibland är hon jäkligt kul. Som nu när hon är skitseg fram till slussen, precis som hennes trollkarlsinstruktioner säger
Och hon är den i huset som är bäst på att hålla sin roll. Ibland lite väl bra.
Som i Sjunker/flyter tävlingen igår. Undrar hur många av de andra (och tittarna) som kom ihåg att det var i hennes roll att vara extremt seg och omständlig. Grymt frustrerande. Men kul. (Till en viss gräns)
2021-05-05, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Morgonens planering var ju top noch! Hon gnällde på det som var rimligt och gick dessutom på den som var på dåligt humör.
Tyckte hon gjorde det asbra även om hon inte behövde göra så mycket själv.

+1

Ge henne den där jävla immuniteten nu bara
2021-05-05, 20:05
Avstängd
Luffar produktion.
2021-05-05, 20:05
Medlem
Ghandis avatar
CENCUR igen nu det är helt otroligt vad dom kan har dom panik i kontrollrummet eller vad är det med dom små barnen som sitter där och tok runkar till judith?
2021-05-05, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
OK, jag måste ge Nardos att ibland är hon jäkligt kul. Som nu när hon är skitseg fram till slussen, precis som hennes trollkarlsinstruktioner säger
Och hon är den i huset som är bäst på att hålla sin roll. Ibland lite väl bra.
Som i Sjunker/flyter tävlingen igår. Undrar hur många av de andra (och tittarna) som kom ihåg att det var i hennes roll att vara extremt seg och omständlig. Grymt frustrerande. Men kul. (Till en viss gräns)

Haha om du på riktigt tror att hon segade på tävlingen för att det ingick i hennes roll så är du lika trög som henne..
Nardos är en sengångare o är dessutom väldigt korkad. Hon låtsas inte, det tar extra lång tid för henne att förstå saker, det vet de alla därinne
2021-05-05, 20:07
Medlem
Och Madde visar igen att hon har ett jäkligt stort hjärta. Försöker verkligen peppa Judith och få henne att må bättre. (Alla har skött det rätt snyggt hittills. Får se hur länge Simon kan hålla sig lugn).

Det finns kanske intressantare vinnare i huset, men i dagens samhällsklimat är det väldigt nice att se någon som verkar genuint vänlig.
Hela Adrian-grejjen är så synd, för annars tror jag hon varit en contender till vinsten.
2021-05-05, 20:10
Medlem
Lekar igen. Så trevligt, det gillar vi verkligen.
2021-05-05, 20:13
Medlem
Conny63s avatar
Vad tror ni varför produktionen har havererat totalt denna säsong tävlingar är barnkalas,straff existerar inte .men alkoholen öses det in nästan varje dag nåt som fan inte stämmer alltså 😠😠😠😠tack Nardos du gjorde militärveckan till det överlägsna bästa denna säsong!
Senast redigerad av Conny63 2021-05-05 kl. 20:16.
2021-05-05, 20:15
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Lär mig något nytt av Pedram varje dag. Nu att man kan få blodpropp i hjärnan av att krysta när man bajsar.

Ursäkta att jag går OT nu igen, men var det inte så Elvis Presley dog??

MVH/Gnomegirl.
2021-05-05, 20:18
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
[/b]

Ursäkta att jag går OT nu igen, men var det inte så Elvis Presley dog??

MVH/Gnomegirl.

FHM borde genast gå ut med movicol-rekommendationer till hela befolkningen.
2021-05-05, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
tänk om dom får in brev nu

"Emelie har haft hemliga uppdrag för att få en immunitet. Det sista uppdraget, som vi trodde alla skulle klara av, skulle emelie sabotera genom att med flit tappa koppen. Men tack vare Judith så slipper Emelie sabotera med flit och är nu immun tack vare judiths insats i tävlingen!"
Blir inget brev ikväll om Emelie klarat sitt uppdrag eller inte. De vill se om några pratar nomineringen inatt. Sedan att släppa att det inte går rösta på,Emelie under nomineringen gör de i brevet om nomineringen. Antingen är hon immun eller nominerad när det är dags att nominera.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in