Behövs inget mastermind inte för att bräcka de här som ond trollkarl.
Igår trodde alla helt plötsligt att sista ledtråden i black magic var svaret. I morse behövde hon bara slänga in ett vedträ så skötte Judith och Nardos den dåliga stämningen helt på egen hand. Och nu dansar Judith återigen hem uppdraget i Emelies famn, som tackar och tar emot.
Hon behöver ju inte direkt kämpa så hårt.
Det är ju tur att hennes omgivning är helt jävla tappade!
Behövs inget mastermind inte för att bräcka de här som ond trollkarl.
Igår trodde alla helt plötsligt att sista ledtråden i black magic var svaret. I morse behövde hon bara slänga in ett vedträ så skötte Judith och Nardos den dåliga stämningen helt på egen hand. Och nu dansar Judith återigen hem uppdraget i Emelies famn, som tackar och tar emot.
Hon behöver ju inte direkt kämpa så hårt.
Tycker Emelie har gjort det jävligt bra. Inte hennes fel att Judith var klantig nu
Nu försöker hon skylla på hennes dyslexi? Jag tycker inte hon läser så dåligt? Förstår att det kan handla om läsförståelse men hon kan ju läsa flera gånger om hon är smart?
Har inte kollat på hela eftermiddag så jag tänkte om jag hade missat något att hon hade något hemligt uppdrag och skulle sabotera?
Men nej så verkade det inte vara, det såg ut som att det var ett skämt? Hur dålig kan man vara? Är hon jättefull? Hur kan man missa?